Gå til innhold

Jeg er helt ny!


loffen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat nå, Harry Up skrev:

Jeg er også ny. Kanskje er det fordi jeg ikke har vært her før.

Velkommen :smilyblomst:

Anonymkode: f1fc8...084

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Harry Up skrev:

Takk :)

Bare hyggelig :) 

Anonymkode: f1fc8...084

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Bare hyggelig :) 

Anonymkode: f1fc8...084

Hahaha...Så det har vært spurt før?! 😂 Da fant jeg ut at det er 500 likes per dag. Det er mer enn nok. Tror ikke jeg klarer å like så mye på en dag.

Takk igjen.

Endret av Harry Up
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Harry Up skrev:

Hahaha...Så det har vært spurt før?! 😂

:Nikke: Og mange har gått tom for likes også :) 

Anonymkode: f1fc8...084

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Harry Up skrev:

Hahaha...Så det har vært spurt før?! 😂 Da fant jeg ut at det er 500 likes per dag. Det er mer enn nok. Tror ikke jeg klarer å like så mye på en dag.

Takk igjen.

Bare hyggelig :) Det er fort gjort å like 500 innlegg på et par timer :yvonne:

Anonymkode: f1fc8...084

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du, AnonymBruker, har vært veldig hjelpsom. Du virker opplyst og smart. Jeg håper jeg kan få like mange likes som deg, en dag. Du er som den meste populære personen på skolen. Du ser ut til å være overalt og hjelpe alle med absolutt alt, akkurat som en storebror eller storesøster. Det er kult. Du skal få en likes til, fra meg.

EDIT: Du fikk 2 likes.😁

Endret av Harry Up
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Harry Up skrev:

Jeg synes du, AnonymBruker, har vært veldig hjelpsom. Du virker opplyst og smart. Jeg håper jeg kan få like mange likes som deg, en dag. Du er som den meste populære personen på skolen. Du ser ut til å være overalt og hjelpe alle med absolutt alt, akkurat som en storebror eller storesøster. Det er kult. Du skal få en likes til, fra meg.

EDIT: Du fikk 2 likes.😁

Takk! :smilyblomst: Det er nok ikke meg som har skrevet alle innleggene for @AnonymBruker. Alle som poster som anonym poster på denne felles brukeren :) 

Anonymkode: f1fc8...084

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Takk! :smilyblomst: Det er nok ikke meg som har skrevet alle innleggene for @AnonymBruker. Alle som poster som anonym poster på denne felles brukeren :) 

Anonymkode: f1fc8...084

HÆ!!! Måtte lese det du skrev flere ganger, trodde jeg hadde blitt lurt. Så jeg ga likes til alle brukerne på forumet her nå, og ikke bare til deg? Er kvoten min brukt opp nå? Fikk du likes'ene jeg ga deg eller ble dem stjelt av de andre? Jeg har ikke råd til å gi 9256475 likes. Det vil ta flere år før kvoten blir fylt tilbake.

Eller mener du at jeg kan poste anonymt ved å kamuflere brukernavnet mitt? Hvordan blir jeg anonnym? Fikk du likes'ene registert på deg, på ditt unanonyme brukeravn, eller fikk AnonymBruker dem alle?

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Harry Up skrev:

HÆ!!! Måtte lese det du skrev flere ganger, trodde jeg hadde blitt lurt. Så jeg ga likes til alle brukerne på forumet her nå, og ikke bare til deg? Er kvoten min brukt opp nå? Fikk du likes'ene jeg ga deg eller ble dem stjelt av de andre? Jeg har ikke råd til å gi 9256475 likes. Det vil ta flere år før kvoten blir fylt tilbake.

Eller mener du at jeg kan poste anonymt ved å kamuflere brukernavnet mitt? Hvordan blir jeg anonnym? Fikk du likes'ene registert på deg, på ditt unanonyme brukeravn, eller fikk AnonymBruker dem alle?

 

Om du trykker på knappen *Skriv som anonym* før du poster innlegg, blir ditt innlegg registrert på @AnonymBruker

Jeg får ikke likesene på min bruker, når andre liker innlegg som jeg har postet som AnonymBruker.. De samles på den fellesbrukeren. 

Kvoten din er ikke oppbrukt før du har gitt 500 likes på ett døgn. Det fylles hver dag opp nye 500 likes som du kan gi hver dag :) 

Anonymkode: f1fc8...084

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Om du trykker på knappen *Skriv som anonym* før du poster innlegg, blir ditt innlegg registrert på @AnonymBruker

Jeg får ikke likesene på min bruker, når andre liker innlegg som jeg har postet som AnonymBruker.. De samles på den fellesbrukeren. 

Kvoten din er ikke oppbrukt før du har gitt 500 likes på ett døgn. Det fylles hver dag opp nye 500 likes som du kan gi hver dag :) 

Anonymkode: f1fc8...084

Æsj! Jeg ga jo de likes'ene til deg. Det var dumt. Da var det bortkastet. Du får de likes'ene i himmelen istedet da, siden du har hjulpet meg bra her. Du får minne meg på det, hvis vi møtes i himmelen en gang.

Men jeg fant den anonym knapppen.

Takk igjen, hvem du enn er, bak din anonymitet.😁

Endret av Harry Up
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Harry Up skrev:

Æsj! Jeg ga jo de likes'ene til deg. Det var dumt. Da var det bortkastet. Du får de likes'ene i himmelen istedet da, siden du har hjulpet meg bra her. Du får minne meg på det, hvis vi møtes i himmelen en gang.

Takk igjen, hvem du enn er, bak din anonymitet.😁

Takk! :) Nei det er ikke bortkastet :) De samler også poeng og gleder seg over de :) 

 

 

Anonymkode: f1fc8...084

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 Anonym Bruker har snart 10 000 000 likes nå...         

Anonymkode: 9c443...7a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 12.12.2005 den 23.44, loffen skrev:

Bare prøver litt. Ønsk meg velkommen da vel! Hvordan får jeg en avatar?

Velkommen skal du være, håper du kommer til å trives 😎

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 1 000 000    

 2 000 000     

 3 000 000 

 4 000 000

 5 000 000     

 6 000 000      

 7 000 000     

 8 000 000           

 9 000 000            

Anonymkode: 9c443...7a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Velkommen skal du være, håper du kommer til å trives 😎

Takk, jeg har vært her siden 2005 hvis du hadde giddet å sett hvor gammel den tråden var. :roll: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, loffen skrev:

Takk, jeg har vært her siden 2005 hvis du hadde giddet å sett hvor gammel den tråden var. :roll: 

:fnise:

Anonymkode: 085d4...4db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, loffen skrev:

Takk, jeg har vært her siden 2005 hvis du hadde giddet å sett hvor gammel den tråden var. :roll: 

Har sjekket 👍 itte lenge sia 05 😎

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...