Gå til innhold

Hvor ble det av EL?


Minmy

Anbefalte innlegg

Vi er i pp 6 ca, og jeg har holdt på med EL-tester en stund nå. Bruker CB digitaltest.

Hver eneste måned har jeg testet positivt to dager på rad. Först funderte jeg litt på dette, men etter svar her inne slo jeg meg til ro med at jeg ganske enkelt "traff" både i begynnelsen og slutten av perioden med forhöyde LH nivåer.

Denne måneden derimot, har jeg bare fått negative tester!

Jeg har gjort som jeg pleier, testet 7 dager på rad under den perioden det er mest sansynlig at jeg har EL, dag 14 til dag 20 etter forrige mens. Jeg har sykluser på ca 32-35 dager så dette burde jo väre rett eller??

Blir forferdelig usikker her nå, håper noen har tanker om hvor min EL har blitt av! :klø:

Og min förste tanke er selvfölgelig, kan jeg väre gravid?? Er det derfor jeg ikke har EL?

Jeg hadde mens som vanlig forrige måned, men noen har jo det...

(Dere vet jo hvordan det er, så lenge det finns håp finns det liv :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

OM du har en 35dagers syklus denne gangen, så kan det være at du sluttet å teste for tidlig. Det er jo enda 15 dager til mens kommer.

Nå vet ikke jeg hvor lang tid det pleier å ta fra eggløsning til mens hos deg, men denne pleier å være ganske konstant (+/- 1 dag) for hver kvinne.

OG - de fleste kvinner opplever også 1-2 sykluser uten EL i løpet av et år. I allefall er det helt normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...