AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #1 Del Skrevet 16. desember 2022 Jeg venter en jente har en Noah fra før. Jeg har fransk mor så er ikke hel norsk, har i tillegg min mors etternavn. Navnet har jeg tenkt på lenge før visse kjent folk valgte å kalle barnet sitt for dette navnet, så har ikke noe påvirkning fra dem om noen skulle tro det. I tillegg ville jeg aldri ha hatt et såpass «utenlandsk» navn med et urnorsk etternavn, både ser å høres bare komiskt ut Anonymkode: 19294...9fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #2 Del Skrevet 16. desember 2022 Har også vurdert Emily Anonymkode: 19294...9fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #3 Del Skrevet 16. desember 2022 Dytt Anonymkode: 19294...9fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #4 Del Skrevet 16. desember 2022 Hva spør du om? Anonymkode: b03dc...547 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #5 Del Skrevet 16. desember 2022 Jeg skjønner ikke spørsmålet. Aner ikke hvem disse kjente folkene er. Anonymkode: 50a62...ffe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #6 Del Skrevet 16. desember 2022 Uklart hva du lurer på. Men hvis du spør om vår mening, vil jeg si at Noah og Noelle sammen blir veldig likt. Anonymkode: 9d74a...19c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 16. desember 2022 #7 Del Skrevet 16. desember 2022 Er det noen kjente som har brukt navnet? Jeg kjenner bare "normale" folk som har brukt det. Fint navn, ikke noe jeg selv ville valgt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #8 Del Skrevet 16. desember 2022 Synes Noelle blir for likt Noah. Emily er bedre da. Anonymkode: 22486...e69 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #9 Del Skrevet 16. desember 2022 Jeg ville skrevet det Noëlle, og bare brukt det hvis barnet blir født rundt juletider. Det er helt greit navn hvis man har fransk tilknytning. Anonymkode: ed86c...edb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 16. desember 2022 #10 Del Skrevet 16. desember 2022 (endret) Jeg synes Noelle er pent, og faktisk også at det klinger bra med storebrors navn. Emily er også fint da. Jeg følger ikke med på kjentfolk, men vet vel om to små som heter Noelle. Begge har afrikansk far, og hvit mor. Ene er i USA og andre er her i Norge. Nevner siden det er snakk om familie fra andre steder, ellers ikke så veldig relevant for meg hvor folk kommer fra eller ser ut. Jeg forbinder Noelle med to nydelige jenter. Hadde nok ikke valgt navnet selv, men fint er det etter min smak. Endret 16. desember 2022 av Daisy-love Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #11 Del Skrevet 16. desember 2022 Jeg syns Noelle er pent, men det passer som du sier ikke med et helnorsk etternavn. Siden du har franske aner, tenker jeg at det går helt fint. Noah og Noelle, klinger godt og det er ingen krav at man er født i desember for å gi det navnet. Anonymkode: cab8e...a7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #12 Del Skrevet 16. desember 2022 Noah og Noelle? Jeg tenker ressurssvake foreldre når jeg hører de navnene. Men for all del, kjør på! Anonymkode: 9bf81...6e2 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #13 Del Skrevet 16. desember 2022 Samme med Emily. Veldig harry. 🤣 Anonymkode: 9bf81...6e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #14 Del Skrevet 16. desember 2022 For meg blir Noah og Noelle altfor likt. Det høres uoppfinnsomt ut, rett og slett. Emily er mye bedre Anonymkode: 6cc72...64c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #15 Del Skrevet 16. desember 2022 Estelle er bedre Anonymkode: bf0d9...ec9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #16 Del Skrevet 17. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 16.12.2022 den 4.40): Jeg venter en jente har en Noah fra før. Jeg har fransk mor så er ikke hel norsk, har i tillegg min mors etternavn. Navnet har jeg tenkt på lenge før visse kjent folk valgte å kalle barnet sitt for dette navnet, så har ikke noe påvirkning fra dem om noen skulle tro det. I tillegg ville jeg aldri ha hatt et såpass «utenlandsk» navn med et urnorsk etternavn, både ser å høres bare komiskt ut Anonymkode: 19294...9fc synes Noah og Emily er mye finere enn Noah og Noelle, Liker ikke Noelle spesielt godt Anonymkode: 12b64...96e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #17 Del Skrevet 17. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 16.12.2022 den 4.40): Jeg venter en jente har en Noah fra før. Jeg har fransk mor så er ikke hel norsk, har i tillegg min mors etternavn. Navnet har jeg tenkt på lenge før visse kjent folk valgte å kalle barnet sitt for dette navnet, så har ikke noe påvirkning fra dem om noen skulle tro det. I tillegg ville jeg aldri ha hatt et såpass «utenlandsk» navn med et urnorsk etternavn, både ser å høres bare komiskt ut Anonymkode: 19294...9fc Noelle minner meg om jul på fransk. Det er det eneste jeg tenker når jeg hører ordet. Anonymkode: fdd2e...94e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supersmurf Skrevet 17. desember 2022 #18 Del Skrevet 17. desember 2022 Jeg syns Noah og Noelle blir for like navn. Hva med å kalle jenta for Elle, Ellie eller Ella? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #19 Del Skrevet 17. desember 2022 Enig med de som sier at Noelle er for likt. Jeg synes uavhengig av storebrors navn at Emily er mye finere Anonymkode: 918ca...81f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet 17. desember 2022 #20 Del Skrevet 17. desember 2022 Nydelig navn 😊 Velg det du liker best Mitt navn er fransk men har ingen tilknytning til Frankrike, etternavnet mitt vet jeg ikke, sikkert fra Skandinavia ja, å ingen har brydd seg. De bare sier, fint navn om de i det hele tatt kommenterer det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå