AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #1 Skrevet 1. desember 2022 Begrunn gjerne svaret ditt ? Ifølge ekspert i programmet "Da legger vi den død" i TV-norge hevdes det at 1,8 ganger i uken er passe å ha sex. 1, 8 ganger handler om en god sex på fredag, og en "kjapp-runde sex" på lørd àn morgen eller søndag . - Sex handler om en bekreftelse på nærhet i parforholdet. Anonymkode: 997c3...42d
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #2 Skrevet 1. desember 2022 Min personlige preferanse er flere ganger om dagen. Men de kjærestene jeg har hatt, har ikke orket det etter noen måneder 😂 Jeg har en høy sexlyst, og ett av mine såkalte "kjærlighetsspråk" er sex og nærhet. Det gir meg mye glede, kjærlighet og er bare godt for kropp og psyke. Anonymkode: 0ff8e...afc 1 1
SlemUlv Skrevet 1. desember 2022 #3 Skrevet 1. desember 2022 Så ofte som de involverte har lyst/ork/helse til. Sex for meg handler ikke om bekreftelse på noe, det er kun nytelse og glede. Bekreftelse får jeg utenom sex. 1 3
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #4 Skrevet 1. desember 2022 Helt enig med AB over her. Samboeren min jobber offshore, men når han er hjemme, så kan det være alt mellom 1-3 ganger om dagen hver dag 2 uker i strekk. Så er det selvfølgelig tørke når han er på jobb igjen. Anonymkode: 55636...d1f
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #5 Skrevet 1. desember 2022 Hvor langt er et tau? Spørsmålet ditt er umulig å svare på i generelle vendinger. Anonymkode: 4dc27...8c2 2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #6 Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Begrunn gjerne svaret ditt ? Ifølge ekspert i programmet "Da legger vi den død" i TV-norge hevdes det at 1,8 ganger i uken er passe å ha sex. 1, 8 ganger handler om en god sex på fredag, og en "kjapp-runde sex" på lørd àn morgen eller søndag . - Sex handler om en bekreftelse på nærhet i parforholdet. Anonymkode: 997c3...42d Iflg siste seksualvaneundersøkelsen jeg fikk referert for 2 dager siden, er «eksperten» helt ute på viddene i forhold til de reelle tallene, som er ca 1,5 ganger pr mnd for samboende par. For meg handler ikke sex om bekreftelse på noe som helst. Legger ingen mening i sex. Sex er godt og gøy. Hverken mer eller mindre. Jeg kan ha det supert uten sex på et år, og jeg kan ha det supert med sex daglig. Spiller ingen rolle, og har ingen innvirkning på hvordan jeg har det i livet. Anonymkode: 4dc27...8c2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #8 Skrevet 1. desember 2022 Personlig synes jeg annenhver dag. Får overskudd av det og blir gladere. Føler litt «sult» om vi ikke har hatt det på en stund. Hvis vi har det hver dag blir ikke orgasmen så god, så derfor synes jeg annenhver er perfekt 😁 Anonymkode: 86d48...d89 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #9 Skrevet 1. desember 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Iflg siste seksualvaneundersøkelsen jeg fikk referert for 2 dager siden, er «eksperten» helt ute på viddene i forhold til de reelle tallene, som er ca 1,5 ganger pr mnd for samboende par. For meg handler ikke sex om bekreftelse på noe som helst. Legger ingen mening i sex. Sex er godt og gøy. Hverken mer eller mindre. Jeg kan ha det supert uten sex på et år, og jeg kan ha det supert med sex daglig. Spiller ingen rolle, og har ingen innvirkning på hvordan jeg har det i livet. Anonymkode: 4dc27...8c2 1.5 ganger per mnd stemmer nok. Ser ikke vitsen med oftere i et lengre parforhold. Ingenting spesielt med det lengre og det er ofte vel så givende å onanere. Anonymkode: 25725...1c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå