Gå til innhold

Jeg har noe der nede, stikker og gjør vondt😳😭

Anbefalte innlegg

Skrevet

😭😳har hatt smerte 1 måned rett ved klitoris og inni.... har vært hos gynekolog. Fått tabletter ikke blitt bedre, prøvene var helt fine. Ingen kjønnssykdommer. Nå mistenker jeg at jeg har plastikk/fremmedelegeme i klitoris..... har ikke fått sjekket med ultralyd. Men kjenner at det er som en liten klump at det stikker på en måte. Dette startet etter jeg var med en mann jeg holder på med. Som fingret meg. Merket ting etter 2 dager.... og begynner å bli bekymret. Han vasket ikke hender før vi rotet sammen...😳😭

Anonymkode: 6c469...fc6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ikke godt ut. Du får kontakte legen igjen.

Anonymkode: ff6a6...0d2

• Liker 1
Skrevet

Jeg har noen ganger fått ett bittelite lyst hår som har lurt seg inn i klitoris. Størrelse 0,5 cm skjeggstubb. Nesten umulig å se. Må "vrenge" den, og lyse med god lommelykt fra flere vinkler, se i speilet, og ta det vekk med pinsett. Det kan være verdt et forsøk..

God bedring. 

Anonymkode: a5487...f71

• Liker 3
Skrevet

Og det er smertefullt, mens det er der. Men det blir bra med en gang det er luket ut.

Kanskje du har det? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.12.2022 den 23.35):

Jeg har noen ganger fått ett bittelite lyst hår som har lurt seg inn i klitoris. Størrelse 0,5 cm skjeggstubb. Nesten umulig å se. Må "vrenge" den, og lyse med god lommelykt fra flere vinkler, se i speilet, og ta det vekk med pinsett. Det kan være verdt et forsøk..

God bedring. 

Noe sånt har skjedd meg også. Kan få den følelsen når jeg ikke har barbert på en stund også, det virker som hårene treffer klitoris under sex på en måte. 

En lang periode etter fødsel, hadde jeg også denne stikkende følelsen i klitoris og sex var ubehagelig, klarte heller ikke onanere. Det var rett og slett for tørt der nede pga hormoner, i følge gynekolog. 

Anonymkode: 2b11c...b56

Skrevet

Hmm ja blir nok sendt til gynekolog igjen men hos ei anna ei. Var sykt bekymret for at det skulle være kjønnssykdom eller noe annen infeksjon som legen sa. Legen sa det og, jeg har og hatt magesmerter. Ikke gravid heller. magesmertene kom ekstra i forbindelse med alkohol, da fyren jeg var med ikke hadde hygiene på topp.skal og sjekke med ultralyd og hele pakka nå. Så får jeg håpe på at ingen fremmedlegeme ikke har havnet der nede.

Anonymkode: 6c469...fc6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...