Gå til innhold

Er det genetisk hvilke damer som er vide kontra de som er normale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De jeg har opplevd som var vide var kraftig bygd ala Khardashian, mens de som var normale var "normalt" bygd. De som var trange var petite damer. Tilfeldig? Neppe er min erfaring. Dybde har stemt bra i forhold til lengden på dama mens vidden har stemt med bredden på hoftene til dama. 

Anonymkode: 9121a...6f9

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har mye å si om man er kåt eller ikke. 

Anonymkode: 34319...884

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det har mye å si om man er kåt eller ikke. 

Anonymkode: 34319...884

Det er såklart viktig at alle kvinner er kåt eller ikke. Er det sånn at de som er kraftig bygget automatisk er mere kåt enn de som ikke er det? Det er ikke min erfaring iallefall, så dermed ikke et tema i denne sammenhengen.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Kvinner føder og er like (vanligvis) trange igjen etter noen uker. Har ingenting med kroppsbygning å si. 

Anonymkode: d8f96...f47

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kvinner føder og er like (vanligvis) trange igjen etter noen uker. Har ingenting med kroppsbygning å si. 

Ehhm nei, snakker her om damer som ikke har født. Snakker om de individuelle forskjellene i størrelse der nede og ikke fødsels skader og fødsel generelt.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Se på nesen. Stor nese får plass til stor penis. Liten nese til liten penis. 

Sørg for å vite om nesen er opperert eller ikke, så blir du ikke lurt. 

Anonymkode: c9a09...9b3

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ehhm nei, snakker her om damer som ikke har født. Snakker om de individuelle forskjellene i størrelse der nede og ikke fødsels skader og fødsel generelt.

Det er jo en muskel 💀

Skrevet

Og Avstanden mellom nese og overleppe= avstanden mellom musehull og anus. 

Anonymkode: c9a09...9b3

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

De jeg har opplevd som var vide var kraftig bygd ala Khardashian, mens de som var normale var "normalt" bygd. De som var trange var petite damer. Tilfeldig? Neppe er min erfaring. Dybde har stemt bra i forhold til lengden på dama mens vidden har stemt med bredden på hoftene til dama. 

Veldig mange tråder om dette nå 🤣

Skrevet
12 minutter siden, Blått said:

Veldig mange tråder om dette nå 🤣

Og veldig mange dårlige og helt ubrukelige teorier.

Anonymkode: b54ac...8f4

• Liker 1
Skrevet

Det som har mest å si er hvor i syklusen kvinnen er. Rundt eggløsning er man videre og samtidig mer våt også for kroppen gjør seg klar for befruktning. Den andre viktigste faktoren er hvor kåt kvinnen er og dette kan aldri mannen helt vite. Det er ikke når hun er våt nok eller mentalt kåt men i hvilket tempo kroppen hennes ellers er kåt og klar, mange menn presser seg inn altfor tidlig bare de kjenner at hun er litt våt. Vil man gi kvinnen ordentlig nytelse så sørger man for lang og god oppvarming så kroppen iler av desperasjon til å bli stimulert mer og vagina vider seg ut for å gjøre seg klar for befruktning og underlivet er pumpet full av blod så nervene er på sitt mest sensitive. 

Anonymkode: 3056c...eb8

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...