AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #1 Skrevet 7. januar 2023 Som tittelen sier, legger dere merke til det? Personlig har jeg aldri lagt merke til det, men nå er jeg mann og titter sjelden den veien. Selv synes jeg det er flaut å få ereksjon offentlig, spesielt med joggebukse, men er det egentlig noe å være flau over? Er jo ikke akkurat noe vi styrer Anonymkode: 54ad6...313 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #2 Skrevet 7. januar 2023 Nei, men ser stadig damer, ung og gammel gå uten bh. Føler jeg har en egen radar for å spotte brystvorter og bryster som henger uten støtte av bh. Ganske deilig syn, men synes det er rart de tør. Har blitt veldig vanlig i det siste. Anonymkode: f7d5a...f27 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #3 Skrevet 7. januar 2023 Har aldri sett en ereksjon offentlig. Vet jo selvsagt ikke om det et fordi jeg aldri har vært i nærheten av en mann med offentlig ereksjon eller om det er fordi jeg bare ikke har lagt merke til det. K44 Anonymkode: acf12...d66 10 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #4 Skrevet 7. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har aldri sett en ereksjon offentlig. Vet jo selvsagt ikke om det et fordi jeg aldri har vært i nærheten av en mann med offentlig ereksjon eller om det er fordi jeg bare ikke har lagt merke til det. K44 Anonymkode: acf12...d66 Dette K40 Anonymkode: 5bb56...840 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #5 Skrevet 7. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har aldri sett en ereksjon offentlig. Vet jo selvsagt ikke om det et fordi jeg aldri har vært i nærheten av en mann med offentlig ereksjon eller om det er fordi jeg bare ikke har lagt merke til det. K44 Anonymkode: acf12...d66 Interessant, tenkte kanskje det var noe dere la merke til. Jeg føler meg ihvertfall veldig naken da 😅 Men føler samtidig at jeg bør bære den med stolthet istedetfor å føle skam, siden jeg ikke kan noe for det, men klarer allikevel ikke å la være å bli flau, synes jo ganske godt i joggebukse, føles det som ihvertfall Anonymkode: 54ad6...313 2
Eva-Lena Skrevet 7. januar 2023 #6 Skrevet 7. januar 2023 Nå ser jeg ikke på folk i skrevet når jeg går på gata, så nei det har jeg ikke sett. 8 3
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #7 Skrevet 7. januar 2023 Nei, det har jeg ikke sett og håper jeg slipper å se det. Anonymkode: b0631...d21 7 1 6
Gjest Hottentått Skrevet 7. januar 2023 #8 Skrevet 7. januar 2023 Har aldri sett det før 😂 lurer på hvordan man kan få ståtiss ute på gata. Blir man brått sprengkåt liksom?
Rosakatt Skrevet 7. januar 2023 #9 Skrevet 7. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Interessant, tenkte kanskje det var noe dere la merke til. Jeg føler meg ihvertfall veldig naken da 😅 Men føler samtidig at jeg bør bære den med stolthet istedetfor å føle skam, siden jeg ikke kan noe for det, men klarer allikevel ikke å la være å bli flau, synes jo ganske godt i joggebukse, føles det som ihvertfall Anonymkode: 54ad6...313 Har heller aldri sett det, bruker ikke se menn i skrittet, så du trenger nok ikke bekymre deg for dette lengre 😊 7 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #10 Skrevet 7. januar 2023 Hottentått skrev (Akkurat nå): Har aldri sett det før 😂 lurer på hvordan man kan få ståtiss ute på gata. Blir man brått sprengkåt liksom? Det kan være mange grunner. For det første kan man få ereksjon uten å være kåt. Eller noen tanker om sex. Får en deilig melding av kjæresten min feks Anonymkode: 54ad6...313 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #11 Skrevet 7. januar 2023 Nei, heldigvis aldri sett noen med det. Mannen min har fått det noen få ganger ila livet. Men da gjort raske "nødtiltak" slik ingen merker det. Gjemt seg vekk eller rømt til bilen eller lignende. Anonymkode: 701ac...736 2
Phoenix Heart Skrevet 7. januar 2023 #12 Skrevet 7. januar 2023 Nei, men så ser jeg ikke mellom beina på folk heller. 3 2
Kanutte Skrevet 7. januar 2023 #13 Skrevet 7. januar 2023 Det kan jeg ikke huske. Om jeg hadde lagr merke til det hadde konstatert det for meg selv og ikke gjort noe nummer ut av det. Som du sier, det kan skje. 3
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #14 Skrevet 7. januar 2023 Der har jeg aldri sett nei. K40 Anonymkode: 5cb26...a15 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #15 Skrevet 7. januar 2023 Hottentått skrev (1 minutt siden): Har aldri sett det før 😂 lurer på hvordan man kan få ståtiss ute på gata. Blir man brått sprengkåt liksom? Det er sånt som bare skjer uten at man er kåt også, spesielt i ung alder. Blir som regel sjeldnere når man blir eldre. Jeg fikk det stadig som ung. Kom ofte når jeg satt i klasserommet, i bil eller noe. Var greit så lenge jeg satt, men kunne være både vondt og pinlig når jeg skulle reise meg og buksa strammet. Nå som jeg har passert 50, skjer ikke det lenger, bortsett fra når jeg sover. Kan våkne med en hard en midt på natta, men da som regel når blæra er full. Blæra klemmer kanskje på noen retur-blodårer eller noe. Anonymkode: c978e...a52 2
Gorgonzola Skrevet 7. januar 2023 #16 Skrevet 7. januar 2023 Kvinner synes vel strengt tatt ereksjoner, offentlige eller ei, stort sett er uinteressante, uvesentlige eller ubetydelige 99 av 100 ganger. Unntaket er selvsagt når hun er brunstig og klar for en runde i halmen. Sorry guys, dere kan slutte å lage slike tråder, svarene er de samme, hver eneste gang. Og dere (vi menn) blir like skuffa hver gang men hey, kvinnene bryr seg like mye om det som ereksjonene. 6 1 3
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #17 Skrevet 7. januar 2023 43 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, men ser stadig damer, ung og gammel gå uten bh. Føler jeg har en egen radar for å spotte brystvorter og bryster som henger uten støtte av bh. Ganske deilig syn, men synes det er rart de tør. Har blitt veldig vanlig i det siste. Anonymkode: f7d5a...f27 Sammenligner du en erigert penis på en mann med synlige bryster på en jente?? 🤭 Anonymkode: b9d2f...365 5 3
Rosa Dartle Skrevet 7. januar 2023 #18 Skrevet 7. januar 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Har aldri sett en ereksjon offentlig. Vet jo selvsagt ikke om det et fordi jeg aldri har vært i nærheten av en mann med offentlig ereksjon eller om det er fordi jeg bare ikke har lagt merke til det. K44 Anonymkode: acf12...d66 Samme her 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #19 Skrevet 7. januar 2023 Gorgonzola skrev (Akkurat nå): Kvinner synes vel strengt tatt ereksjoner, offentlige eller ei, stort sett er uinteressante, uvesentlige eller ubetydelige 99 av 100 ganger. Unntaket er selvsagt når hun er brunstig og klar for en runde i halmen. Sorry guys, dere kan slutte å lage slike tråder, svarene er de samme, hver eneste gang. Og dere (vi menn) blir like skuffa hver gang men hey, kvinnene bryr seg like mye om det som ereksjonene. Skuffet nei, lettet ja. Da slipper jeg å være flau når det tydeligvis er mindre synlig enn det føles som 😊 Skjer desverre litt for ofte når man har en kjæreste som er litt for glad i å tease på meldinger Anonymkode: 54ad6...313
Rosakatt Skrevet 7. januar 2023 #20 Skrevet 7. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei, heldigvis aldri sett noen med det. Mannen min har fått det noen få ganger ila livet. Men da gjort raske "nødtiltak" slik ingen merker det. Gjemt seg vekk eller rømt til bilen eller lignende. Anonymkode: 701ac...736 Stakkars, forstår han blir ubekvem, men han trenger ikke rømme til bilen 😅 Om noen så hadde sett det, tror jeg ikke de hadde gjort noe nummer ut av det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå