Gå til innhold

Kjempe svær pung på nye daten !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har datet nå i noen uker og vi hadde sex her om dagen, greia er at når han kledde seg naken fikk jeg skikkelig sjokk.

Ballene hang 20-30cm rett ned og de var enorme, golfballer nesten, er dette vanlig? De hang å danglet noe enormt.

Vi er begge i 20 årene.

Anonymkode: 5431c...48a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi har datet nå i noen uker og vi hadde sex her om dagen, greia er at når han kledde seg naken fikk jeg skikkelig sjokk.

Ballene hang 20-30cm rett ned og de var enorme, golfballer nesten, er dette vanlig? De hang å danglet noe enormt.

Vi er begge i 20 årene.

Han har mye spermier til.

Anonymkode: c1240...924

Skrevet

Menn ser da ulike ut nedentil, som kvinner. Mye å kose med da! 

Anonymkode: 34beb...53a

• Liker 2
Skrevet

Dette må da være verdensrekkord. 30 cm altså....

Anonymkode: 07bec...6e6

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

😆😂😂😂😂 det var dagens

• Liker 2
Skrevet (endret)

Det hørtes litt voldsomt ut, men det er ikke unormalt med stor pung, har selv stor pung som henger langt ned mellom låra, penis er også stor, mulig det henger sammen, er i grunnen en plage da utstyret ofte kommer i veien, vet ikke hvor mange ganger jeg har fått pung og penis i klem, ser stjerner hver gang, og da ikke på en god måte.

Endret av Jentegutt
  • Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Vi er begge i 20 årene.

😂😂

Anonymkode: fe4ee...c41

Skrevet

Golfballer er vel ikke så svære? Kanskje litt rart at det var det jeg hengte meg opp i, men litt vanskelig å vite hva man skal si til resten av innlegget🤷‍♀️😅

Hvordan var sexen da? Det er jo det viktigste👍

• Liker 2
Skrevet

Vi er begge i 20 årene.

Store som golfballer? Det er da ikke store baller? 

Anonymkode: 18b8a...597

• Liker 2
Gjest Dævendøtte
Skrevet
Dishwalla skrev (25 minutter siden):

Golfballer er vel ikke så svære? Kanskje litt rart at det var det jeg hengte meg opp i, men litt vanskelig å vite hva man skal si til resten av innlegget🤷‍♀️😅

Hvordan var sexen da? Det er jo det viktigste👍

Ja, hvordan var sexen og hvordan er mannen ballene henger på, det må jo være det mest vesentlige :)

Store som golfballer, har sett større baller på menn enn det 🥎 

Skrevet

Vi er begge i 20 årene.

Ser musa di ut som en vakker diamant da? tviler sterkt på det hahhaha

• Liker 1
Skrevet

Trodde det var kanonball, ikke pingpong(pung) strl ts mente😄første ligg eller🫣

Anonymkode: 74d5f...db2

Skrevet

Ja, golfballer er jo mini, tennis, da snakker vi 🤣

Anonymkode: 1c77c...b27

Skrevet

Ts. Når dere hadde sex i misjonæren, kunne du kjenne hengeballene klaske mot kaviarkrysset ditt? Først da er det snakk om skikkelige hengeballer. 

Anonymkode: 5070c...e19

• Liker 1
Skrevet

30cm? Da snakker vi basketballer ikke golfballer 😂

• Liker 1
Skrevet

Mener du mer på størrelse med en håndball ts? Golfballer er jo pittesmå. Men forstår det er rart med lange dinglende baller, jeg har tenkt at bare eldre menn har slike lange hengende baller. 

Anonymkode: 1f4d2...cf4

Skrevet

Hadde en kollega for mange år siden. Av og til da han satte seg ned, "låste" blikket seg, han endra på hele ansiktet og hadde åpenbart et fryktelig ubehag. Han satte seg på ballene! Hvordan han så ut der nede aner jeg ikke, men problemet hans var åpenbart plagsomt.

Nå er vi skapt som vi er. Noen tenner på, eller lar seg fascinere av "avvik fra normalen" (hva nå det enn måtte være), men dersom dette tilfellet er ekstra spennende eller tennende for noen, har nok eieren mer trøbbel med hengeballene enn glede av fenomenet.

Anonymkode: 5ad0f...6b1

• Liker 1
Skrevet

Nå måtte jeg måle, bare for moro skyld. 30 cm fra penis og nedover, da havner jeg omtrent på kneet. Hvis det er tilfelle, skjønner jeg jo at du reagerer😅😂

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Han trenger muligens en BH *balleholder

Anonymkode: 0d08d...438

• Liker 3
Skrevet

Sikkert deilig å ha doggy da. Får gratis klitstimulanse av ballene.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...