Gå til innhold

Kanskje snart prøvere?


Kakao

Anbefalte innlegg

Vi har snakket om å kanskje begynne som prøvere om ett år eller to. :klappe: Jeg krysser fingrene for at det blir nærmere ett år, da men.... Vi skal være enige før vi kaster pillene, men det skader jo ikke å forberede mannen litt.

Tenkte å låne "Pappa for første gang" av Finn Bjelke til ham. Er det en god ide? Det er jo en humoristisk bok, såvidt jeg har skjønt. Kanskje den ufarliggjør papparollen litt?

Vi er jo to oppegående mennesker begge to, og det er jo andre folk som har fått barn før oss. Men jeg tror vi er redde for å kaste oss ut i det. Når er man sikker NOK, liksom, før man tør å starte prøvingen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For en god ide!! Det tror jeg at jeg også vil gjøre. Vi er prøvere og gleder oss begge to, men ikke dumt å lese litt på forhånd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men det er viktig at det ikke er en bok som skremmer samboeren til å revurdere saken og heller bestemme seg for å IKKE få barn... Hehe, det hadde vært et steg i feil retning. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lånt boka nå og lagt den på nattbordet til min kjære, men han må få lese ferdig den boka han holder på med selv først.

Jeg vil lese den selv, også, den ser veldig morsomt ut! Har bladd litt i den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva jeg gjør inne på dette forumet vites ikke (men jeg innrømmer at jeg er her fordi jeg snart har eksamen, er panisk og gjør absolutt alt annet enn å lese).

Jeg har ingen ide om det var en god ide å låne den for å få fart på mannen, da jeg ikke har gjort forsøk på sånt;)

Men tenkte bare jeg skulle si at boka framstår som veldig morsom, jeg gav den vekk til noen som skulle bli pappa snart for to år siden til jul. Og den slo virkelig ann. Også er jo Finn Bjelke morsom da :) Smugkikket litt i den selv også, og lo litt rett som det var selvom jeg vet nada om barn og iallfall ikke har tenkt å bli pappa noen gang;)

Så jeg tror ikke bokens innhold skremmer mannen vekk fra det og prøve å få barn iallfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og har lurt på den boka. Men tenkte egentlig å gi den til han når jeg ER gravid.. Vi er i startfasen som prøvere.. Veldig avslappede prøvere..

Men kanskje det er en ide å kjøpe den til han nå? Mens vi prøver? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror man må se ann sin mann. Min mann ville nok syntes det ble litt vel desperat og prosjektaktig, i tillegg til at han ikke er så glad i å lese. Ihvertfall ikke slike bøker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...