AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #41 Skrevet 1. januar 2023 Aristoteles skrev (På 30.12.2022 den 18.12): Og likevel er det så mange som er kunder der Bare for å ta et lite eksempel her, for jeg har lønnskonto i DNB og alt annet i Sbanken + huslån i SPK. DNB tilbyr meg 1,35% for sparekontoen, Sbanken 2,65%. Nå gruer jeg meg til hva DNB eventuelt kommer til å gjøre med Sbanken, kanskje jeg må finne meg en ny bankforbindelse? Og så skjønner jeg jo ikke hvorfor folk holder på DNB år etter år. Jeg tror jo at man klarer å få bedre betingelser hos dem, om man kontakter de hvert år og "maser" om lånerenter og innskuddsrenter. Men hvem gidder?! Hva er de gode grunnene til å holde på banker som DNB? Hvorfor i all verden er TS kunde hos DNB når det er en drittbank? 🤣 Selv har jeg flyttet lån og fond ut av Sbanken fordi jeg ikke vil ha noe med DNB å gjøre... Anonymkode: b879d...b05 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #42 Skrevet 1. januar 2023 Jeg har 5000 aksjer i DnB, så hver gang jeg får utbytte tenker jeg over at det er dumme overforbrukere som har rumpen proppet fult av lån som betaler meg en liten 50-tusing i året. Takk for ditt bidrag. Anonymkode: 6f186...f46 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #43 Skrevet 2. januar 2023 Jeg har bare hatt postiv opplevelse med DNB så langt. Jeg har boliglån i banken. Har en brukskonto som jeg ikke bruker til annet enn å betale på lånet. Fikk lån et kjempebra boliglån av DNB, som jeg enda i dag synes var utrolig. Uten jobb er det utrolig at jeg klarte å få lån til en stor leilighet. Anonymkode: 87756...5e9
Barbareren Skrevet 3. januar 2023 #44 Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg har bare hatt postiv opplevelse med DNB så langt. Jeg har boliglån i banken. Har en brukskonto som jeg ikke bruker til annet enn å betale på lånet. Fikk lån et kjempebra boliglån av DNB, som jeg enda i dag synes var utrolig. Uten jobb er det utrolig at jeg klarte å få lån til en stor leilighet. Anonymkode: 87756...5e9 Noe uventet å få et bra lån fra DNB, men OK. Mulig du allerede hadde sjekket, men de fleste andre banker ville sannsynligvis ha gitt deg en bedre rente... (just saying)...
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #45 Skrevet 3. januar 2023 Søkte om lån til hus ved DNB. Fekk aldri svar. Skjekka søknaden om og om igjen, ingenting. Spesielt.. Fekk huslån i ein anna bank. Anonymkode: f967a...635
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #46 Skrevet 3. januar 2023 Enig.. var personlig frekke mot meg så jeg bytta bank. Har ikke angret Anonymkode: 1dc1c...e66
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #47 Skrevet 3. januar 2023 Vi er veldig fornøyde med dnb. Servicen er kjempegod og nettbanken er enkel og oversiktlig. De var også den eneste som ga oss lån, andre banker gadd ikke engang å svare oss. Hun som var vår kontaktperson var helt fantastisk! Vi har hatt dnb i mange år, alltid vært fornøyd. Anonymkode: 5f402...874
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #48 Skrevet 3. januar 2023 Jeg har vært kunde i DnB siden jeg var barn, den het vel noe annet den gang Bergen Bank mener jeg det var. Jeg gikk gjennom en skilsmisse og hadde bare en 60% stilling i en dårlig betalt jobb. Jeg var helt sikker på at DnB ikke kom til å gi meg lån, så søkte flere andre banker. Finn lån i alle, men altfor lite til å kjøpe ut eksen. Til slutt ringt jeg og avtalte time med DnB og gikk ut av det møtet med signert lånekontrakten. DnB gikk laaangt over grensen for min låneevne, men de så på min historikk som kunde at det aldri hadde vært noe tull med min økonomi. Jeg bor i det samme huset ennå og har tjent ca 3 mill på verdistigning siden jeg kjøpte ut eksen. Anonymkode: d06b9...47b
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #49 Skrevet 3. januar 2023 Jeg er ikke særlig fornøyd med at DNB er så raske til å sette renta opp og trege med å sette den ned. De gjør det også unødvendig vanskelig å betale ekstra på lån (når du gjør det senker de automatisk terminbeløpet i stedet for å forkorte løpetiden, og det er et jævla styr å endre på det selv - noe de selvsagt tjener litt ekstra på). Men vi fikk det billigeste boliglånet der pga. avtaler min fagforening har med banken, så da biter vi det i oss. Anonymkode: 83dfd...646
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #50 Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg har bare hatt postiv opplevelse med DNB så langt. Jeg har boliglån i banken. Har en brukskonto som jeg ikke bruker til annet enn å betale på lånet. Fikk lån et kjempebra boliglån av DNB, som jeg enda i dag synes var utrolig. Uten jobb er det utrolig at jeg klarte å få lån til en stor leilighet. Anonymkode: 87756...5e9 Hva er renta da? Anonymkode: 2ee33...ff4
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #51 Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 31.12.2022 den 0.34): Er saga kunde og er kjempefornøyd med DnB. Det har jeg alltid vært. Veldig god service har de og. Anonymkode: 59267...cc0 Hvorfor så fornøyd med saga egentlig? Det er jo mye dårligere enn Nordea premium og Danske Bank Akademikerne. Anonymkode: 969a3...3cf
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #52 Skrevet 3. januar 2023 Barbareren skrev (13 timer siden): Noe uventet å få et bra lån fra DNB, men OK. Mulig du allerede hadde sjekket, men de fleste andre banker ville sannsynligvis ha gitt deg en bedre rente... (just saying)... Forskjellen er minimal Anonymkode: 10e82...b61 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #53 Skrevet 9. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 30.12.2022 den 20.26): Og du skulle ha svart på spørsmål i nettbanken. Dette skal du ha fått sms om, hvis du ikke har fulgt opp. Anonymkode: 830e6...3b4 jeg har ikke noe netbank, mamma som oppretta kontoen når eg var barn så hun som styrte med det greiene. Eg hadde ingenting med den kontoen å gjøre før nylig .... og da var det tydelig for sent ... Anonymkode: b78b8...be1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå