Gå til innhold

Når forventer du at datingprofilen hans slettes og hva gjør du hvis den ikke er det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bare lurer på når du forventer at datingprofilen hans slettes og hva som faktisk gjenspeiler virkeligheten? Man kan ønske og forvente det men hva er vanlig nå til dags? 

Og hva gjør du/sier du hvis den ikke blir slettet når du forventer det?

Hilsen ny i gamet på apper som er forvirret over kotymen. Virker som alle fortsetter å være på appen selvom man går på date med samme person flere ganger? Fortsetter man å ha døren åpne for andre helt til man er i et definert fast kjæresteforhold? Legger jeg for mye i det når jeg blir skuffa over at menn jeg har vært på flere dates med (ikke samtidig) fortsatt er på utkikk etter alternativer? 

Anonymkode: 0fbbe...27a

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at du legger litt mye i det etter bare noen dates som du beskriver det. Men samtidig står jeg her med en jeg har datet i to måneder, hatt regelmessig sex med i en, og lurer på det samme. Tinderprofil da. Vi er eksklusive, det har vi vært hele veien, men han vil ta det sakte og jeg kjenner at jeg haater denne utrygge mellomfasen 🤯

Anonymkode: 9e9ea...5e6

Skrevet

Jeg tenker at i dagens samfunn kan du ikke regne med at noen vet hva «kutymen» er, så hvis man ikke er nær nok til at man kan snakke sammen og bli enige om å gjøre det, kan man heller ikke forvente noe.

Anonymkode: 54370...6f5

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg tenker at du legger litt mye i det etter bare noen dates som du beskriver det. Men samtidig står jeg her med en jeg har datet i to måneder, hatt regelmessig sex med i en, og lurer på det samme. Tinderprofil da. Vi er eksklusive, det har vi vært hele veien, men han vil ta det sakte og jeg kjenner at jeg haater denne utrygge mellomfasen 🤯

Anonymkode: 9e9ea...5e6

So basically, han vil knulle deg mens han fortsatt leter etter «noe bedre». 

Anonymkode: 898e5...4f7

• Nyttig 1
Skrevet

Vet ikke hva som er vanlig men jeg forventer at man sletter når man har avtalt å være eksklusive. Opplevde at vi hadde vært eksklusive i syv måneder og så fant jeg ut at han var aktiv på appen hver gang vi var borte fra hverandre. Han ble kjempesur da jeg konfronterte han, og bagatelliserte alt.

Anonymkode: 8b793...c7a

Skrevet

Folk må ikke være så redde for å stille krav. Er det det du vil (være kjæreste og ute av Tinder-dansen), må du si det, ogcå får han/hun gå hvis hen vil det.

Anonymkode: 4e391...b38

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...