Gå til innhold

Dere damer som ser peniser i jobben

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere damer som ser peniser i jobbsammenheng, enten dere er sykepleiere eller leger eller noe. Hender det at dere ser en penis og tenker "oi, det var en fin penis".

Anonymkode: 22684...b8d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God jul!

Anonymkode: 21b60...c7a

• Liker 22
Skrevet

På ingen måte! Jobber som sykepleier og vasker daglig menn nedentil. 

Anonymkode: 53d3e...065

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet

Selv om en penis er fin betyr ikke det at man vil ha sex med eieren. 

• Liker 16
  • Hjerte 2
Skrevet

Juleferie skjønner jeg...

Men for underholdningensskyld; nei. Det blir veldig teknisk; den kroppsdelen må ha det stellet, disse hygieniske prinsippene gjelder, disse prosedyrene, blah blah.  Det blir litt ett fett om det er en penis, et øre, eller en tå, kropp er kropp.

Anonymkode: 4e615...4da

• Liker 16
  • Nyttig 2
Skrevet

Nei, jeg synes peniser I utgangspunktet er ekle, men i jobben er det bare en annen jobb, å vaske menn nedentil eller legge inn kateter er bare sånn det er. Tenker ikke så mye på det men synes det er ubehagelig hvis penis er stiv. Aldri synes de er noe særlig pene. Sykepleier 

• Liker 10
  • Nyttig 5
Skrevet

Aldri. Ble imponert over tykkelsen en gang da, men ble hadde definitivt ikke lyst på den fordet. 

Sykepleier.

Anonymkode: e85f6...aab

• Liker 4
Skrevet

I all generellhet synes jeg ingen peniser som ikke er erigerte er det minste bittelitt fine engang.

Så nei. 

Anonymkode: 65b98...8f5

• Liker 6
  • Nyttig 5
Skrevet

Jobber som sykepleier og steller pasienter nedentil daglig. Er vant med å se mange ulike kjønnsorganer og mtp menns kjønnsorganer så er det ingenting seksuelt ved et stell eller innsetting av kateter og lignende, som flere har påpekt er dette jobb og teknisk. Jeg observerer hud og det er alt. Dersom pasienten får ereksjon så påvirker det ikke meg, det er så vanlig og sjeldent på grunn av opphisselse. Avhengig av hva prosedyren går ut på, så tar jeg oftest en pause, avslutter raskt eller dekker til for å ikke gjøre pasienten brydd. 

Anonymkode: 0e12f...25f

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet

Nei, aldri fine å se på.

Anonymkode: 602a3...90b

• Liker 3
Gjest Hottentått
Skrevet

Nei, slappe peniser er triste saker. Sorry 😆

Skrevet

Haha, nei

Anonymkode: 27019...9e5

• Liker 5
Skrevet

På ingen måte.

Man kan si mye om en penis, men «fin» er vel ikke akkurat en av dem. Penis er ikke et estetisk underverk for å si det pent.

Anonymkode: 35c77...70e

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Nei, det har aldri skjedd. Peniser er generelt lite fin, og innskrumpede uvaskede peniser på eldre menn, enda mindre. 

Hilsen tidligere helsefagarbeider 

Anonymkode: 455a3...02f

• Liker 7
Skrevet

Nei. Peniser er jo bare hudsnegler i varierende størrelser som henger der å dingler. Ikke noe fint med den i seg selv. En erigrert penis på en mann man har følelser for kan være flott å se på, men en slapp en nei aldri. De ligner litt på halsen til en skilpadde 😅 Like usexy som et øre eller en tommel eller storetå i jobbsammenheng. 

Anonymkode: 0812e...f5f

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet

Er hjelpepleier og har jobbet som det i over 30 år. Er absolutt ingenting seksuelt med det. Er bare en kroppsdel

• Liker 4
Skrevet

Har jobbet som sykepleier, og har aldri noensinne tenkt noe seksuelt rundt det. Kan ikke engang huske en eneste penis av de jeg har sett, med unntak av en som hadde blitt veldig deformert. Man er profesjonell på jobben, og da er penisen en kroppsdel som alle andre kroppsdeler.

Anonymkode: ed05b...27f

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Dere damer som ser peniser på jobb og aldri blir fristet av den og personen den henger på, hvorfor leser dere innlegg under seksualitet på kvinneguiden ?  🙂

Skrevet
Merlin skrev (3 minutter siden):

Dere damer som ser peniser på jobb og aldri blir fristet av den og personen den henger på, hvorfor leser dere innlegg under seksualitet på kvinneguiden ?  🙂

Du tror da disse kvinnene ikke er seksuelle?

Du er kanskje veldig ung. Aldri lært at kvinner ikke tenner på det samme som menn. 

Anonymkode: e1c8f...3c9

• Liker 12
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...