AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #1 Del Skrevet 7. januar 2023 Noen brillebrukere der ute som har vært på 3D kino? Jeg skal i morgen og er redd jeg må velde mellom 3dbriller og de brillene jeg trenger for å se 🙄Noen som har vært i denne problemstillingen før? Jeg har ikke linser og kinoen er i morgen… Anonymkode: 1ba47...516 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AprilRyan Skrevet 7. januar 2023 #2 Del Skrevet 7. januar 2023 Kanskje det går an å ta dem utenpå brillene? Ser jo sikkert vanvittig smart ut, men når lyset er av så er det ingen som ser det uansett Jeg har alltid brukt linser i sånne tilfeller, men å ha dem utenpå brillene er eneste måte jeg kan tenke meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #3 Del Skrevet 7. januar 2023 Der jeg har vært så passet 3D brillene greit utenpå briller. Helt vanlig for mange bruker briller. Anonymkode: a72fd...334 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå