AnonymBruker Skrevet 24. desember 2022 #1 Del Skrevet 24. desember 2022 Ønsker å lage meg en samling av 80 og 90 talls filmer, hvor er det beste nettstedet å få kjøpt slike filmer? Tenker ikke på type Platekompaniet, syntes ofte de ikke har filmene jeg ser etter og det er dyrt, men er det noen andre steder? Anonymkode: 8a4f8...542 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2022 #2 Del Skrevet 24. desember 2022 Bruktbutikker Anonymkode: a59c6...e7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2022 #3 Del Skrevet 24. desember 2022 Ebay Anonymkode: b0766...47b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trøndermann38 Skrevet 24. desember 2022 #4 Del Skrevet 24. desember 2022 Finn og ebay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2022 #5 Del Skrevet 24. desember 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Bruktbutikker Anonymkode: a59c6...e7b Det er et sabla ork, for de har jo ingen oversikt. Og når man ser etter spesifikke titler så kan man risikere å stå i timesvis i bruktbutikkene. Da vil jeg heller betale og finne kjapt det jeg er ute etter. Anonymkode: 8a4f8...542 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #6 Del Skrevet 25. desember 2022 13 hours ago, AnonymBruker said: Det er et sabla ork, for de har jo ingen oversikt. Og når man ser etter spesifikke titler så kan man risikere å stå i timesvis i bruktbutikkene. Da vil jeg heller betale og finne kjapt det jeg er ute etter. Anonymkode: 8a4f8...542 Av det som er gitt ut på det norske markedet av filmer gitt ut i disse to tiårene, vil man kanskje finne 20-30% i DVD-avdelingen på et større loppemarked. Går man til neste loppemarked, finner man mer. DVD-ene som er vanskeligst å finne, er de som bare ble gitt ut i én utgivelse før DVD-spilleren kom på moten, og enkelte norske utgivelser av skrekkfilmer har jeg lett etter i flere år før jeg omsider fant dem. Så har man noen filmer som bare ble gitt på VHS, og de er etterspurt, for å si det slik. Men hvis du synes det er et ork å lete, er jeg redd du ikke kommer til å finne mer enn det vanligste stoffet med blandet kvalitet på platene; vil man finne litt mer uvanlige ting uten å betale blodpris og setter pris på at ikke platene er ripet opp, må man nok lete på egen hånd, og dette gjelder ikke bare film, men også andre samleområder; den som leter, finner. Et annet alternativ er å ta turen til biblioteket og lagre filmene på egen PC, noe som er helt lovlig til eget bruk; søker man i hele landet, kan man få tilsendt det meste etter tittel, men igjen - de mest uvanlige titlene finner man antagelig ikke, da de i mellomtiden har blitt ødelagt/kommet på avveie, og innkjøpet av filmer var lite i perioden det er snakk om. Anonymkode: 2f79f...b21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #7 Del Skrevet 25. desember 2022 Amazon Anonymkode: 1f4fd...f10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #8 Del Skrevet 25. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Amazon Anonymkode: 1f4fd...f10 Ja tenkte Amazon.uk. Anonymkode: 8a4f8...542 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #9 Del Skrevet 27. desember 2022 Du finner på diverse strømmetjenester Anonymkode: 93674...fa9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå