Gå til innhold

Hvorfor blir man ghostet etter bra sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møtte en kar for seriøs dating men vi endte opp i senga allerede på andre date og fortsatte å ha det fint sammen et par ganger til. Han sa det var beste sexen og beste blowjoben han hadde hatt og at det var lenge siden sist han hadde hatt sex. Han var alltid en gentleman, personkjemien mellom oss sa klikk fra første møte og føltes som at vi hadde kjent hverandre i mange år! Vi snakket om å være ekslusive den siste gangen vi møttes og jeg følte aldri noen usikkerheter med han og trodde ting var så bra mellom oss at jeg tok det som en selvfølge å fortsette å møtes - eller i det minste holdes oppdatert om en av oss mistet lysten og ville avslutte datingen. Men neida så ble jeg ghostet når jeg trodde at vi var på vei noe sted og datingen gikk overraskende bra! Hva er grunnen til at menn gjør det når personkjemi og sex og alt er bra? Handler det om personlige issues eller at de fant en penere og mer spennende dame å jakte på? 

Anonymkode: 1a89c...68f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Visst menn ikke er forelsket og har sterke følelser for kvinnen er de gone så fort de har fått det de ville ha, mister interessen sammen med utløsningen, jeg vet dette for jeg er akkurat lik.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Det er ikke sikkert han er enig om at dere klikket så bra da kanskje? Og kanskje han ikke er tiltrukket, hvem vet

Anonymkode: a9ad7...702

• Liker 3
Skrevet
Jentegutt skrev (21 minutter siden):

Visst menn ikke er forelsket og har sterke følelser for kvinnen er de gone så fort de har fått det de ville ha, mister interessen sammen med utløsningen, jeg vet dette for jeg er akkurat lik.

Sterke følelser tar som regel litt tid å utvikle uansett vel? Han sa han syns jeg var en bra dame han likte veldig godt, ville ikke at jeg skulle date andre, at jeg var pen, sexy, smart, omsorgsfull og alltid hadde det gøy med meg. Det sa han forrige date og daten før der igjen og vi hadde allerede hatt sex før det så jeg trodde han mente og ikke bare sa det for å få seg noe det MEN BORTE HAR HAN BLITT..! 

Skrevet

Kanskje han har noe gående med andre kvinner, en eks f.eks, eller at han har noen andre issues som misbruk eller lignende. Det hørtes litt rart ut at han ghoster om han ikke har vist noen tegn til kulde. 

Anonymkode: 901bd...682

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Kanskje han har noe gående med andre kvinner, en eks f.eks, eller at han har noen andre issues som misbruk eller lignende. Det hørtes litt rart ut at han ghoster om han ikke har vist noen tegn til kulde. 

Anonymkode: 901bd...682

Ja det kom helt ut av det blå så veldig rart 

Skrevet

Han mente det nok i øyeblikket. Noen ganger kan følelsene våre endre seg i etterkant av et møte. Det vet jeg, fordi jeg har vært sånn selv. Nå som jeg har blitt eldre er jeg mer stabil emosjonelt, så nå skjer det heldigvis aldri mer.

Anonymkode: 4dca2...1c9

• Nyttig 1
Skrevet

Noen er drittsekker.

Anonymkode: 6f2f3...6da

• Liker 2
Skrevet

Det kritiske øyeblikket er når mannen har poppet ut sæden sin inn i daten. Først da, og bare da vet du hvor han står hen. Trist men sant.  

Anonymkode: 9ad16...22f

• Nyttig 2
Gjest Maatte_ha_konto
Skrevet

Jeg kjenner meg ikke igjen i slikt.

Skrevet

Det er tydelig at han opplever deg som uforpliktende sex. Det er helt umulig få følelser for deg hvis han tror at du er bare ute etter sex og at du holder på med en masse andre menn også. Klart at han bare vil ha god sex med deg. uten  tilknyttning. Hvem vil ha slike damer å leve et usikkert liv med, og der forholdet kan ta slutt imorgen ?  Du er tydelig ingen drømmedame etter sexen. Bare den typen menn har kortere sex forhold med. Trist men sant.

Anonymkode: 90755...14f

• Liker 1
Skrevet

Han er gift. 

Anonymkode: 4ab25...369

Skrevet

Han forstod at du er lettvint og ble impotent ved tanken på å binde seg til deg. Enkelt og greit. 

Anonymkode: 90ec0...5fd

Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Noen er drittsekker.

Anonymkode: 6f2f3...6da

Så han er drittsekk fordi hun ikke er bra nok for han ok. Da er alle damer også drittkjærringer når de avslår menn?

Anonymkode: 1e100...3ec

• Nyttig 1
Skrevet

I og med at dere begge var med på at dette var seriøs dating og snakket om å ta det videre, så var jo dette litt rart. Var dere sammen om å prate om å ta det videre eller kan han ha følt at du pushet mye?

Ghosting er ufint og umodent uansett. Og siden dette var såpass uventet, så kan du jo tenke at det var litt fint at du ikke hadde et barn i magen når du oppdaget at han kunne finne på å gjøre slikt.

Ser overhodet ingenting galt med sex på andre date. 

Skrevet

Selv om du opplevde det som bra sex så er det ingen garanti for at han synes det samme selv om han skrøt om det. 

Det er en grunn til at vi menn ikke er ærlig om hvordan sexlivet er med en kvinne. De tåler slik kritikk særdeles dårlig, kvinnen bruker det mot oss, hun mister lysten av det osv.. 

Så den ærlige meningen får du som kvinne når han er mentalt og fysisk ferdig med deg. 

Anonymkode: 8ccf3...e34

Skrevet

Jeg har aldri vært sånn at jeg slutter å bry meg i sekundet jeg kommer i dama. Blir bare mer knytta/interessert 🤔🤨

Anonymkode: 4cb99...d12

• Liker 2
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har aldri vært sånn at jeg slutter å bry meg i sekundet jeg kommer i dama. Blir bare mer knytta/interessert 🤔🤨

Anonymkode: 4cb99...d12

Hvor mye valg har du blant damer?

Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Så den ærlige meningen får du som kvinne når han er mentalt og fysisk ferdig med deg. 

Anonymkode: 8ccf3...e34

Jepp. Eller når han har gitt opp, eller mistet troa. Da kommer sannheten endelig frem, både om utroskap og livsløgner.

Anonymkode: 90ec0...5fd

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvor mye valg har du blant damer?

Hvorfor er det relevant?

Anonymkode: 92f95...892

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...