AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #1 Skrevet 30. november 2022 Som en 35-årig dame som akkurat har blitt singel har jeg tenkt å leve ut noen fantasier og teste ut ONS, noe jeg aldri har gjort før. Er det vanlig at man møtes hjemme hos noen man møter på byen liksom? Jeg er vel litt skeptisk av meg, så jeg vet ikke om jeg tør å bli med noen hjem eller ta med noen hjem, men da skjer det jo aldri noe! Anonymkode: 8ee7f...573
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #2 Skrevet 1. desember 2022 Masse rare folk der ute, så ville vært litt forsiktig med hvem jeg tok med hjem. Da jeg var sent i tyveårene var jeg singel en periode. Jeg møtte en fyr på byen, vi flørtet litt og utvekslet telefonnummer, husker ikke helt om vi hadde noe ONS den kvelden, men jeg syntes han virker snill og litt søt, så husker at jeg inviterte han hjem til meg da jeg skulle flytte fra en leilighet til en annen, og han hjalp meg med noe utvask og flytting. Derble i hvert fall et ligg i den nye leiligheten. Vi hadde litt kontakt etter dette, men jeg hadde ikke helt interessen, mens han var desto mer pågående. Jeg forsøkte å unngå han og telefonene hans. En kveld jeg ikke var hjemme, men bare hun jeg bodde med, stod han plutselig utenfor stuevinduet og banket intenst på. Jeg mener hun sa at det var veldig sent på kvelden eller midt på natten. Hun sa at jeg ikke var hjemme, og da gikk han. Så han aldri igjen etter dette. Anonymkode: ff537...224 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #3 Skrevet 1. desember 2022 Min erfaring som mann er at damene gjerne blir med hjem til meg, men ikke vil ha med noen hjem til seg - før man er godt kjent. Tror det har med at de ønsker å være trygge i sitt eget hjem, og ikke ønsker å risikerer uønskede besøk der om treffet går dårlig. Helt greit for meg, forøvrig M40 Anonymkode: a8963...b30 1
feliek54 Skrevet 1. desember 2022 #4 Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Som en 35-årig dame som akkurat har blitt singel har jeg tenkt å leve ut noen fantasier og teste ut ONS, noe jeg aldri har gjort før. Er det vanlig at man møtes hjemme hos noen man møter på byen liksom? Jeg er vel litt skeptisk av meg, så jeg vet ikke om jeg tør å bli med noen hjem eller ta med noen hjem, men da skjer det jo aldri noe! Anonymkode: 8ee7f...573 Jeg har møtt en del damer hjemme første gang etter at vi har snakket på chat eller møtt på annen måte. Men om jeg hadde vert kvinne så vet jeg ikke om jeg hadde turt det. Dessverre er det en del menn en ikke kan stole og det er så trist. Jeg husker ikke hvor mange jeg har møtt hjemme, men hver gang har jeg tatt med en pizza som vi spiste før sex. Alle jeg har hat sex med har vert deilig. 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #5 Skrevet 1. desember 2022 Er voksen (40+) å bor på en liten plass å sørger for å sjekke godt ut vedkommende før jeg tar med hjem. Men jeg driver ikke med ONS da, kun vært på tinder. Min nåværende som jeg møtte via tinder var hos meg første gang vi møttes, rett å slett forde det bare passet sånn. Men jeg visste mye om han, jobb etc som gjorde at jeg tok sjansen. Verken han eller jeg er så glade i å «ut å drikke kaffe», vi hadde kun to kjappe kvelder (pga barn) tilgjengelig å været var skikkelig dritt (mars) så da ble det hjemmedate hos meg på første og andre (uten sex). Å det gikk jo bra! Anonymkode: c8f55...42e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå