Gå til innhold

Noen som skal teste på julaften?


Cymbidium

Anbefalte innlegg

Inspirert av en gammel tråd fra i fjor, spør jeg samme spørsmål i år: er det noen som skal ta en graviditetstest på julaften?

Jeg er litt usikker selv. Jeg tror jeg hadde EL ca 5 des, så hvis jeg ikke har fått mens før julaften tester jeg da! Det kan jo bli negativt, men da har jeg en fin dag med mannen og familien hans til å trøste meg med. Og hvis det blir postitivt - for en julegave, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dersom du hadde el 5 desember og ikke har fått mens innen julaften er du ganske så sikker på at den er positiv da... 18 dager er jo ansett som maks varighet av luatealfasen (jeg vet ikke hvor lang din pleier å være?) men altså... fra 5 desember til julaften er det lenge nok til at du bør være ganske sikker i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he, ja hvis jeg ikke har fått den til da, så er jeg ganske sikker. Men må liksom ha testen i hånda for å være heeelt sikker. For ellers så tenker jeg at kroppen bare tuller og jeg ikke har hatt EL... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også hadde EL ca 5 desember, vi hadde "Oss" den 4 desember..2 ganger..og jeg håper at det kan klaffe. (vi bor fra hverandre pga jobb så derfor sjeldent vi får det til å klaffe så bra)

Men her sitter jeg med mensmurringer og kjenner at den kommer.. og jeg er så nervøs og deppa og litt oppgitt...for jeg vil så gjerne at det skal gå. Og jeg drømmer om å fortelle min kjære at han skal bli pappa.. og tenker at om jeg kunne fortalt det på julaften så hadde det vært VERDENS beste julegave..

Men så vet jeg at det ikke skjer.. (ja jeg er litt vel negativ) og jeg er så lei meg og så frustrert over alt for tiden!!

opfh... hvorfor kan det ikke bare gå denne gangen da.... vi er så klare så klare..og jeg orker ikke fler nedturer!!!

Håper veldig at du får en positiv test på julaften... jeg krysser fingrene mine og sender mine beste ønsker for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper veldig at du får en positiv test på julaften... jeg krysser fingrene mine og sender mine beste ønsker for det.

Krysser for deg også! :klem: Vi får håpe på det beste så lenge tanta ikke er kommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også i 5 pp! Har langt mindre symptomer enn forrige pp, i hvert fall. Litt øm i ryggen og litt stikkinger langt ned i mage/underliv, samt veeldig tørst. :klø: Ikke godt å bli klok på disse tegnene!

Hvordan går det med deg, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere!

Jeg er også i PP5 og hadde eggløsning rundt den 5.desember.

Spennende. Jeg har hatt litt stikninger nederst i magen de siste dagene men ingen symptomer utenom det. Heller ikke mensmurringer......

Men så ser jo jeg symptomer i det meste :sjenert: - og så kommer tanta alikevel. :frustrert:

Håper det går bra for oss alle tre denne måneden!!

Lykke til :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss.Chanel

mensmurringer er så vanlig i en graviditet så att det kan sies som tegn.

jeg har hatt det til nå, er i uke 7 , men ligger her og blør... huff...prøve igjen viss det skjer noe dumt.

men er du/dere gravide så VET dere det på kroppen! jeg også gikk og trodde mye greier og leste mye tull...

man får murringer og "tyngdefølse" der nede. en følse du kjenner når du er gravid!

positiv test fikk jeg ca i syklusdag 31. dvs. jeg var ca 4 dager over tiden. ei uke før det hadde jeg positive eggeløsningtester hver dag i ei uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mensmurringer er så vanlig i en graviditet så att det kan sies som tegn.

jeg har hatt det til nå, er i uke 7 , men ligger her og blør... huff...prøve igjen viss det skjer noe dumt.

men er du/dere gravide så VET dere det på kroppen! jeg også gikk og trodde mye greier og leste mye tull...

man får murringer og "tyngdefølse" der nede. en følse du kjenner når du er gravid!

positiv test fikk jeg ca i syklusdag 31. dvs. jeg var ca 4 dager over tiden. ei uke før det hadde jeg positive eggeløsningtester hver dag  i ei uke!

Hver dag i en uke :overrasket: Sprøtt. Jeg føler meg sulten hele tiden og har en merkelig følelse i magen, men tør ikke håpe på noe, har blitt skuffet før.

Men akkurat nå syns jeg veldig synd på deg!! :tristbla:

Håper alt går bra!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mensmurringer og så har jeg litt følelsen av å få mensen hele tiden (jeg sjekker omtrent hver halvtime..)

men er også veldig tørst.. er så tørr i munn hele tiden. ..

Merker jeg blir sliten i korsryggen, men har fått så mye kviser at jeg bare tror det er tanta som kommer.. tør ikke håpe for jeg blir sååå lei meg.. gråter og føler at alt går mot meg når tanta kommer..

Men om jeg ikke har fått noe tante innen julaften, ja da tror jeg det er sant! men ikke før ;-) skal holde dere oppdaterte og jeg håper virkelig alle vi får det til nå. hadde vært den perfekte julepresang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tjihi - det var jeg som startet "teste på julaften"-tråden den gangen! Som forøvrig resulterte i Marielle, 15 måneder (blir storesøster til en lilebror i april.)

Følger med dere fra sidelinja og skvatt litt i stolen da jeg så overskriften... :ler:

Ønsker dere alle lykke til og krysser fingrene for maaaange julegaver i år i form av positive tester på julaften!!! :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he, ja jeg surfet på gamle sider og synes det var så fin tråd at jeg ville ha en ny en i år. Så moro at du fikk full klaff i fjor, da! Håper det er et godt tegn å starte denne tråden, da. At det gir god karma eller noe :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde som beskrevet i en annen tråd noe som likner er festeblødning (?) i dag. En stor dråpe friskt blod i toalettet og en på papiret. Ikke noe mer. Lurer jo nå da...

Antonie i.i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde som beskrevet i en annen tråd noe som likner er festeblødning (?) i dag.  En stor dråpe friskt blod i toalettet og en på papiret.  Ikke noe mer.  Lurer jo nå da...

Antonie i.i.

Ja, nå har jeg sett det i en annen tråd. Hmmm... ikke godt å si. Jeg hadde en prikk på papiret hver gang jeg var på do ca 1 uke etter EL i forrige pp. Det varte vel i 1 1/2 dag, men jeg var jo ikke gravid. Håper det går som du ønsker deg!

Endret av Cymbidium
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...