AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #1 Skrevet 3. desember 2022 Vi har en periode hatt veldig lite sex, gått uner mellom hver gang, og jeg har ikke følt noe behov for mer i det hele tatt. Nå, de siste ukene har vi hatt mer sex, og jeg har lyst hele tiden! Føler ikke jeg takler en dag uten sex, og vil gjerne ha flere ganger om dagen. Hva er logikken i dette? Anonymkode: 92d1d...76d
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #2 Skrevet 3. desember 2022 Sex avler sex. Anonymkode: 400aa...d62 3 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #3 Skrevet 3. desember 2022 Ja. Er som godteri. Holder man seg unna, vil man crave det mindre Anonymkode: d2700...9a2 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #4 Skrevet 3. desember 2022 Ja det er min erfaring at man får mindre sexlyst jo mindre sex man har Anonymkode: 6187d...ad9 1
BeLeven Skrevet 3. desember 2022 #5 Skrevet 3. desember 2022 Mye vil ha mer, og use it or loose it, gjelder innen sex ja. Det er vel godt dokumentert, tror jeg. 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #6 Skrevet 3. desember 2022 Det er min erfaring. Jeg og samboer har de siste pr årene hatt sex 1-2 ganger i året. Ingen av oss føler for noe mer. Før det hadde vi en periode med sex nesten daglig. Da ville vi ha sex hele tiden. Før det hadde vi også en lengre periode (over 1 år) uten sex. Min erfaring er at man rett og slett slutter å tenke på sex i hverdagen. Sex ramler ned på bunn av prioriteringslisten. Helt ærlig, så er det litt deilig også😂 Anonymkode: eda76...4d9 1 1
Rebecca30 Skrevet 3. desember 2022 #7 Skrevet 3. desember 2022 Det kan være mange grunner til at du har følt lite behov for sex i en periode, og at du nå har lyst hele tiden. En mulig grunn kan være at du har vært stresset eller opptatt med andre ting, og derfor har hatt lite energi og tid til sex. Når du endelig har fått litt mer fri tid og mindre stress, kan du ha fått mer lyst på sex. En annen mulig grunn kan være at du og partneren din har falt inn i en rutine, og at sexlivet deres har blitt kjedelig og forutsigbart. Når dere begynner å ha sex mer regelmessig og variere ting litt, kan du ha fått mer lyst og interesse for sex. Uansett hva grunnen er, er det viktig å prate med partneren din om dette. Sammen kan dere finne ut hva som fungerer best for dere, og hvordan dere kan få et mer tilfredsstillende sexliv.
feliek54 Skrevet 3. desember 2022 #8 Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vi har en periode hatt veldig lite sex, gått uner mellom hver gang, og jeg har ikke følt noe behov for mer i det hele tatt. Nå, de siste ukene har vi hatt mer sex, og jeg har lyst hele tiden! Føler ikke jeg takler en dag uten sex, og vil gjerne ha flere ganger om dagen. Hva er logikken i dette? Anonymkode: 92d1d...76d Du har i det minste lit rett i det. har jeg mye sex så blir den letter stiv og jeg våkner at den er stiv om natta opp til flere ganger hvis det er kort siden sex
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #10 Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det er min erfaring. Jeg og samboer har de siste pr årene hatt sex 1-2 ganger i året. Ingen av oss føler for noe mer. Før det hadde vi en periode med sex nesten daglig. Da ville vi ha sex hele tiden. Før det hadde vi også en lengre periode (over 1 år) uten sex. Min erfaring er at man rett og slett slutter å tenke på sex i hverdagen. Sex ramler ned på bunn av prioriteringslisten. Helt ærlig, så er det litt deilig også😂 Anonymkode: eda76...4d9 Ok, først sex er så langt nede på "prioriterings" lista di. Hvorfor er du inne på sex forum? Jeg kan bare snakke for meg selv, jeg er veldig lite intressert i fotball, altså fotball er langt nede på mi "prioriterings" lista. Da er det selvfølge at jeg ikke er inne på fotball forum og komenterer på hva jeg synes om aktuelle saker i fotball. Ser du hvor jeg går med dette? Anonymkode: 93117...a33
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #11 Skrevet 4. desember 2022 Det hender dog at jeg spiler fotball 1-2 i året... Anonymkode: 93117...a33
tjuva Skrevet 4. desember 2022 #13 Skrevet 4. desember 2022 Ja, mindre sex fører til mindre lyst. Evt så finnes det mange andre grunner. Tidsklemma, stress, barn og sikkert noen til. Når vi fikk barn, så hadde ikke jeg sexlyst på ca 1 år, med begge to. I begynnelsen så onanere jeg og sugde mannen 3-4 ganger i uken fordi jeg hadde lyst, og elsker å gjøre det. Etter noen uker med dette, så sank frekvensen ganske godt (fordi de små blir mer krevende og mammaen mer sliten). I begynnelsen, så hente det mannen spurte om jeg hadde lyst til å hjelpe han å onanere litt, noe som selvfølgelig var deilig. Men etter en stund, så sluttet han å spørre. Når jeg spurte om jeg hadde gjort noe galt siden jeg ikke fikk innbydelse til hans onanering (vi pleier å hjelpe hverandre litt, samtidig som det er super deilig å se når mannen onanerer, jeg blir helt fasinert og tent av det). Svaret jeg fikk var at han selv også ikke onanere så mye, lysten hadde liksom sunket ganske betraktelig. Etter første barn, så syntes jeg jo dette var litt rart. Etter barn nr 2, så ble det nesten helt likt. Så ser på det som naturlig at mindre sex/kos, senker sexlysten. Må har vi ett barn på 6 år og ett barn på 2 år, å vi har sex ca 3-5 ganger i uken.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #14 Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ok, først sex er så langt nede på "prioriterings" lista di. Hvorfor er du inne på sex forum? Jeg kan bare snakke for meg selv, jeg er veldig lite intressert i fotball, altså fotball er langt nede på mi "prioriterings" lista. Da er det selvfølge at jeg ikke er inne på fotball forum og komenterer på hva jeg synes om aktuelle saker i fotball. Ser du hvor jeg går med dette? Anonymkode: 93117...a33 Hva i all verden😂 Så fordi å ha sex er langt ned på prioriteringslista, så skal jeg ikke syntes det er et morsomt og interessant tema å snakke om? Jeg har flere studiepoeng innen sexologi igjennom videreutdanninger ved OsloMet. Jeg har en en jobb der jeg møter ulike utfordringer av sexologifaglig karakter jevnlig. Jeg har holdt foredrag/kurs om funksjonshemming og sex. Jeg er nok over gjennomsnittet opptatt og interessert i sex/seksuell helse. Men ikke opptatt av å ha sex lenger selv. Ser hvor du går med dette, men rent logisk gir det jo ingen mening😂 Anonymkode: eda76...4d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå