Gå til innhold

Transe på utkikk etter kvinne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

er en transe på 29 som liker å bruke dameklær i smug. Lurer på om en vanlig norsk kvinne kunne vært i forhold med en som liker å ha på dameklær?

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, men du må finne ei som er panfil. Leste om et likeens forhold for ei tid siden.

Anonymkode: 85d3a...bab

Skrevet

Ja, det finnes. Espen Esther Pirelli er jo gift med en dame. Og han kler seg ikke mye ut som dame i smug. :) Jeg ville likevel ikke åpnet med å si dette til damer du treffer.

Anonymkode: 85325...fb7

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, det finnes. Espen Esther Pirelli er jo gift med en dame. Og han kler seg ikke mye ut som dame i smug. :) Jeg ville likevel ikke åpnet med å si dette til damer du treffer.

Eg ville heller faktisk opna med det, då kan det hende at du snarare finn ho som synst dette er ein attraktiv egenskap! ❤️ 

Anonymkode: 43eb1...e0c

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Eg ville heller faktisk opna med det, då kan det hende at du snarare finn ho som synst dette er ein attraktiv egenskap! ❤️ 

Anonymkode: 43eb1...e0c

Da tror jeg han i tilfelle er heldig. Jeg vet ikke, men tror ikke mange kvinnes synes en mann i kvinneklær er en direkte tiltrekkende egenskap. Det er mye lettere å akseptere om man allerede har en relasjon. På den annen side skal man jo ikke holde ting skjult som er viktig for enn så det bør nok avsløres et sted i begynnelsen av et forhold..

• Nyttig 1
Skrevet

Det er nok svært liten mulighet til å møte en kvinne som vil akseptere noe sånn.

Anonymkode: 42503...10f

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg har vært i et forhold med en mann som kledde seg i dameklær. Fikk vite det før jeg gikk inn i forholdet. 

Anonymkode: e754e...b1d

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...