AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #1 Skrevet 1. desember 2022 Er i en periode av livet hvor jeg bare er ute etter uforpliktende forhold, sex. Men jeg fikser ikke å hoppe til sengs med noen uten å bli kjent, så jeg chatter litt med de jeg møter (på nett). Men alltid mister jeg interessen jeg først hadde etterhvert som vi prater. Alle menn er like. Spennende med en gang, ganske fort blir de til kjedelige menn som sender kjedelige selfier med hånda i buksa og spør om jeg er klar. Også maser de, som om de ikke har noe liv. Kanskje jeg har en sær greie med at jeg må utfordres mentalt, og forventer for mye? Anonymkode: aaa11...821 2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #2 Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): fort blir de til kjedelige menn som sender kjedelige selfier med hånda i buksa og spør om jeg er klar. Anonymkode: aaa11...821 Herregud så kleint. Da hadde jeg også mistet lysten. Anonymkode: c3269...2a0 3
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #3 Skrevet 1. desember 2022 Kanskje uforpliktende sex ikke passer deg. Anonymkode: aa065...f73 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #4 Skrevet 1. desember 2022 Du forventer ikke for mye. Det er disse mennene som gir for lite. Ikke gidd å bruk tid på de Anonymkode: 3a6a4...e4b 2
feliek54 Skrevet 2. desember 2022 #5 Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Er i en periode av livet hvor jeg bare er ute etter uforpliktende forhold, sex. Men jeg fikser ikke å hoppe til sengs med noen uten å bli kjent, så jeg chatter litt med de jeg møter (på nett). Men alltid mister jeg interessen jeg først hadde etterhvert som vi prater. Alle menn er like. Spennende med en gang, ganske fort blir de til kjedelige menn som sender kjedelige selfier med hånda i buksa og spør om jeg er klar. Også maser de, som om de ikke har noe liv. Kanskje jeg har en sær greie med at jeg må utfordres mentalt, og forventer for mye? Anonymkode: aaa11...821 Forstår deg veldig godt. Mange går alt for rett på saken men det er viktig å snakke sammen for å vite hva den andre ønsker med chat og eventuelt med treff. viktig å forstå hverandre
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #6 Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Er i en periode av livet hvor jeg bare er ute etter uforpliktende forhold, sex. Men jeg fikser ikke å hoppe til sengs med noen uten å bli kjent, så jeg chatter litt med de jeg møter (på nett). Men alltid mister jeg interessen jeg først hadde etterhvert som vi prater. Alle menn er like. Spennende med en gang, ganske fort blir de til kjedelige menn som sender kjedelige selfier med hånda i buksa og spør om jeg er klar. Også maser de, som om de ikke har noe liv. Kanskje jeg har en sær greie med at jeg må utfordres mentalt, og forventer for mye? Anonymkode: aaa11...821 ja, det er så rart hver gang jeg er på tbanen, så vet jeg at alle menna som er der driver med sånn oppførsel. det er så turn off, lol, å vite at de er sånn. Anonymkode: da44e...9be
Einus Skrevet 2. desember 2022 #7 Skrevet 2. desember 2022 Forferdelige problemer altså, håper du finner ut av dilemmaet ditt. 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #8 Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Er i en periode av livet hvor jeg bare er ute etter uforpliktende forhold, sex. Men jeg fikser ikke å hoppe til sengs med noen uten å bli kjent, så jeg chatter litt med de jeg møter (på nett). Men alltid mister jeg interessen jeg først hadde etterhvert som vi prater. Alle menn er like. Spennende med en gang, ganske fort blir de til kjedelige menn som sender kjedelige selfier med hånda i buksa og spør om jeg er klar. Også maser de, som om de ikke har noe liv. Kanskje jeg har en sær greie med at jeg må utfordres mentalt, og forventer for mye? Anonymkode: aaa11...821 Du trenger ingen utfordringer mentalt. Du mangler sexlyst. Så enkelt er det. Bare å finne en type og slå seg til ro, fokus på interiør og klær 👍. Anonymkode: 2d2b5...fe5
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #9 Skrevet 3. desember 2022 Er bedre å få uforpliktende sex med en kvinne. Prøv det i stedet. Anonymkode: 82eb2...bb6 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #10 Skrevet 3. desember 2022 23 hours ago, feliek54 said: Forstår deg veldig godt. Mange går alt for rett på saken men det er viktig å snakke sammen for å vite hva den andre ønsker med chat og eventuelt med treff. viktig å forstå hverandre Den største grunnen til at man blir lei eller matchen ikke funker er om man chatter for lenge før man møtes. Maks 10 linjer avtal møte. Anonymkode: 15650...c30
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #11 Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Du trenger ingen utfordringer mentalt. Du mangler sexlyst. Så enkelt er det. Bare å finne en type og slå seg til ro, fokus på interiør og klær 👍. Anonymkode: 2d2b5...fe5 Ja men da må hun være ærlig med sitt lave sex behov så hun lurer ikke noen med sex in i forhold og så plutselig blir hun "offer" for sexpress. Anonymkode: 25ac3...f2d
feliek54 Skrevet 3. desember 2022 #12 Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Den største grunnen til at man blir lei eller matchen ikke funker er om man chatter for lenge før man møtes. Maks 10 linjer avtal møte. Anonymkode: 15650...c30 Der er jeg dypt uenig. de jeg har hat best sex med er etter mye prat over flere ganger 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå