AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #1 Skrevet 5. desember 2022 Hva mener han? Jeg følte plutselig at jeg ikke var bra nok for sex lengre heller uten at det måtte være med ett leketøy også? Kjente jeg ble litt lei meg. Anonymkode: c9e2d...62e 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #2 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva mener han? Jeg følte plutselig at jeg ikke var bra nok for sex lengre heller uten at det måtte være med ett leketøy også? Kjente jeg ble litt lei meg. Anonymkode: c9e2d...62e Kan jo være leketøy som er til fordel for deg. Leketøy kan være morsomt om du har lyst å utforske. Men vær ærlig og si hva du føler, om du ikke vil ha så ikke skaff 😄 Anonymkode: 45bfa...907 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #3 Skrevet 5. desember 2022 Hva han mente vet bare han. Anonymkode: 35fac...d22
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #4 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Kan jo være leketøy som er til fordel for deg. Leketøy kan være morsomt om du har lyst å utforske. Men vær ærlig og si hva du føler, om du ikke vil ha så ikke skaff 😄 Anonymkode: 45bfa...907 Joda har en sånn magic wand som han har prøvd en gang, og så har jeg en svær dildo på 20 cm men han har litt liten penis så har ikke turt å dra frem den i fare for å såre selvfølelsen hans. Jeg er vel for snill. Men for min egen del fungere jo bare fingrene aller best da. Magic wand blir ofte ufølsomt med for mye bruk av den. Men ja den er digg den altså men tung. Vurdere å kjøpe en sånn rabitt vibrator med slike kanin ører eller hva de heter, men det får bli etter jul Har ikke råd til alt nå. Det jeg hadde likt best er å leke med blindfold og tau. Tenker at han syns vanlig sex er for kjedelig. Vi har holdt på med tau og sånt før men virker som han har mista interessen for det og. Tips til overraskelse tas i mot. Jeg har ikke noe sexy undertøy. Så den er ut. Og har for dårlig tid til å skaffe noe. he he he. Anonymkode: c9e2d...62e
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #5 Skrevet 5. desember 2022 Jeg tror du overtenker ganske lett? Bare det å få samtalen inn på tema, og kanskje streife innom mer sexrelatert, er jo en måte å få opp stemningen og lysten. Og det høres ut som dere trenger en prat. Anonymkode: f0a7e...282 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #6 Skrevet 5. desember 2022 Han prøver å få igang sexchat for å ha noe å runke til,respekterer deg ikke og graver i noe veldig personlig. Hadde aldri svart eller tatt han seriøst. Fuckboy! Anonymkode: 4eddf...8e8 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #7 Skrevet 5. desember 2022 Rakk aldri noe av det der. For jeg fikk besøk i kveld av han. Så tror alt snakk om leketøy var glemt ble en hot dusj sammen istedet og masse kos. Så ja er fornøyd jeg. Anonymkode: c9e2d...62e
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #8 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Rakk aldri noe av det der. For jeg fikk besøk i kveld av han. Så tror alt snakk om leketøy var glemt ble en hot dusj sammen istedet og masse kos. Så ja er fornøyd jeg. Anonymkode: c9e2d...62e Jaja du er i sexfella så ikke forvente noe mer av han og hold følelser unna Anonymkode: 4eddf...8e8
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #9 Skrevet 6. desember 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jaja du er i sexfella så ikke forvente noe mer av han og hold følelser unna Anonymkode: 4eddf...8e8 Du fikk med deg at denne relasjonen har vart en stund, og at hun var redd for at sexen holdt på å forsvinne? Anonymkode: f0a7e...282
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #10 Skrevet 6. desember 2022 Selvsagt mener han sexleketøy. Jeg hadde tenkt WTF, skal du skite i hadde jeg tenkt. Anonymkode: 4522c...206
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #11 Skrevet 6. desember 2022 Han kunne jo ha kjøpt deg en womanizer? Utrolig digg å bruke under sex, ligg på magen og la han ta deg bakfra samtidig som du bruker den. Anonymkode: c5280...a93
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå