Gå til innhold

Han vil ha noe uforpliktende - jeg spurte drøy også😏

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg møtte en mann på 44, og jeg 24. god kjemi. Kjekk mann, god økonomi, styrtrik. Ingen barn, ikke gift heller. Han ville ha noe uforpliktende grunnet aldersforskjell. Han ga meg komplimenter og og kalte meg sexy, og spurte meg om jeg hadde silikonpupper osv. så sa jeg til han om han kan tenke seg sugardaddy opplegg, han svarte ja det hadde vært digg. Har noe erfaring med dette? Jeg har aldri hatt sugardaddy før. men kjenner en god del i min omgangskrets som har det.....🥰❤️

Anonymkode: a3d80...c14

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du lurer på hvordan det er å prostituere seg?

Hvis det kommer ut, vil du jo få hore-stempel. Med de følgene det har.

Så du må hvertfall passe på at ingen får vite det, og håpe han klarer holde tett. 

Anonymkode: 577c1...8d1

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Er det sånn tjØgifire år gamle damer, og førtifire år gamle menn er og oppfører seg for tiden? (dvs. horer og hore kunder? :sno: 

Hva legger du i "uforpliktende", forresten? Høres jo høyst "forpliktende" ut, ditta :fnise:

Endret av AnonymBruker 42
  • Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Du lurer på hvordan det er å prostituere seg?

Hvis det kommer ut, vil du jo få hore-stempel. Med de følgene det har.

Så du må hvertfall passe på at ingen får vite det, og håpe han klarer holde tett. 

Ja må nok det også med hensyn til hans jobb, vil ikke det skal komme ut

Skrevet

Heller uforpliktende greie og beholde selvrespekten din. Den mister du om du går innfor at han blir din Sugar daddy. 

• Liker 1
Skrevet

Best og holde på renommeet sitt og ikke holde på med sånt 

Skrevet

Jeg anser dette som et oppkonstruert partsinnlegg for å åpne døra for prostitusjon.

På samme måte som "ville du hatt sex med en fremmed for en milliard" og så fortsette å spørre med progressivt lavere sum for å finne "terskelen".

Hvis du vil diskutere sugardaddies, TS, så ta utgangspunkt i de kvinnene som har blottlagt seg på finn.no for å få økonomisk hjelp i jula og ta utgangspunkt i de mennene som tar kontakt og vil lufte muligheter for "gjenytelse".

**

Neste gang du lager et slikt innlegg, så husk på å inkludere en bisetning om at du er i utgangspunktet økonomisk selvstendig og at sugardaddy opplegget bare dreier seg om å "unne seg noe ekstra". Så du slipper usaklige innsigelser om at han utnytter din sårbare situasjon.

• Liker 1
Skrevet

Mener ikke det er prostitutsjon. Vi har blitt enigf om en ting. Og han får nytte av det og jeg nytte av det

Skrevet

Manne er digg, 10/10

Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker said:

Mener ikke det er prostitutsjon. Vi har blitt enigf om en ting. Og han får nytte av det og jeg nytte av det

Det er prostitusjon.

Anonymkode: 5e19b...785

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Husk at ved evt gaver eller overføringer av penger, så må dette skattes av. En skal ikke gi mye før gaver blir skattebelagt. 

Skatteetaten har virkelig tatt opp kampen med damer som får Vipps penger og lignende. 

Anonymkode: ffbf9...18a

Skrevet

I alle dager... Er det bare sure og sære gråmus her inne???  Hun spør etter noen med erfaring, og eneste folk klarer å lire av seg er negativt dritt prat?  Hjelpes. 

Hvis du kjenner flere som driver med dette, så er vell det lureste å spørre dem? 

Anonymkode: 3b660...ca8

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

I alle dager... Er det bare sure og sære gråmus her inne???  Hun spør etter noen med erfaring, og eneste folk klarer å lire av seg er negativt dritt prat?  Hjelpes. 

Hvis du kjenner flere som driver med dette, så er vell det lureste å spørre dem? 

Er man grå mus om man advarer mot prostitusjon?

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Prostitusjon er jo ikke akkurat sunt for helsen til TS. Og mannen gjør seg jo til forbryter. 

Anonymkode: 09bc7...bc8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...