Gå til innhold

Jeg er 27 og mann, er toget kjørt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er en mann på 27 år, og har ingen kjæreste. Det er nesten ingen i vennegjengen som er singel lenger, så det er sjeldent jeg treffer noen nå. Er toget kjørt? 

Da jeg var 25 (bare 2 år siden) følte jeg at jeg hadde rene evigheter på å finne en partner, nå føler jeg meg som en gammel mann, som snart er tredve og halvveis pensjonist og egentlig bare kan forberede mitt liv i ensomhet.

Er løpet kjørt for menn i min alder? Jeg husker hvor "lett" det var (relativt sett) å få til en date med en jente på universitetet da jeg studerte, nå jobber jeg, og det er tilnærmet umulig å treffe damer føler, selvom jeg er blitt bedre til å snakke med jenter (føler jeg selv)....

Anonymkode: 18fc2...63f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neida, det er fortsatt håp.. Jeg var 28 da jeg traff kona min, og 29 da vi giftet oss. Min bestefar var 44 år da han giftet seg og fikk sitt første barn. Han og bestemor fikk fem barn.

Så lenge det er liv er det håp... 🙂

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Herregud, 27 er ingen alder. Du er fortsatt ekstremt ung🥵 bare vent til du blir 30 og du liksom skal føle deg så voksen.. nei, man føler seg ikke gammel da heller.. its a myth. 

så lenge du ser bra ut, har et liv rett og slett, så ser jeg ingen grunn til hvorfor ikke du skal finne deg en flott dame. 

Anonymkode: 5e54e...a44

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Damer er ikke for alle. Damer er for vinnere. Tenk litt på det før du kaster bort livet ditt på å jage etter ting som er urealistisk å oppnå.

Anonymkode: 85831...c3e

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei. Mannen min var 30 da vi møtte hverandre, jeg litt yngre. Han er både en kjekk mann og har god utdannelse og jobb, men han ventet på å møte den rette❤️ 
27, du er fortsatt ung! Det ordner seg skal du se! 

Anonymkode: af2eb...7cf

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg møtte min kjære da jeg var 27 år. Han var 32. Nei løpet er langt fra kjørt. Nå har vi vært sammen 20 år. 

Anonymkode: 766e3...986

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Nei, møtte mannen min da han var 32 ❤️

Anonymkode: fb4f3...9a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Eldre du blir mer tiltrekkende unge kvinner finner deg.  Bare hold deg ut. 

Anonymkode: 95c2a...8d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Damer er ikke for alle. Damer er for vinnere. Tenk litt på det før du kaster bort livet ditt på å jage etter ting som er urealistisk å oppnå.

Dummeste jeg har hørt på ett år, hvertfall! 

Anonymkode: 5e54e...a44

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 hour ago, AnonymBruker said:

For en utrolig dust ting å si!

Hvis du er en normal ålreit fyr så er sjansen for å møte en dame ganske stor. Men du må gidde å dra deg ut av kjellern hos mora di og slutte å syns så synd på deg selv.

Og til ts - 27 år er ingen alder. Jeg kjenner flere som har møtt dama i sitt liv godt oppi 30 åra og har stabile forhold med hus og barn og hele A4 pakka.

Anonymkode: d7b86...eeb

• Liker 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Følte også på det for 10år siden, men slapp av, du er ikke for gammel, og toget er ikke kjørt, det er nå det begynner 

Anonymkode: 02d24...894

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er en mann på 27 år, og har ingen kjæreste. Det er nesten ingen i vennegjengen som er singel lenger, så det er sjeldent jeg treffer noen nå. Er toget kjørt? 

Da jeg var 25 (bare 2 år siden) følte jeg at jeg hadde rene evigheter på å finne en partner, nå føler jeg meg som en gammel mann, som snart er tredve og halvveis pensjonist og egentlig bare kan forberede mitt liv i ensomhet.

Er løpet kjørt for menn i min alder? Jeg husker hvor "lett" det var (relativt sett) å få til en date med en jente på universitetet da jeg studerte, nå jobber jeg, og det er tilnærmet umulig å treffe damer føler, selvom jeg er blitt bedre til å snakke med jenter (føler jeg selv)....

Anonymkode: 18fc2...63f

27 er ingen alder vent til du passerer 50 da kan du ha lov til å klage litt.. bitte litt...men da blir du fort stempla som bitter .. så kjør på du har hele 30 åra igjen... og 40 åra.. eller som sannheten er.. hele livet foran deg til å finne en partner ikke se så mørkt på det. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Må le litt. Jeg er mann på 26 selv og jeg har aldri fått mere damer enn det jeg gjør nå. Føler jeg får mer og mer draget for hvert år som går. Problemet er nok ikke at du er 27 og gammel. Problemet er at du kommer deg mindre ut enn før. 

Anonymkode: 90ac0...ecc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså du må bare komme deg ut og «fiske». Ingen «fisk» som napper om du ikke har komt deg ut. Men opplever at folk i dag er så overfladiske når dem dater, en tørr liksom ikke å by på seg selv. Kom deg ut, eksponer deg selv og bygg relasjoner med folk du møter. Det var ikke før jeg og partner startet en random samtale at den samtalen aldri tok slutt; nå har vi vært sammen i over 10 år. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skjønner ikke hva som går gjennom hodet til dere som tror livet er over når man er 30! Det er jo først da det begynner, frem til da har de fleste bare loka bort livet og festa. I min vennegjeng var det mindretallet som hadde kjæreste i 20 åra, jeg selv (dame) var 30 da jeg fikk mitt livs første kjæreste. Jeg hadde prioritert utdannelse, hobbyer og venner og ikke møtt noen det føltes rett med. Mange rundt meg er fortsatt single, i 30 og 40 årene. Det er helt vanlig og som 27 åring har du absolutt ikke dårlig tid. Livet ditt er ikke engang levd 1/3 av! :) Et problem som hindrer deg fra å få etablert deg med dame er hvertfall den negativiteten og det å ha gitt opp. Vær åpen for nye personer, lev livet ditt og gjør ting du liker, gjør tiltak som hjelper deg i fremtiden og vipps så dukker det opp en for deg :)

Anonymkode: 7e87e...2ba

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Altså, jeg opplevde ikke så mye som et kyss fra jeg var 12 til jeg ble 30. Var det håp for meg er det håp for alle. Nå er jeg dessverre singel igjen, men det dukker sikkert opp en mulighet igjen når jeg blir 60 😄

Anonymkode: 1aaf3...f6f

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er kvinne 27 og føler på det samme 🥲 er bare spørsmål om tid før mine venner med samboere får barn, og da blir det ingen flere byturer og muligheter for å treffe noen der heller.. 

Men ts, ikke føl at du skal ta til takke med noen, bare fordi man er redd for å "ende opp alene". Bedre å være singel, enn å være sammen med noen som ikke er riktig person!

Anonymkode: c95fd...c14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Anonymt5678 skrev (2 timer siden):

Altså du må bare komme deg ut og «fiske». Ingen «fisk» som napper om du ikke har komt deg ut. Men opplever at folk i dag er så overfladiske når dem dater, en tørr liksom ikke å by på seg selv. Kom deg ut, eksponer deg selv og bygg relasjoner med folk du møter. Det var ikke før jeg og partner startet en random samtale at den samtalen aldri tok slutt; nå har vi vært sammen i over 10 år. 

Hva hvis man er sjenert og er dårlig på sosialisering av natur? Føler jeg ikke får sjangsen til å vise meg selv eller så er jeg ikke A4 nok så sitter like greit bare inne. Har ikke problemer med å få ymse venner, men få som jeg virkelig er nerme.

Anonymkode: 41cca...a72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...