Tunique Skrevet 6. desember 2022 #21 Del Skrevet 6. desember 2022 En del bra i dag, men jevnt over var musikken bedre før. I dag er det for mange uispirerende sanger med autotune vokal. Er langt mellom de virkelig gode hitsa om du ikke liker Hip Hop. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet 6. desember 2022 #22 Del Skrevet 6. desember 2022 Jeg er født på 50-tallet og musikk interessen omfatter tidlig 60-tall. Og så er det mye bra Heavy Metall, Iron Maiden og AC/DC. Musikken nå til dags er bare fryktelig dårlig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #23 Del Skrevet 6. desember 2022 Ja og nei. Er mye god musikk for tiden, men personlig liker jeg best '60- og '70-tallet. '80-tallet er det verste tiåret. Helt jævlig. Anonymkode: 4e282...bed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #24 Del Skrevet 6. desember 2022 Jeg er 47 og synes det er like mye god musikk nå som før og motsatt. Liker musikk fra alle tider, misliker en god del også. Anonymkode: 10a32...ae1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #25 Del Skrevet 6. desember 2022 Ja. Jeg slutta å høre på radio og tv musikk for ti år siden pga autotune og all musikk er klin lik hverandre Anonymkode: 167b1...d66 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #26 Del Skrevet 6. desember 2022 Elsker 80 talls og tidlig 90 talls. Anonymkode: d1e20...056 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå