Gå til innhold

Må runke for å sovne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter med søvnløshet. Kropp og sinn roer seg ikke med mindre jeg runker. Ligger ofte i senga og runker både 2 og 3 ganger før jeg sovner.

Fikk sovetabletter av legen, men de hjelper ingenting dessverre.

Mann42

Anonymkode: 9da39...c74

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ikke helt uvanlig.

Anonymkode: 4f866...9af

• Liker 1
Skrevet

Tror det er ganske vanlig ja. Må fingre meg nesten hver kveld for å falle i søvn.

K40

Anonymkode: 42c0b...491

• Liker 1
Skrevet

Samme her. Ikke hver natt, men ofte. 

Anonymkode: 9a3a9...c2d

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tror det er ganske vanlig ja. Må fingre meg nesten hver kveld for å falle i søvn.

K40

Skulle ønske jeg slapp å runke hver natt, men kroppen er som regel spent.

Skrevet

Har en venninne som sliter med det samme. Gjort det siden hun var barn, og avhengig av det. Da tenker jeg at det nærmest kan kalles tvangshandling. Hun kunne ikke ha/være på overnatting på grunn av dette, etter at vi venninner skjønte det, for det ble så ubehagelig for både henne og oss. 

Sikkert ikke helt uvanlig. 

Anonymkode: bc847...f70

• Liker 2
Skrevet

Samme her, onanerer alltid før jeg legger meg til å sove

Skrevet

Utladinga som følger med, er i mange tilfeller det som skal til for å få sove. Har erfart akkurat det samme selv, i perioder med søvntrøbbel.

Gjest Agent smith
Skrevet

Oi. Visste ikke at dette var en ting

Skrevet

Det er da normalt at både sex og onani gjør folk trøttere og kan sovne lettere etterpå :)  Ikke noe uvanlig med det.

Jeg må også enten kose meg eller ha sex før jeg sovner. Sover som en tung stein hele natten, men det kan også være for jeg er trøtt etter dagen, men uansett må alltid få en orgasme eller flere hver før jeg sovner hver natt uansett om det har skjedd tidligere på dagen eller kvelden. Bare å kose seg tenker jeg, man lever bare en gang. 

Skrevet
Warrior skrev (6 timer siden):

Det er da normalt at både sex og onani gjør folk trøttere og kan sovne lettere etterpå :)  Ikke noe uvanlig med det.

Jeg må også enten kose meg eller ha sex før jeg sovner. Sover som en tung stein hele natten, men det kan også være for jeg er trøtt etter dagen, men uansett må alltid få en orgasme eller flere hver før jeg sovner hver natt uansett om det har skjedd tidligere på dagen eller kvelden. Bare å kose seg tenker jeg, man lever bare en gang. 

Helt enig, det er godt for kropp og sjel, viktig å kose seg.Tror faktisk det er helsebringende å onanere mye.

• Liker 2
Skrevet
Jentegutt skrev (2 timer siden):

Tror faktisk det er helsebringende å onanere mye

Det mest helsebringende for de fleste her, er vel søvnen som kommer etterpå. 

Anonymkode: c56a1...532

Skrevet

Takk for informasjonen.

Anonymkode: 3fc51...e50

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Kropp og sinn roer seg ikke med mindre jeg runker. Ligger ofte i senga og runker både 2 og 3 ganger før jeg sovner.

Er det ikke bedre å pule seg i søvn?

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Det mest helsebringende for de fleste her, er vel søvnen som kommer etterpå. 

Anonymkode: c56a1...532

Mulig det, men orgasmer utløser endorfiner som er kroppens egen morfin, du blir lykkeligere av å onanerer 😁det er en vakker ting.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.11.2022 den 1.03):

K40

nydelig å teke på

Anonymkode: b8edc...3ba

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.11.2022 den 0.59):

Sliter med søvnløshet. Kropp og sinn roer seg ikke med mindre jeg runker. Ligger ofte i senga og runker både 2 og 3 ganger før jeg sovner.

Fikk sovetabletter av legen, men de hjelper ingenting dessverre.

Mann42

Anonymkode: 9da39...c74

Prøv mindfullness og meditasjon!. Det roer kropp og hode fra tankespinn og spenninger

Anonymkode: 02a3e...80c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...