Megaman Monsen Skrevet 29. november 2022 #1 Skrevet 29. november 2022 Hei, er en transe på 29 som liker å bruke dameklær i smug. Lurer på om en vanlig norsk kvinne kunne vært i forhold med en som liker å ha på dameklær? 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #2 Skrevet 29. november 2022 Ja, men du må finne ei som er panfil. Leste om et likeens forhold for ei tid siden. Anonymkode: 85d3a...bab
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #3 Skrevet 29. november 2022 Ja, det finnes. Espen Esther Pirelli er jo gift med en dame. Og han kler seg ikke mye ut som dame i smug. Jeg ville likevel ikke åpnet med å si dette til damer du treffer. Anonymkode: 85325...fb7 2 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #4 Skrevet 29. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, det finnes. Espen Esther Pirelli er jo gift med en dame. Og han kler seg ikke mye ut som dame i smug. Jeg ville likevel ikke åpnet med å si dette til damer du treffer. Anonymkode: 85325...fb7 Eg ville heller faktisk opna med det, då kan det hende at du snarare finn ho som synst dette er ein attraktiv egenskap! ❤️ Anonymkode: 43eb1...e0c 3
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #5 Skrevet 29. november 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Eg ville heller faktisk opna med det, då kan det hende at du snarare finn ho som synst dette er ein attraktiv egenskap! ❤️ Anonymkode: 43eb1...e0c Da tror jeg han i tilfelle er heldig. Jeg vet ikke, men tror ikke mange kvinnes synes en mann i kvinneklær er en direkte tiltrekkende egenskap. Det er mye lettere å akseptere om man allerede har en relasjon. På den annen side skal man jo ikke holde ting skjult som er viktig for enn så det bør nok avsløres et sted i begynnelsen av et forhold.. Anonymkode: 85325...fb7 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #6 Skrevet 29. november 2022 Det er nok svært liten mulighet til å møte en kvinne som vil akseptere noe sånn. Anonymkode: 42503...10f 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #7 Skrevet 29. november 2022 Jeg har vært i et forhold med en mann som kledde seg i dameklær. Fikk vite det før jeg gikk inn i forholdet. Anonymkode: e754e...b1d 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå