Gå til innhold

Hvilken størrelse er best å suge?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke de største og tykkeste iallefall, for det er tungt for kjeven. 

Anonymkode: 523ad...0d8

• Liker 5
Skrevet

Syns mannen min er kjempedigg å suge, men det hjelper ikke deg for jeg aner ikke hvor stor han er.

Anonymkode: 8e14e...d5e

• Liker 1
Skrevet

Den som sitter på personen jeg har lyst å suge... Helst ikke for stor dog, jeg har liten kjeft. 

• Liker 3
Skrevet
Rollo1987 skrev (1 time siden):

Hvilken størrelse er best å suge?

Om man først «må» suge noen, så er selvfølgelig jo mindre, jo bedre. 

Anonymkode: 12642...160

• Liker 4
Skrevet

Jeg har funnet på et nytt begrep: Munnterlig. Det er når mannen min ikke er så stiv at det blir vanskelig å suge ham. Da er den deilig munnterlig. 😉 

Men, jeg liker også når han er liten og søt. Da får jeg kjenne hvordan han vokser.

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet
Fioljenta skrev (1 time siden):

Jeg har funnet på et nytt begrep: Munnterlig. Det er når mannen min ikke er så stiv at det blir vanskelig å suge ham. Da er den deilig munnterlig. 😉 

Men, jeg liker også når han er liten og søt. Da får jeg kjenne hvordan han vokser.

Såååå enig, deilige øyeblikk😘

• Liker 3
Skrevet

Jeg liker medium eller stor og så stiv som mulig. Hater slapp og halvslapp

Anonymkode: 680d2...945

• Liker 2
Skrevet

Kvinner vil nok selv underrapportere størrelse, mens i faktiske blindtester prefererer de større penis enn de selv oppgir at de liker. 

Anonymkode: 50d29...f4b

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Om man først «må» suge noen, så er selvfølgelig jo mindre, jo bedre. 

Uenig - det er ikke så kjempespennende å ha en på størrelse med en finger i munnen.. Mer spennende når det er litt størrelse. Ikke for stort da så klart, det blir ubehagelig.

Anonymkode: 24d1b...abf

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kvinner vil nok selv underrapportere størrelse, mens i faktiske blindtester prefererer de større penis enn de selv oppgir at de liker. 

Anonymkode: 50d29...f4b

Får de kjenne, føle, prøve ut? Med tanke på at det er blindtest liksom? Hvor kan man melde seg inn i et slikt panel?

Anonymkode: bb3a3...7e8

• Liker 3
Skrevet

Ikke for stor og tykk ihvertfall. Men jeg har aldri tatt frem målebånd for å måle størrelse og lengde.

Anonymkode: fa891...b9f

Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Uenig - det er ikke så kjempespennende å ha en på størrelse med en finger i munnen.. Mer spennende når det er litt størrelse. Ikke for stort da så klart, det blir ubehagelig.

Anonymkode: 24d1b...abf

Vi er alle forskjellige 😊

Jeg syntes ikke en penis er så spennende i utgangspunktet. De få gangene jeg har en i munnen, så syntes jeg det er fint om den ikke er stor da det bare blir ubehagelig.

Egentlig det samme som samleie. Stor penis blir ubehagelig.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Fioljenta skrev (5 timer siden):

Han vokser sikkert mye da

Skrevet

En middels lang og middels tykk

Anonymkode: 545d0...dee

Skrevet

OMG! Hvilken verden lever vi i?!? Hr mye erfaring, men reflekterer ikke over slike ting…. Folk er (p)sykt sex-opphengt i disse dager forstår jeg…..

Anonymkode: bbd7d...e5e

Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

En middels lang og middels tykk

Anonymkode: 545d0...dee

Ikke liten?

Skrevet
Rollo1987 skrev (11 timer siden):

Ikke liten?

14cm, er trolig idealet på verdensbasis.  Du finner stadig nye vinklinger på penistrådene dine. Håper du går lei, slik som vi andre er. 

Anonymkode: 86d13...683

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

OMG! Hvilken verden lever vi i?!? Hr mye erfaring, men reflekterer ikke over slike ting…. Folk er (p)sykt sex-opphengt i disse dager forstår jeg…..

Anonymkode: bbd7d...e5e

Du er på sexualitetsforumet.. Hva trodde du vi snakket om her inne? 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Fioljenta skrev (17 timer siden):

Haha, herlig! Er nettopp sånn det er 😄

Vet ikke, har aldri tenkt over det. Mannen sin føles i alle fall perfekt, den er vel en gjennomsnittsstørrelse.

Anonymkode: 90fc8...185

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...