Plutti Skrevet 25. oktober 2002 #1 Del Skrevet 25. oktober 2002 Endelig er snart dagen jeg har venta på i maaaange uker! Imorgen er det DDE konserten i Spektrum Og det kommer til å bli folkefest i Oslo. JÆ GLÆR MÆ noe innmari!! Noen andre KG-lesere som skal? GOD HELG ALLESAMMEN! PARTY PARTY PARTY Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. oktober 2002 #2 Del Skrevet 25. oktober 2002 Rai Rai..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 25. oktober 2002 #3 Del Skrevet 25. oktober 2002 Kooooos deg!!!!! I fjor var jeg faaktisk på DDE juleshow. DDE med gjester. Var morro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. oktober 2002 #4 Del Skrevet 25. oktober 2002 Harry!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. oktober 2002 #5 Del Skrevet 25. oktober 2002 Kos deg. Var på kaifesten i Namsos i juni - var dritkuult - tror jeg. Men ettersom jeg er fra Namsos har jeg nok et litt "laidback" forhold til gutta i DDE...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 25. oktober 2002 #6 Del Skrevet 25. oktober 2002 Hm....æ e sjøl fra Namsos.....DDE? Nei takk. Litt småharry eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 25. oktober 2002 #7 Del Skrevet 25. oktober 2002 Kos deg. Var på kaifesten i Namsos i juni - var dritkuult - tror jeg. Tror du? hehehe...say no more Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 25. oktober 2002 #8 Del Skrevet 25. oktober 2002 DDE?????? Kanskje du får høre noen salmer også :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 25. oktober 2002 #9 Del Skrevet 25. oktober 2002 Smaken er som baken,- den er delt. Takk og lov for det. Håper du hygger deg på konserten Imidlertid nok av den typen bænd her i Greeeeenland... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosejente Skrevet 25. oktober 2002 #10 Del Skrevet 25. oktober 2002 Er kjempemissunnelig...har vært på en DDE-konsert for noen år siden i Langesund.....d var en utrolig stemning..... Har selv alle CD-ene DDE har utgitt og kan ikke si jeg ser på meg selv som spesielt "harry". Skal også anskaffe meg Bjarne Brønnbos solo med salmer..... Elsker balladene..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 25. oktober 2002 #11 Del Skrevet 25. oktober 2002 Av alle de bygde-fæstan med skikkelig grøftefyll som jeg har vært på har jeg ALDRI hatt det så sinnsykt kult som jeg har hatt på fæstan med DDE!! (og ikke minst Hellbillies!) Og jeg har vært med på MANGE bygdefæster!! JA, jeg kommer fra den virkelige BONDSKE bygda! JA, jeg synes DDE-fester er dritkult! JA, jeg har vært med på grøftefyll og HB! JA, kanskje jeg er litt HARRY..... Men fy flate så moro vi har hatt det, vi HARRY BOOONER.... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 25. oktober 2002 #12 Del Skrevet 25. oktober 2002 He he Lillian!!! HARRY-POWER!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 25. oktober 2002 #13 Del Skrevet 25. oktober 2002 kos deg på DDE Selv om jeg noen ganger lurer på når d skl bli til DVD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 26. oktober 2002 #14 Del Skrevet 26. oktober 2002 Kos deg på DDE i kveld! .....og hils Arnt Egil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Padmee Skrevet 26. oktober 2002 #15 Del Skrevet 26. oktober 2002 Kos deg i kveld da. DDE ruler heftig! HER BLIR DET LIV, RAI RAI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå