Gå til innhold

Kom jeg for tidlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle ha sex med en jente. Hun insisterte på at jeg måtte bruke kondom. Idet hun skulle tre på kondomet på meg så kom jeg og sprutet utover henne før hun rakk å si ordet knulle. 
Var det for tidlig? Flere som har opplevd liknende?

Anonymkode: 0208d...079

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, ja, per definisjon var det for tidlig å komme før dere i det hele tatt hadde begynt samleiet. Men hvis dere har god kjemi er det vel bare å le det vekk og kline litt mer til du er klar igjen. Eller du kan tilfredsstille henne med fingre eller tunge.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg opplevde lignende, da jeg et par år ut i forholdet skulle ta henne analt. Vanligvis bruker jeg lang tid på å komme, men der og da var det kun spenningen, og det mentale som slo inn. 

For din del, vil jeg se det som en fordel å komme før penetrering, enn to minutter ut i akten. Det er jo bare frustrerende. Nå kunne dere vel bare fortsette forspillet, og prøve på nytt, etter et kvarters tid? 

Anonymkode: ca0bd...589

• Nyttig 1
Skrevet

Det var litt kjapt, men sånt skjer. Det er ikke uvanlig. Da er det bare å gjøre noe annet en stund, kline eller slikke kanskje, til man er klar igjen. Da holder man gjerne litt lenger neste runde.

Dersom du avsluttet alt og gikk hjem etter du kom, har du derimot bomma. 

Anonymkode: 5df06...9ee

• Nyttig 1
Skrevet

Nr 1. hun skal ikke måtte insistere på at du skal bruke kondom. Vil du bli pappa nå eller samler du på kjønnssykdommer? Ønsker du ikke å beskytte henne? 

nr2. For tidlig utløsing er veldig vanlig å få noen ganger i livet. Det er ikke hele verden. Hvis det skjer igjen så kan jo du ta på kondomet og kanskje litt tidligere? 

Anonymkode: ab036...680

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Har opplevd det der med tre gutter mellom jeg var 16 og 23 år så ikke vær flau over det med mindre du er voksen og hadde skrytt til henne om at du var erfaren. 

Det du derimot skal være flau over er at du ikke tok på deg kondom selv og på eget initiativ uten at hun trengte å si noe om det! Turnoff med umodne gutter som ikke gidder å bruke beskyttelse!

Anonymkode: 2f9de...9e5

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg skulle ha sex med en jente. Hun insisterte på at jeg måtte bruke kondom. Idet hun skulle tre på kondomet på meg så kom jeg og sprutet utover henne før hun rakk å si ordet knulle. 
Var det for tidlig? Flere som har opplevd liknende?

Anonymkode: 0208d...079

Jeg har opplevd det en gang for lenge siden. men hun vill leke mye med kuken. Ble sprut rett før vi skulle knulle, men hun tok det så fint.  

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...