AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #1 Del Skrevet 3. januar 2023 Jeg hadde oppkjøring i dag og følte at jeg var klar. Hadde oppvarmingstime og kjørelæreren trodde jeg kom til å klare det. Jeg klarte sikkerhetsspørsmålet, men når jeg begynte kjøringen ble jeg så sykt stresset. Jeg klarte ikke å være avslappet og selvom sensoren var hyggelig så gjorde han meg super stresset. Synes egentlig ikke sensor tok veldig hensyn til at jeg var kjempe nervøs heller. Jeg gjorde dumme feil jeg vanligvis ikke ville gjort. Hjernen kortsluttet helt. Verden raste og jeg begynte å gråte med en gang sensoren hadde gått ut av bilen. Jeg har termin om noen uker, og hadde håpet jeg skulle klare å få førerkortet før det. Men nå må jeg stresse med å kjøre mer privat og hos kjøreskolen i tillegg til at jeg får en nyfødt snart. Og må da også kjøre mer og ta oppkjøring etter babyen har kommet. Jeg er skikkelig langt nede nå, vil bare gråte hele tiden. Anonymkode: 26410...1f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #2 Del Skrevet 3. januar 2023 Eg strøk to gonger og greidde det på tredje. Skjønner at det er tungt. Klem. Ikkje gi opp ❤️ Anonymkode: 1d249...69c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #3 Del Skrevet 3. januar 2023 Du var ikke klar, men det er ingen krise. Ta med deg konstruktiv kritikk på hva du gjorde feil, øv mer, og prøv på nytt. Jeg strøk også første gangen, og det føltes som verdens undergang. Idag, 15 år senere, kan jeg helt ærlig si at det har hatt 0 påvirkning på meg i ettertid utover at jeg måtte vente 4 uker på ny oppkjøring. Anonymkode: b07e3...c27 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #4 Del Skrevet 3. januar 2023 "Synes egentlig ikke sensor tok veldig hensyn til at jeg var kjempe nervøs heller. Jeg gjorde dumme feil jeg vanligvis ikke ville gjort. " På hvilke måter tenker du at sensoren ikke tok hensyn? Synes du at du burde fått førerkort? Anonymkode: 70d70...566 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #5 Del Skrevet 3. januar 2023 Nå er det jo du som har valgt graviditet og ta lappen samtidig. Mener du at biltilsynet skal ta hensyn til det? Du var rett og slett ikke klar nå, å er det neppe når du har en nyfødt. Blir kanskje lappen på deg til sommeren. Vet at andre takler en stresset situasjon samtidig som de er gravid/ nylig født, men det virker ikke som at du takler det. Anonymkode: a5c7f...f53 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Buskerudjenta23 Skrevet 3. januar 2023 #6 Del Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): "Synes egentlig ikke sensor tok veldig hensyn til at jeg var kjempe nervøs heller. Jeg gjorde dumme feil jeg vanligvis ikke ville gjort. " På hvilke måter tenker du at sensoren ikke tok hensyn? Synes du at du burde fått førerkort? Anonymkode: 70d70...566 Jeg surret litt når jeg skulle sette på parkbremsen. Jeg visste jo godt hvor den var, men han måtte liksom påpeke at jeg ikke kjente bilen fordi jeg var så nervøs at jeg kortsluttet når jeg skulle parkere å ta ut nøkkel. Men ikke fikk ut nøkkelen fordi jeg hadde glemt å sette den i park først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Buskerudjenta23 Skrevet 3. januar 2023 #7 Del Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nå er det jo du som har valgt graviditet og ta lappen samtidig. Mener du at biltilsynet skal ta hensyn til det? Du var rett og slett ikke klar nå, å er det neppe når du har en nyfødt. Blir kanskje lappen på deg til sommeren. Vet at andre takler en stresset situasjon samtidig som de er gravid/ nylig født, men det virker ikke som at du takler det. Anonymkode: a5c7f...f53 Jeg har da aldri sagt at biltilsynet skal ta hensyn til det. Jeg forstår jo selv at de ikke kan det. Det er ikke graviditeten som gjorde at jeg ble stresset, jeg er jo ikke den eneste som har blitt stresset på en oppkjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #8 Del Skrevet 3. januar 2023 Buskerudjenta23 skrev (2 minutter siden): Jeg surret litt når jeg skulle sette på parkbremsen. Jeg visste jo godt hvor den var, men han måtte liksom påpeke at jeg ikke kjente bilen fordi jeg var så nervøs at jeg kortsluttet når jeg skulle parkere å ta ut nøkkel. Men ikke fikk ut nøkkelen fordi jeg hadde glemt å sette den i park først. Bra du ikke fikk lappen. Livsfarlig å ha sånne folk i trafikken Anonymkode: 36250...131 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #9 Del Skrevet 3. januar 2023 Kjørelærere har flere dusin oppkjøring i uken. Med andre ord, de har mye sammenligningsgrunnlag og erfaring med nervøse sjåfører. De godtar langt flere personer enn de stryker. Ergo, du er ikke klar for førerkortet. Hilsen tidligere eier av kjøreskole Anonymkode: 9681e...fe5 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Buskerudjenta23 Skrevet 3. januar 2023 #10 Del Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bra du ikke fikk lappen. Livsfarlig å ha sånne folk i trafikken Anonymkode: 36250...131 Fordi jeg stod stille og ikke var til fare for noen? Hadde skjønt det hvis jeg hadde holdt på å kjøre ned noen.. Men unødvendig kommentar av deg fordi jeg surret litt mens bilen stod stille på parkeringen… 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #11 Del Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Bra du ikke fikk lappen. Livsfarlig å ha sånne folk i trafikken Anonymkode: 36250...131 Livsfarlig med folk som ikke finner p bremsen på sekundet? Eh pk, på hvilken måte er dette farlig? Anonymkode: f6a51...f31 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #12 Del Skrevet 3. januar 2023 Det er sånn for mange, verden raser ikke av den grunn, du må bare få øvd litt mer. Nå vet du hvordan oppkjøringen er, så nå er du mer forberedt til neste gang med tanke på egne reaksjoner. Anonymkode: 13d1c...665 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Curiousine Skrevet 3. januar 2023 #13 Del Skrevet 3. januar 2023 Nå vet du hvordan det er, så da går det sikkert bedre neste gang 💐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #14 Del Skrevet 3. januar 2023 Buskerudjenta23 skrev (6 minutter siden): Fordi jeg stod stille og ikke var til fare for noen? Hadde skjønt det hvis jeg hadde holdt på å kjøre ned noen.. Men unødvendig kommentar av deg fordi jeg surret litt mens bilen stod stille på parkeringen… Fordi du er så stressa at du ikke en gang klarer å sette på parkbrems. Farlig å ha stressa folk i trafikken Anonymkode: 36250...131 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #15 Del Skrevet 3. januar 2023 Stryker man viss man stopper på en parkeringsplass, slår av tenningen uten å ha gire i P Woot? Anonymkode: 32bda...0db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cisco Skrevet 3. januar 2023 #16 Del Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Eg strøk to gonger og greidde det på tredje. Skjønner at det er tungt. Klem. Ikkje gi opp ❤️ Anonymkode: 1d249...69c Samme her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #17 Del Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg hadde oppkjøring i dag og følte at jeg var klar. Hadde oppvarmingstime og kjørelæreren trodde jeg kom til å klare det. Jeg klarte sikkerhetsspørsmålet, men når jeg begynte kjøringen ble jeg så sykt stresset. Jeg klarte ikke å være avslappet og selvom sensoren var hyggelig så gjorde han meg super stresset. Synes egentlig ikke sensor tok veldig hensyn til at jeg var kjempe nervøs heller. Jeg gjorde dumme feil jeg vanligvis ikke ville gjort. Hjernen kortsluttet helt. Verden raste og jeg begynte å gråte med en gang sensoren hadde gått ut av bilen. Jeg har termin om noen uker, og hadde håpet jeg skulle klare å få førerkortet før det. Men nå må jeg stresse med å kjøre mer privat og hos kjøreskolen i tillegg til at jeg får en nyfødt snart. Og må da også kjøre mer og ta oppkjøring etter babyen har kommet. Jeg er skikkelig langt nede nå, vil bare gråte hele tiden. Anonymkode: 26410...1f4 Du må tåle mye stress i trafikken. Jeg sto på første selv om en lastebil tok fronten på personbilen (lav fart og lastebilens feil) når jeg tok en siste øvelseskjøring samme morgen. Var mildt sagt temmelig i sjokk og stressa enda når jeg skulle kjøre. Anonymkode: 1156d...5e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Buskerudjenta23 Skrevet 3. januar 2023 #18 Del Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Fordi du er så stressa at du ikke en gang klarer å sette på parkbrems. Farlig å ha stressa folk i trafikken Anonymkode: 36250...131 Til info så har jeg vært helt rolig under kjøring med kjøreskolen og privat, men jeg fikk prestasjonsangst nå på selve eksamen. Det er mange som får det, det betyr ikke at man er farlige og stresset hver gang man kjører, men sliter med å roe nervene under eksamen.. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #19 Del Skrevet 3. januar 2023 En venn av meg stod først på 4 oppkjøring og en del tusenlapper ekstra, det som måtte til var mer mengdekjøring. Han sier selv at han merket stor forskjell på seg selv og egen kjøring fra 1 til siste forsøk, han gav aldri opp men stod på videre og det lønnet seg. Ikke gi deg! Bare vær glad til for at du trenger mer opplæring, det høres merkelig ut men man merker selv forskjell etterhvert og inser at det er for det beste. Anonymkode: 0b739...ebe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #20 Del Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Stryker man viss man stopper på en parkeringsplass, slår av tenningen uten å ha gire i P Woot? Anonymkode: 32bda...0db Det var nok flere ting som gjorde at ts strøyk. Anonymkode: a5c7f...f53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå