Gå til innhold

Merker at jeg savner min dødfødte sønn ekstra nå i julen og tenker veldig på hvordan han hadde vert

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg fikk en vakker gutt 2000, han døde dessverre under fødsel,men har alltid savnet han, han var min første fødte, har fått 2 gutter til som er født 2013 og 2019 som jeg elsker over alt på jord,men merker jo jeg savner min førstefødte extra i julen,sorgen er alltid der,men ekstra i høytider.

tar meg stadig i om han hadde vert lik brødrene, de alle var så like ved fødsel og de 2 levende kunne vert tvillinger.

Ville bare tenne et lys for alle som har mistet noen ❤️ og ønske alle en god jul

Anonymkode: 89ba0...4ef

• Liker 1
  • Hjerte 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker også ekstra mye på den dødfødte sønnen min i jula, spesielt siden han hadde hatt bursdag nettopp i dag, på selve julaften. Han ville fylt 27 år i dag hvis han hadde vært født uten store misdannelser og fått lov til å leve. 

Anonymkode: 1b336...4ad

• Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og ❤️ Min dødfødte datter var helt perfekt når hun ble født, men hadde vært død en stund i magen min. Skulle vært voksen nå, min førstefødte vakre jente. 💔

Anonymkode: 165e8...ff6

• Hjerte 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistet og min lille pike i dødfødsel. Nå, i oktober. Jula er jævlig for å si det mildt 🥺🥺

Anonymkode: 718f5...140

• Liker 1
  • Hjerte 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Mistet og min lille pike i dødfødsel. Nå, i oktober. Jula er jævlig for å si det mildt 🥺🥺

Kondolerer ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.12.2022 den 19.07):

Kondolerer ❤️

Takk🥹❤️… savnet er så stort og forferdelig 🥹

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Takk🥹❤️… savnet er så stort og forferdelig 🥹

det forstår jeg veldig godt. det blir bedre med tiden,men sorgen blir aldri borte ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Føler meg heldig som aldri har opplevd hverken spintanabort eller mistet et barn. 
Det må være helt forferdelig. Har lyttet til podcaster der folk har opplevd samme som deg, og jeg blir ydmyk over å høre historiene. Tøffe kvinner som åpner opp om sorgen. 
Du har en engel i himmelen ❤️ han vil alltid ha en spesiell plass i ditt hjerte 

Anonymkode: f5e38...3f4

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse
AnonymBruker skrev (På 30.12.2022 den 18.30):

det forstår jeg veldig godt. det blir bedre med tiden,men sorgen blir aldri borte ❤️

Håper det ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...