Gå til innhold

Dere med herpes genitalis

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan føler dere dere rett før utbrudd? Og etter noen dager?

Anonymkode: ef267...e6e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner det begynner å klø, ikke noe mer enn det . 

Anonymkode: eea23...ac3

Skrevet

Aldri hatt utbrudd 

Anonymkode: 4f154...7ff

Skrevet

Det varierer, men begynner ofte å klø og svi der utbruddet er på vei, samtidig får jeg sykdomsfølelse i kroppen, hodepine, slapp. Må starte opp med Valtrex da, ellers blir det langvarig, 7-10 dager. 

Anonymkode: d126d...b62

Skrevet

Merker kun små røde prikker på tissemann. Nesten umerkelig.

Anonymkode: e17ac...149

Skrevet

Jeg merker det gjennom luktfornemmelser. Svilukt/røyklukt i nesen i forkant.

Anonymkode: 1c8c3...af9

Skrevet

Jeg merker ikke noe på forhånd. Jeg har hatt fire utbrudd i løpet av ti år, og har oppdaget det ved at det har svidd og brent og vært ordentlig vondt nedentil. Men da har utbruddet allerede vært godt i gang. Nå husker jeg bare det siste ordentlig, men det tok i hvert fall ca. ei uke fra jeg innså hva det var til det var bra igjen. Med unntak av det første utbruddet, hvor jeg hadde feber, og kjente meg ordentlig dårlig, merker jeg ikke noe annet enn de plagene blemmene gir. Men de er ordentlig plagsomme.  

Anonymkode: a43c2...7a6

Skrevet

Får vondt i huden/hårsekkene på baksiden av lår og rumpe. En merkelig smertefølelse som er vanskelig å beskrive. Samboeren min får det samme. 

Jeg bruker zovirax fast, så har sjelden utbrudd nå. Håper viruset "brenner ut" snart, for om jeg glemmer en tablett noen dager så får jeg utbrudd...

Anonymkode: 39856...326

Skrevet

Rar kribling i lymfene i skrittet, sykdomsfølelse i kroppen. Om jeg husker riktig, har ikke hatt utbrudd på 5-6 år. Brukte valtrex over ett år etter første utbrudd, virker som om det har gitt seg. 

Anonymkode: b475c...85b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...