AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #1 Del Skrevet 2. januar 2023 Så fra sesong 15 og utover er det kattunge lyder i scener spilt inn på ankerseteren. Dette irriterer meg hver eneste gang 🤣🤣🤣 HVORFOR?! Det er jo også bare 1-2 forskjellige lyder i tillegg. Også gir det virkelig ikke mening med kattunge lyder da de ikke har katt - eller skal det forestille BARNE lyder? Latter/skrik/roping? 😂 Jeg skjønner ikke.. 🤭 Andre som har merket det også eller noen som evt har en forklaring på dette? 🥲 Anonymkode: 3e470...2a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #2 Del Skrevet 3. januar 2023 Ja, jeg merket det, vet ikke hvilke(n) sesong, men følte det var lenge og sykt irriterende! Og ja, det var bare på Ankerseteren jeg merket det. Trodde dog det bare var meg/min telefon. Anonymkode: 97ad3...410 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #3 Del Skrevet 3. januar 2023 Ja , det er lyden av mjauing, barnelatter, fuglekvitter og en gammel klokke. Har nettopp sett hotell cæsar igjen selv og la merke til det i nesten hver eneste scene fra ankerseteren. Merkelige lyder som har blitt lagt på som de bare fortsatte å bruke gjennom flere år 🤔 Anonymkode: 4d920...759 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #4 Del Skrevet 23. februar 2023 Aldri hørt, hvor hører du det? Anonymkode: fd903...781 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #5 Del Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 23.2.2023 den 12.14): Aldri hørt, hvor hører du det? Anonymkode: fd903...781 Leste du ikke HI? Der skriver jeg hvor jeg hører det… Anonymkode: 3e470...2a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #6 Del Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Leste du ikke HI? Der skriver jeg hvor jeg hører det… Anonymkode: 3e470...2a1 Sett alle sesongene og aldri hørt noe sånt, sikkert noe gale med lyden på TV-en din Anonymkode: fd903...781 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #7 Del Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Sett alle sesongene og aldri hørt noe sånt, sikkert noe gale med lyden på TV-en din Anonymkode: fd903...781 Nei, det er flere som skriver de hører det også Det er i bakgrunnen, så de scenene det er stille/ingen snakking skal det være lett å høre. Men det gjelder som sagt når de er på ankerseteren. Anonymkode: 3e470...2a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chomsky89 Skrevet 24. februar 2023 #8 Del Skrevet 24. februar 2023 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #9 Del Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Nei, det er flere som skriver de hører det også Det er i bakgrunnen, så de scenene det er stille/ingen snakking skal det være lett å høre. Men det gjelder som sagt når de er på ankerseteren. Anonymkode: 3e470...2a1 Kanskje noen med ekstra gode høytalere som hører hver minste lyd 🤪 Anonymkode: fd903...781 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå