Gå til innhold

Har begynt med Billappen og kjøring på kjøreskole.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Var det flere av dere som var nervøse i starten da dere begynte på lappen?

Tok det lang tid fra dere begynte med kjøretimer, til dere begynte på det obligatoriske som landeveiskjøring/langkjøring/glattkjøring?

Hadde første kjøretime på mandag. Det gikk greit, men jeg kjørte litt sakte 🙈😅 skal ha ny kjøretime på fredag, hvor det både er meldt snø og regn.

Vinter er den årstiden jeg frykter trafikken mest, så sånn sett er det greit å starte der, men kjenner det litt på kroppen😅

Anonymkode: 226c9...fbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg var et nervevrak. Men du er veldig trygg når du kjører med kjørelærer. De har jo egen brems og gass, og har kontroll. 

Jeg har nok tatt en del flere kjøretimer enn det som var normalt. Jeg syntes det var skummelt å kjøre, og brukte lang tid på å forstå alt mulig. Jeg hadde en oppkjøring etter et halvt år, men strøk. Så kom korona, jeg flytta, og hele prosjektet ble pauset. Fra Jeg bestilte kjøretime igjen tok det et halvt år til med kjøreskole og øvelseskjøring privat før jeg tok oppkjøring og besto. 

Husker ikke hvor lang tid det tok før jeg hadde langkjøring og sånt, men mener å huske at det ikke tok så lang tid. 

Anonymkode: c4d00...9de

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg var kjempenervøs, men hadde lappen i hånden 3 måneder etter første kjøretime. Dette klarer du ❤️

Anonymkode: 21191...3f7

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...