AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #1 Skrevet 28. november 2022 Jeg hadde sex med en del gutter/unge menn før jeg gifta meg, og alle de kom relativt fort og uten mye innsats eller «vanskeligheter». Så møtte jeg mannen min (som også var en ung gutt da) og han brukte evigheter på å komme. Dette frustrerte meg en del og jeg la selvsagt all skylden på meg selv, selv om han fortalte meg at han alltid hadde vært sånn.. gjennom forholdet vårt ble det bedre, og han kom stort sett til «normal tid», men i perioder var det likevel vanskelig for ham. Og da kom han kanskje ikke i det hele tatt, selv om jeg brukte «alle triks i boka» 😕 Det har alltid vært noe jeg innerst inne har syns har vært litt dumt, men har prøvd å ikke mase om det Så hadde vi et opphold etter mange år hvor jeg en periode møtte en annen. Han hadde vært sammen m samme dame i mange år. Han kom med en gang, og ble helt overrasket over seg selv for trodde han var både utholdende og dreven, men sa at med meg kjentes det bare helt annerledes. Han hadde bare ikke sjans til å holde seg særlig lenge, hver gang. Hadde ikke vært slik i forholdet hans. Jeg merket meg også at han virket til å være ekstremt sensitiv på selve hodet. Ble sammen m mannen igjen, og med den nye erfaringen ble det til at jeg sammenligna litt, og det virker - etter min utprøvning -som om mannen rett og slett har mindre sensitivitet i penishodet og jeg antar det er derfor det er vanskeligere for ham å komme! Det var litt lettende egt, så slipper jeg tenke at det handler om meg. Mannen må ta i veldig hardt for å komme v onani også, vet jeg. Har f.eks aldri klart å få ham til å komme ved oral, det har ikke vært noe problem m andre.. er det sånn at noen menn bare er mindre sensitive, og at det påvirker orgasmen…? Anonymkode: e3fbe...471
Peters Skrevet 28. november 2022 #2 Skrevet 28. november 2022 Sitter som oftest mer i det store hodet, ikke i det lille. 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #3 Skrevet 28. november 2022 Kan sitte i begge hodene. Noen er mer følsom og klarer ikke suges og runkes feks. De klarer det ikke selv engang. Men sex kan gå. Noen trenger mer stimuli enn andre. Anonymkode: 059d4...059 2
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #4 Skrevet 28. november 2022 Du trenger gorilla grip pussy. Anonymkode: 26cdb...0a4
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #5 Skrevet 28. november 2022 Jeg kommer heller aldri av å bli sugd.. skjedd 1 gang tror jeg. Er ikke sånn at alle menn bare eeeelsker å bli sugd. Selv syntes jeg det blir litt kjedelig. Gir meg lite. Anonymkode: b60ce...574 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #6 Skrevet 28. november 2022 14 minutter siden, AnonymBruker said: Du trenger gorilla grip pussy. Anonymkode: 26cdb...0a4 For første gang denne uken så ler jeg så tårene spruter.. Jeg må løpe å fortelle mannen at jeg har "gorilla grip puzzy" siden jeg får han som er litt lite sensitiv til å komme når det passer meg 😅🤣 Anonymkode: 834ae...eda
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #7 Skrevet 28. november 2022 Kona kan suge meg lenge, og er ikke i nærheten av å komme. Da må det evt kombineres med flittig hånd bruk. Når vi har sex så kommer jeg på alt fra 5 til 45 minutt. Alt etter dags form og hvis sliten jeg er mentalt. Tror dette er ganske normalt. At det varierer en del altså. Anonymkode: 834ae...eda 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #8 Skrevet 28. november 2022 Jeg er svært lite følsom på penishodet, men kommer for tidlig hver gang. Det sitter i hjernen. Anonymkode: f2196...f56 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #9 Skrevet 28. november 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Du trenger gorilla grip pussy. Anonymkode: 26cdb...0a4 Virker som jeg har det med de andre, men ikke med ham… 🤷🏻♀️ han andre karen kom jo på typ 3 sek og var ganske fortvila over det selv.. Anonymkode: e3fbe...471
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #10 Skrevet 28. november 2022 Det finnes helt sikkert medfødte forskjeller i følsomhet, men også mange muligheter for å pådra seg skade, eller desensitivisering. F.eks nerveskader i korsryggen, overdreven hard onani, omskjæring etc. En av de verste synderne er antidepressiva. I tillegg til å miste følelsen, så kan man oppleve at penis blir stiv, men at penishodet ikke blir ordentlig fylt. Er man skikkelig uheldig og utvikler såkalt pssd, så holder det med en runde antidepressiva i ungdommen, og så er man fucked resten av livet. Anonymkode: b0e7a...b25
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #11 Skrevet 28. november 2022 Det er veldig stor forskjell i sensiviteten ja. Kommer selv heller aldri av oral eller runking fra partners side. Uansett partner. Så det har helt sikkert ikke med deg å gjøre. Anonymkode: bbde9...0d7 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #12 Skrevet 29. november 2022 Ja menn er forskjellige. Både i det store og det lille hodet. Kvinner er tilsvarende ulike. Derfor må man lære seg hver partner, og ikke tro at sex er noe man kan en gang for alle. Det er ingen av mine partnere som har vært like. Ikke likte de oral på samme måte, ikke tenkte de på samme fantasier og ikke likte de å knulle på samme måte. Det er egentlig ganske spennende, for da må man finne alt ut på nytt med hver partner. Anonymkode: 4256c...ac6 2
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #13 Skrevet 29. november 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Det er veldig stor forskjell i sensiviteten ja. Kommer selv heller aldri av oral eller runking fra partners side. Uansett partner. Så det har helt sikkert ikke med deg å gjøre. Anonymkode: bbde9...0d7 Takk for svar, det er litt interessant for meg å høre hvordan dette oppleves for en mann.. er det noe som har vært utfordrende for deg eller partnere på noe vis? Og hvordan er det når du har sex? Tar der lang tid da? Er det frustrerende for deg, eller kjennes det max deilig likevel, uten å komme? Mannen *kan komme på noen minutter, om alt klaffer, men han kan også bruke evigheter og ingenting skjer, liksom. Som en annen skrev over her at det kan ta 45 min.. jeg har lest om death grip og tror egt han har påført seg selv dette, siden jeg vet han må holde på skikkelig hardt for å komme ved onani. Det hjelper ikke helt på problematikken med å komme ved sex, tenker jeg, men.. er visst det som har funka for ham. Han hadde heller aldri kommet ved sex med andre jenter før han traff meg.. og da det skjedde var det wow-stemning!! Anonymkode: e3fbe...471
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #14 Skrevet 29. november 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Kona kan suge meg lenge, og er ikke i nærheten av å komme. Da må det evt kombineres med flittig hånd bruk. Når vi har sex så kommer jeg på alt fra 5 til 45 minutt. Alt etter dags form og hvis sliten jeg er mentalt. Tror dette er ganske normalt. At det varierer en del altså. Anonymkode: 834ae...eda Takk, ja det er bra å høre.. jeg var jo ung sist jeg hadde ulike partnere, og da var problemet heller at de kom for fort. Bortsett fra han andre jeg møtte en periode da, som var godt voksen og også kom veldig fort.. som en annen her skriver; ganske spennende å bli kjent med ulike partnerne som har ulik seksualitet! Jeg og mannen har hatt noen bølgedaler i forholdet vårt innimellom, og da har vel bare dette her føltes litt ekstra sårt, som en slags avkreftelse.. selv om jeg egentlig vet at «han bare er sånn».. 😌 Anonymkode: e3fbe...471
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå