AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #101 Del Skrevet 22. desember 2022 Laraa skrev (På 5.12.2022 den 13.10): Han som spiller blåfar i NRK, Paul Ottar Haga hjalp meg med å bære den tunge bagasjen ut av toget da jeg skulle hjem til jul. Jeg kjente han ikke igjen før moren min sa at jeg hadde fått hjelp av en kjendis. Han kommer fra nabobyen min, i den grad man kan kalle Verdalen en by da Man kan ikke det. Kallen Verdal’n en by, altså. Anonymkode: c73d9...92a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #102 Del Skrevet 22. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hver gang de rød-nissene på gården skal til Blåfjell eller noe, så bruker de vel gårdshesten og setter på sleden på bak. Men de menneskene som bor på den gården må vel være nærmest helt blinde, hvis de virkelig aldri legger merke til at både hest og slede bare forsvinner på denne måten. Dette skjer vel ganske ofte også. Rød-nissene kan vel være bortreist i minst ett par dager, hver gang dem skal ut på ett eller annet... Anonymkode: eb8b3...0e8 De kommenterer det jo. «Nå er Stjerna ute på tur igjen.» Jeg bare lurer på m de tror hesten kan spenne på seg selv😆 Anonymkode: c5722...847 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 22. desember 2022 #103 Del Skrevet 22. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 5.12.2022 den 0.22): Syns Lillegutt burde fått seg en kommunal leilighet, så han hadde kommet seg litt bort fra den småkriminelle og manipulerende moren sin. Virker ikke som at han har hatt et sunt og godt oppvekstmiljø. Anonymkode: 6b7cf...d34 Ja! Og Storm har garantert ADHD. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #104 Del Skrevet 22. desember 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): De kommenterer det jo. «Nå er Stjerna ute på tur igjen.» Jeg bare lurer på m de tror hesten kan spenne på seg selv😆 Anonymkode: c5722...847 Men hvis hesten forsvinner av seg selv (og gjerne i flere dager hver gang) så burde de kanskje blitt litt bekymret. Og kanskje vurdere om de burde skaffet seg mye bedre innhengning til hestene deres, sånn at hestene ikke "stikker av" hele tiden. Anonymkode: eb8b3...0e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #105 Del Skrevet 23. desember 2022 Jeg ser Månetoppen paralellt med Blåfjell. Til å være så åpensinnet og pro-rødnisse som Turte er, er det fascinerende lite igjen av det i Månetoppserien. Da kan de plutselig ingenting om hverande lenger. Anonymkode: 1ecb5...d4e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piggsopp Skrevet 23. desember 2022 #106 Del Skrevet 23. desember 2022 shab skrev (22 timer siden): Ja! Og Storm har garantert ADHD. Ja, i de siste episodene fucka han opp to ganger pga han brøt ut i spontan sang og dans. Først holdt han på å drukne når han hoppa ut på en flåte i sjøen og deretter mistet han alle blåbærene som skulle brukes til å lage blåtime. Dårlig impulskontroll eller? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 23. desember 2022 #107 Del Skrevet 23. desember 2022 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg ser Månetoppen paralellt med Blåfjell. Til å være så åpensinnet og pro-rødnisse som Turte er, er det fascinerende lite igjen av det i Månetoppserien. Da kan de plutselig ingenting om hverande lenger. Anonymkode: 1ecb5...d4e Jeg også. Plutselig får vi nye detaljer om Blånissene i Månetoppen. Noen er litt forvirrende. Og hvor er Krekling? Endret 23. desember 2022 av shab 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Novellemonster Skrevet 25. desember 2022 #108 Del Skrevet 25. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 23.12.2022 den 19.38): Jeg ser Månetoppen paralellt med Blåfjell. Til å være så åpensinnet og pro-rødnisse som Turte er, er det fascinerende lite igjen av det i Månetoppserien. Da kan de plutselig ingenting om hverande lenger. Anonymkode: 1ecb5...d4e Jeg har reagert på akkurat det samme 😄 Turte er så åpen med nissejenta i Blåfjell-serien og vil være med henne hele tiden, og så stolt over at hun var med på å jage vekk den urgamle blåfjellregelen og så glad over at blånissene nå er mer åpne med de rundt dem. Mens i Månetoppen har jo Turte litt de samme holdningene som det blånissene hadde før nissejenta kom ut av kvisthulen i Blåfjell-serien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 25. desember 2022 #109 Del Skrevet 25. desember 2022 Jeg tenker, vi skal tilgi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #110 Del Skrevet 25. desember 2022 Novellemonster skrev (På 17.12.2022 den 2.05): Jeg så Jul i Blåfjell første gang da jeg var 5 år. Fortsatt like gøy og er så glad NRK har lagt ut episodene nå 😍 Må si jeg digger Mamsen og Lillegutt enda mer enn jeg husket 😂 Hvordan Lillegutt blir så redd for ekkoet, og spesielt siste episode hvor begge hører Turte rope "VI ER FARLIGE" 😂 at de ropte "vi er farlige" har jeg faktisk ikke fått med meg. når skjedde det der? Anonymkode: eb8b3...0e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moth-Ear-Earth Skrevet 26. desember 2022 #111 Del Skrevet 26. desember 2022 Novellemonster skrev (På 25.12.2022 den 2.16): Jeg har reagert på akkurat det samme 😄 Turte er så åpen med nissejenta i Blåfjell-serien og vil være med henne hele tiden, og så stolt over at hun var med på å jage vekk den urgamle blåfjellregelen og så glad over at blånissene nå er mer åpne med de rundt dem. Mens i Månetoppen har jo Turte litt de samme holdningene som det blånissene hadde før nissejenta kom ut av kvisthulen i Blåfjell-serien Hvordan da? Synes ikke at hun har dårlige holdninger i utgangspunktet. Det er jo nissekusine som erter på seg blånissene, sånn at de blir irriterte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå