Gå til innhold

Noen som skal teste på julaften?


Cymbidium

Anbefalte innlegg

Jeg hadde også eggløsning 5. eller 6. desember. Kjenner litt hovne bryster, men det kan godt være mensmurringer. Har også vært utrolig tørst...men det kaan godt være pga begynnende forkjølelse.

Ikke lett å si.

Det er bare en ting å gjøre: prøve å tenke minst mulig på det og se hva som skjer.

Men som dere alle vet, det er lettere sagt enn gjort.

Lykke til alle sammen!

:klem: Pus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff!!! Jeg har skikkelig sommerfugler i magen jeg nå!! Har lyst å springe å ta en test, men må prøve å holde meg i noen dager til!!! 2 dager over IKM nå :-D

Hvordan går det med dere andre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres lovende ut, BettyB!!!

Jomfru-77: vi er visst i samme båt. Jeg fikk mensen til slutt jeg også, etter fire dager med minimalt med spotting og to dager på overtid. Vi får fokusere på at det snart er en ny sjanse for oss. Kanskje vi lager en nyttårsbaby?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjelp!!

I går klarte jeg ikke å vente mer. Kjøpte en test og den var VELDIG negativ!!! Men jeg har fremdeles ikke fått tanta og holder på å gå fra konseptene her! Skal jeg drikke øl og vin til den gode middagen i morgen eller skal jeg ikke?? Tror jeg skal ta ett glass ihvertfall. Men jeg blir sprø av å ikke vite hva som skjer. :sur:

Er på dag 35 og jeg pleier å ha veldig jevne 28 dagers sykluser...

Skal ta en ny test over helgen hvis jeg ikke får tanta i mellom tiden.

Huff, måtte bare få ut litt frustrasjon her... sitter på jobb og skal jobbe til ti i kveld(sitter på kjøpesenter) lite folk og da tenker jeg alt for mye!

Lykke til til alle som ikke har fått "besøk" enda ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia,

her sitter jeg da og har fremdeles ikke fått tanta på besøk.

Skal kjøpe meg et par nye tester i dag. Har ikke noen tegn på at mensen skal komme ihvertfall... hmmm

Så får vi se i morgen om det er noen forandring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger ikke teste - for jeg fikk tanta !!! Like deprimerende hver gang. Eller egentlig mer for hver gang.

Vet hvordan du har det...

Sånn er det for meg og..

Men man må jo bare fortsette å prøve...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er skikkelig frustrerende, for jeg har FREMDELES ikke fått tanta og alle tester jeg tar er negative!! :frustrert:

Vil jo så gjerne være gravid!! Skal ta enda en test i morgen tidlig. Men hvis den og er negativ gir jeg snart opp!!

Kan det komme andre svar hvis jeg skifter type graviditets test eller er alle like sikre?? :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier du aa ha veldig regelmessig mens, eller? Hvis du gjoer det, kan du jo haape helt til tanten dukker opp! Jeg derimot har uregelmessige tanter og trenger derfor ikke hoppe i taket naar den uteblir...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært veldig regelmessig med tanta helt siden jeg fikk barn for 3 1/2 år siden. Begynnte på pillen i desember i fjor men sluttet igjen i juli i år. Har vært veldig regelmessig etter det også.

Men det kan jo være stress og mange andre årsaker, men ikke slanking bare så det er sagt. HAr lagt på meg 5 kg etter jeg sluttet med pillen.... :sjenert: men veier nå 54 kg, så det er jo ikke for lite eller for mye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle sammen!!

Jeg testet i dag på nyttårs aften og gjett hva!!

TO BLÅ!!!!!!!!!!!! :hoppe::hoppe:

En ikke helt klar strek, men det er definitivt en strek!!!!!!!

Ikke noe Champis på meg i kveld nei!!!!!!!!!!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!!

Jeg testet i dag  på nyttårs aften og gjett hva!!

TO BLÅ!!!!!!!!!!!!  :hoppe:  :hoppe:

En ikke helt klar strek, men det er definitivt en strek!!!!!!!

Ikke noe Champis på meg i kveld nei!!!!!!!!!!! :sjarmor:

Stoooooor gratulasjon!!!!!! :klappe::klappe::klappe::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei alle sammen!!

Jeg testet i dag  på nyttårs aften og gjett hva!!

TO BLÅ!!!!!!!!!!!!  :hoppe:  :hoppe:

En ikke helt klar strek, men det er definitivt en strek!!!!!!!

Ikke noe Champis på meg i kveld nei!!!!!!!!!!! :sjarmor:

Jeg vil også ha!!!!!

Kan du smitte meg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro, BettyB!!! Jammen holdt kroppen din deg på pinebenken lenge før den ga positivt resultat! Men dette var jo en super nyttårsgave!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...