AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #1 Del Skrevet 1. desember 2022 Har begynt å se "Blakk" og er hektet. Har nå kommet til sesong 3 og lurer på hva serien heter på engelsk? Anonymkode: 34901...cb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diverse Skrevet 1. desember 2022 #2 Del Skrevet 1. desember 2022 Den heter «Brassic». Tror det er slang for blakk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #3 Del Skrevet 1. desember 2022 Diverse skrev (6 minutter siden): Den heter «Brassic». Tror det er slang for blakk. Ja selvfølgelig er det "brassic"! Nå forstår jeg hvorfor ordet brassic står på forskjellige ting i serien😇 Takk😃 Anonymkode: 34901...cb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. desember 2022 #4 Del Skrevet 1. desember 2022 Er den bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #5 Del Skrevet 1. desember 2022 Rumle skrev (19 minutter siden): Er den bra? Ja. Den kom seg etter de første episodene og nå er jeg inni sesong 3. Den har blitt villere, mer usannsynlig, mer vulgær og komisk etterhvert som sesongene har rullet over skjermen min. Utrolig at det er mulig å koke opp så mye kriminalitet og faenskap på et såpass lite sted som denne landsbyen de bor i. Anbefales 😃 Ts Anonymkode: 34901...cb4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. desember 2022 #6 Del Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja. Den kom seg etter de første episodene og nå er jeg inni sesong 3. Den har blitt villere, mer usannsynlig, mer vulgær og komisk etterhvert som sesongene har rullet over skjermen min. Utrolig at det er mulig å koke opp så mye kriminalitet og faenskap på et såpass lite sted som denne landsbyen de bor i. Anbefales 😃 Ts Anonymkode: 34901...cb4 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #7 Del Skrevet 1. desember 2022 Rumle skrev (4 minutter siden): Takk Enjoy👌 Anonymkode: 34901...cb4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå