AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #1 Del Skrevet 26. november 2022 I hvilke jobber, utenom typiske sjåføryrker, kan det være nyttig/fordel/påkrevd å ha førerkort klasse B? Anonymkode: 98b6b...f4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #2 Del Skrevet 26. november 2022 Politi, ambulanse, brannvesen, elektriker, håndtverker, rørlegger. Egentlig alle jobber som ikke er på kontoret hvor man må reise ut til folk. Anonymkode: c807e...5e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #3 Del Skrevet 26. november 2022 Jeg jobber i skatteetaten og hadde nok ikke fått den jobben jeg har hvis jeg ikke hadde hatt lappen. Anonymkode: 117a1...782 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #4 Del Skrevet 26. november 2022 Hos oss er det påkrevd å ha førerkort, jobber i forsvaret Anonymkode: f980f...dcf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #5 Del Skrevet 26. november 2022 Jobber på boli, i min kommune skal alle som jobber på alle boliene ha førerkort klasse B Anonymkode: 892cb...cb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #6 Del Skrevet 26. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jobber på boli, i min kommune skal alle som jobber på alle boliene ha førerkort klasse B Anonymkode: 892cb...cb9 Boli? Boliene? Har du norskkurs i din kommune? Anonymkode: 210f9...bee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 26. november 2022 #7 Del Skrevet 26. november 2022 De fleste jobber der det kan forekomme møtevirksomhet er førerkort absolutt kjekt å ha. Kjedelig å måtte si nei til kunder fordi man ikke kan kjøre til kontoret, og kollektivt ikke er et rasjonelt alternativ. Rådgivere i byggebransjen, IT osv fakturerer etpar tusenlapper i timen, så det er ikke alle kunder som aksepterer en merkostnad på 8000 på et møte fordi det tar 2 timer på en melkerutebuss, eller 7 mil med taxi tur/retur. Samme vil gjelde arkitekter, elektrikere, og alle andre håndverkere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #8 Del Skrevet 26. november 2022 Hjemmetjenesten. Anonymkode: 51737...191 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tomas77 Skrevet 27. november 2022 #9 Del Skrevet 27. november 2022 Har vært krav i alle jobbene jeg har hatt i kommunal sektor grunnet hjemmebesøk og møter ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #10 Del Skrevet 27. november 2022 Jeg jobber med IT (programvare for bedriftsmarkedet). Har jevnlige møter med kunder, hos kundene. Hadde ikke fungert uten lappen. Anonymkode: 86cb4...32b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #11 Del Skrevet 27. november 2022 Alle jobber hvor du av og til må ut. I tillegg til de som er nevnt: regnskapsfører, revisor, konsulenter og selgere av forskjellig sort, ingeniørvesen/plan og bygg/parkvesen osv i kommuner, kontrollvirksomhet i stat/fylke/kommune som arbeidstilsynet o.l. Anonymkode: f750a...88f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #12 Del Skrevet 27. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Alle jobber hvor du av og til må ut. I tillegg til de som er nevnt: regnskapsfører, revisor, konsulenter og selgere av forskjellig sort, ingeniørvesen/plan og bygg/parkvesen osv i kommuner, kontrollvirksomhet i stat/fylke/kommune som arbeidstilsynet o.l. Anonymkode: f750a...88f Ikke alle som krever det, men det er jo alltid en fordel. Anonymkode: f750a...88f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #13 Del Skrevet 7. desember 2022 On 11/26/2022 at 5:36 PM, AnonymBruker said: Jobber på boli, i min kommune skal alle som jobber på alle boliene ha førerkort klasse B Anonymkode: 892cb...cb9 Hva er boli? Anonymkode: 45d9b...871 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #14 Del Skrevet 7. desember 2022 Barneverntjenesten Anonymkode: fcef3...d3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå