Gå til innhold

Våre nye landsmenn setter ikke pris på gjestfriheten...


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det ser ikke ut som om våre "innfødte" kjære landsmenn er noe særlig bedre. Les hele saken neste gang du, den handlet ikke spesielt om "våre nye landsmenn". Jeg sakset de andre utsagnene som sto i artikkelen, slik at du kan lese dem også.

"Saksbehandler skal tas. Jeg har venner i miljøet som gladelig gjør det. NN skal få straffen sin".

Rettens bemerkning:

Tiltalte kom ikke med noen konkret trussel.

"Jeg har lyst til å skamslå henne".

Rettens bemerkning:

Tiltalte kom ikke med noen konkret trussel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

hEH... Nå blei jeg usikker sexysadie, på når du spøker og ikke... :blunke:

Godt poeng ovenfor. Kriminelle er generellt ikke spesielt høflige, uansett fødested...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overskriften er jo litt drøy i forhold til innholdet da! At innvandrere ikke setter pris på "gjestfriheten" vår. Vi nordmenn liker jo å kose oss med "gjestfriheten" vår. De får ikke jobb fordi de er mørke/har aksent/snakker dårlig norsk, og blir diskriminert i øst og vest. Når det er sagt er det likevel IKKE greit å true ansatte på sosialkontoret. har selv en venninne som har jobbet der, og hun har opplevd mordtrusler osv fra både innfødte nordmenn og utlendinger. Kriminelle personer/handlinger skal ikke aksepteres og må tas alvorlig, UAVHENGIG av farve og bakgrunn. Visste dere forresten at innvandrerkvinner er den gruppen i det norske samfunn med lavest kriminalitet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så dr... lei av denne generaliseringen. Det blir som å si at nordmenn er pedofile når vi leser om pedofile i avisen.

En kriminell er en kriminell uansett hudfarge, og trusler er trusler uansett om den som kommer med dem er hvit eller svart. Tror du det bare finnes englebarn blant oss nordmenn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...