Gå til innhold

Gift mann på 36 , men forelsket & tiltrukket av jente på 21

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er dette normalt??? Klarer ikke styre følelser og lyster selv ekteskap og aldersforskjell 😧 slitsomt å vite at den fineste og råeste dama i livet mitt aldri kan bli min!😫 

Anonymkode: 001cd...168

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei det er ikke normalt, skjerp deg! 

Anonymkode: f6327...348

• Liker 14
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Dakar…. 

Anonymkode: 306da...a09

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er helt normalt. Hun kommer neppe til og være den fineste og råeste dama i livet ditt, selv om det føles sånn nå er det normalt at det går over ganske fort. 

Anonymkode: 04f94...905

• Liker 2
  • Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet

Om du ikke synes kona di er den fineste og råeste dama i livet ditt, så synes jeg du skal la henne gå. Gi henne en sjanse til å finne noen som synes hun er den fineste og råeste. Det er vel normalt å bli betatt av andre i et langvarig forhold, men det skal være liv laga, så må man i det minste se hvor heldig man er som har sin partner i livet. Det høres det ikke ut som du gjør. 

Anonymkode: 166d1...4cd

• Liker 24
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei det er ikke normalt, skjerp deg! 

Anonymkode: f6327...348

"Skjerp deg"? Man kan jo ikke kontrollere følelsene sine..

Anonymkode: 44610...428

Skrevet

Men hva følte du for din kone når dere møttes? Hva føler du for henne nå? Har dere barn som gjør hverdagen litt for hektisk til å være kjærester?

Forelskelse gjør en blind, men den vil svinne hen. Så da må du spørre deg selv om det å gå fra din kone vil være verdt det.

Normalt å bli betatt av noen andre enn sin kjære, men da må en klare å tenke med rett hode om en skal gå eller om en skal prøve å finne tilbake til følelser i det forholdet en er i.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Normalt, men ligg unna. Både for din del, for kona di sin del, og ikke minst for hun stakkaren på 21 sin del. 

Anonymkode: ff8f6...479

• Liker 9
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

"Skjerp deg"? Man kan jo ikke kontrollere følelsene sine..

Anonymkode: 44610...428

Når man er «bundet» til noen andre har man to valg. 
1. Skilsmisse

2. Fortrenge følelsene og forsette i forholdet.

Ts bør klart gå for skilsmisse, men da bør han tenke på at sjansen for at kona tar ham tilbake er lik null. Forhåpentligvis har han ikke barn. Enklere med skilsmisse da. 

Anonymkode: 7c611...89b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Om du ikke synes kona di er den fineste og råeste dama i livet ditt, så synes jeg du skal la henne gå. Gi henne en sjanse til å finne noen som synes hun er den fineste og råeste. Det er vel normalt å bli betatt av andre i et langvarig forhold, men det skal være liv laga, så må man i det minste se hvor heldig man er som har sin partner i livet. Det høres det ikke ut som du gjør. 

Tar man på seg tilttelen "kone" så kan man se langt etter å være finest og råest😂

Anonymkode: 4acec...c9e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tar man på seg tilttelen "kone" så kan man se langt etter å være finest og råest😂

Om det er så fælt å ha en kone, som i en livspartner, hvorfor driver dere å gifter dere da? Kan dere ikke bare bruke livet deres på å pule rundt med smårips? Da får dere massevis av fine og råe damer i livet deres. Kanskje ingen livskamerat og ingen som står i stormen med deg, men det er jo åpenbart ikke det dere vil ha så...

• Liker 15
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Du høres mentalt underutviklet ut. Det er helt normalt å bli betatt forelska tiltrukket av andre hele tiden selv om man er i et forhold. Din kone fantaserer trolig om en yngre mann med mer hår på hodet og bedre ereksjon enn deg også. De fleste som er emosjonelt voksne (du burde passert dette stadiet siden du pusher 40)klarer å håndtere det på en voksen og rasjonell måte uten å bli helt prepubertale. Kanskje du kan ringe en hjelpetelefon eller snakke med en terapeut.

Anonymkode: c2ca2...97a

• Liker 10
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Om det er så fælt å ha en kone, som i en livspartner, hvorfor driver dere å gifter dere da? Kan dere ikke bare bruke livet deres på å pule rundt med smårips? Da får dere massevis av fine og råe damer i livet deres. Kanskje ingen livskamerat og ingen som står i stormen med deg, men det er jo åpenbart ikke det dere vil ha så...

Jeg er hetrofil så jeg skal ikke ha dame på verken det ene eller andre viset. Klegg er et annet ord for livspartner. Er jo en grunn til at folk skiller seg etter en stund.

Gjest Mysticgirl
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Er dette normalt??? Klarer ikke styre følelser og lyster selv ekteskap og aldersforskjell 😧 slitsomt å vite at den fineste og råeste dama i livet mitt aldri kan bli min!😫 

Hvorfor kan hun ikke bli din?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Om du ikke synes kona di er den fineste og råeste dama i livet ditt, så synes jeg du skal la henne gå

Det hadde blitt fryktelig mange gående alene, av begge kjønn. Heldigvis har vi evnen til å tilpasse oss etter egne forutsetninger.

Anonymkode: 2ba21...9c0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Har du hatt fysisk kontakt med henne da? Skriver dere meldinger, sender bilder osv? Hvordan vet du at hun er den råeste dama, egentlig? 

Anonymkode: bbbf0...e6f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ts, du bør begynne å holde øynene dine til kvinner. Jenter blir bare perverst! 

Anonymkode: a486e...5c0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
41 minutter siden, Adrenalina1 said:

Menn er så jævla ekle. Tenker bare på å få tilfredsstilt de perverse lystene sine. De er slaver av pikken sin.

M40+
Du generaliserer her. Ikke alle er slaver av pikken sin. Om det hadde vært sånn betyr det at du hater menn for deres natur. Da er det greit å hate kvinner for deres natur.
Men jeg ser bare dårlig oppførsel. Av deg og av trådstarter.

Anonymkode: 81276...355

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Adrenalina1 skrev (45 minutter siden):

Menn er så jævla ekle. Tenker bare på å få tilfredsstilt de perverse lystene sine. De er slaver av pikken sin.

Noen som har vært utro mot deg eller? :fnise: Oser bitterhet lang vei. 

Anonymkode: 27af1...210

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Det hadde blitt fryktelig mange gående alene, av begge kjønn. Heldigvis har vi evnen til å tilpasse oss etter egne forutsetninger.

Anonymkode: 2ba21...9c0

Men hva er poenget med å være i et forhold, om man ikke synes partneren er den råeste? Folk på jo kunne klare å være alene? For det er da bedre det, enn å bli sammen med noen man bare synes er sånn tja... ikke rart mange forhold ryker, når det tydeligvis er så mange som tar til takke, fordi de ikke klarer å leve alene.

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...