AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #1 Del Skrevet 25. november 2022 https://www.nrk.no/sorlandet/thor-ivar-_63_-vil-bli-mr.-universe_-_-jeg-er-superfornoyd-med-hvordan-jeg-ser-ut-1.16194138 Litt tvilsomt? Anonymkode: 7acf1...26d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #2 Del Skrevet 25. november 2022 😂😂 nei. Anonymkode: 97e8e...567 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #3 Del Skrevet 25. november 2022 Ja, det vil jeg tro! På «Norges Sprekeste» er det da en på 70+ som begynte med bodybuilding langt oppi åra og han ser skikkelig bøff ut. 60 år er da ingen alder i dag. Anonymkode: ec283...77c 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamajune11 Skrevet 25. november 2022 #4 Del Skrevet 25. november 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): https://www.nrk.no/sorlandet/thor-ivar-_63_-vil-bli-mr.-universe_-_-jeg-er-superfornoyd-med-hvordan-jeg-ser-ut-1.16194138 Litt tvilsomt? Anonymkode: 7acf1...26d Jeg har en venn som ser nesten slik ut, han blir 60 neste mnd. Men han har trent regelmessig siden han var 45ish. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 25. november 2022 #5 Del Skrevet 25. november 2022 Skal ikke spekulere i eventuell bruk, men ganske tidlig i artikkelen står det at han konkurrerte i tungvektsklassen i 1989, så han har jo ikke trent seg til denne kroppen oppi sekstiåra. Han har sannsynligvis hatt langt over gjennomsnittet muskelmasse hele livet, så det er ikke så rart at han har langt over gjennomsnittet nå også 😊 11 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #6 Del Skrevet 25. november 2022 Ja det tror jeg er mulig. Min mann er over 50 år og ekstremt trent, selv om han er absolutt anti-doper. Minimum 40 timer hard vekttrening i måneden i snart 30 år ligger bak. (Pluss kondisjonstrening, eller kosetrening som han kaller det.) Han her har også holdt på i over 30 år. Det har ikke skjedd plutselig. Anonymkode: 77a4a...105 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #7 Del Skrevet 25. november 2022 Hvis man har trent hele livet og fortsetter med det så er det såklart mulig. man er ikke gammel som 60 åring Anonymkode: b2317...e53 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulla Ullsokk Skrevet 25. november 2022 #8 Del Skrevet 25. november 2022 Sandum.PT skrev (25 minutter siden): Skal ikke spekulere i eventuell bruk, men ganske tidlig i artikkelen står det at han konkurrerte i tungvektsklassen i 1989, så han har jo ikke trent seg til denne kroppen oppi sekstiåra. Han har sannsynligvis hatt langt over gjennomsnittet muskelmasse hele livet, så det er ikke så rart at han har langt over gjennomsnittet nå også 😊 Nettopp! Dette er fullt mulig uten dop! Vet om en som var overvektig og først begynte å trene i 50-åra. Hun ble HELT rå på få år, men hun var dedikert og spiste perfekt o.l. Jeg måtte be om lov til å kjenne på magen hennes for jeg trodde ikke det var mulig at det ikke syntes mer at hun tidligere var overvektig. Huden hennes hadde bra gener, for å si det sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #9 Del Skrevet 25. november 2022 Fullt mulig, han har i tillegg vel vært svært trent fra ung alder. Det er nok mye tyngre å bygge fra scratch i den fasen av livet. Min partner er godt muskuløs, bruker 40 min på vekttrening 3 ganger i uken. Han er ikke like stor, men har heller aldri hatt interesse av så mye bulk. Han er 57. Anonymkode: 9f5a1...f89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #10 Del Skrevet 25. november 2022 Sånn så han ut som ung. Han har bygget en solid masse som han har vedlikeholdt hele livet. Kudos til han! God innstilling med å prioriterer turer i skog og mark også, og få inn mye cardio som fremmer generell helse. Anonymkode: 4c386...0f6 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paramount Skrevet 25. november 2022 #11 Del Skrevet 25. november 2022 Sandum.PT skrev (5 timer siden): Skal ikke spekulere i eventuell bruk, men ganske tidlig i artikkelen står det at han konkurrerte i tungvektsklassen i 1989, så han har jo ikke trent seg til denne kroppen oppi sekstiåra. Han har sannsynligvis hatt langt over gjennomsnittet muskelmasse hele livet, så det er ikke så rart at han har langt over gjennomsnittet nå også 😊 Helt klart snakk om vedlikehold av muskulatur her. En slik kropp krever mye arbeid. Dersom han hadde utviklet en slik kropp på et par år ville han vært en medisinsk mirakel, et mirakel ingen hadde trodd på. En godt trent utøver kan maksimalt legge på seg +/-- 200 gr muskelmasse pr måned, uten bruk av steroider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #12 Del Skrevet 26. november 2022 Ingenting er umuligt med hard arbeid. Anonymkode: 38d79...59c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #13 Del Skrevet 26. november 2022 18 hours ago, Sandum.PT said: Skal ikke spekulere i eventuell bruk, men ganske tidlig i artikkelen står det at han konkurrerte i tungvektsklassen i 1989, så han har jo ikke trent seg til denne kroppen oppi sekstiåra. Han har sannsynligvis hatt langt over gjennomsnittet muskelmasse hele livet, så det er ikke så rart at han har langt over gjennomsnittet nå også 😊 Enig. Anonymkode: a3b57...479 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aliquis Skrevet 27. november 2022 #14 Del Skrevet 27. november 2022 (endret) Det finnes jo ingen garantier for at han ikke tok noe da han var i formen som vises på bildene i tråden heller, selv om han var ung. Jeg må ærlig innrømme at min innstilling når det kommer til kroppsbyggere med ekstreme resultater er den samme som russiske utøvere med ekstreme resultater. Jeg tenker at de er dopet til det motsatte er bevist. Jeg tar nok feil hos mange, men jeg treffer nok på flere. Endret 27. november 2022 av Aliquis 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 27. november 2022 #15 Del Skrevet 27. november 2022 Det er mulig bare se på han Valkyrien skuespiller,n husker ikke navnet i farta 60-62 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jegern Puahate Skrevet 27. november 2022 #16 Del Skrevet 27. november 2022 Når jeg bikker 60 vil jeg nok heller fokusere på kondis, bevelighet, balanse, funksjonell styrke, etc enn å bygge muskler. Det er dog alltids motiverende med gamliser som holder seg i superform. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gregarious Skrevet 27. november 2022 #17 Del Skrevet 27. november 2022 Selvsagt er det ikke naturlig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheAtl Skrevet 27. november 2022 #18 Del Skrevet 27. november 2022 (endret) Tror nok at Hollywood, Fitness industrien, massemonstrene som dominerer i dagens kroppsbygging og hvor utbredt misbruk av anabole steroider er generelt har gitt mange et feil inntrykk av hva som er og ikke er realistisk å oppnå gjennom hard trening alene. Kanskje har han bare eksepsjonelt anlegg for å bygge muskler, men det er nok statistisk usannsynlig, jeg tror at de færreste ville klart å nå det punktet selv med hjelp fra illegale preparater. Endret 27. november 2022 av TheAtl 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 27. november 2022 #19 Del Skrevet 27. november 2022 Jeg er av den oppfatning at det åpenbart er mulig å se ut som han gjorde da han var yngre uten å ta noe. Det er bare å se på bilder av kroppsbyggere før steroider fantes. Om akkurat han her har tatt noe eller ikke på et eller annet tidspunkt er egentlig uinteressant i den sammenheng, og umulig å vite. Alle er så forskjellige uansett, men at man kan oppnå det som er på bildet litt lenger opp i tråden med riktig anlegg er helt klart 👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leifr Skrevet 7. desember 2022 #20 Del Skrevet 7. desember 2022 Sandum.PT skrev (På 27.11.2022 den 8.54): Jeg er av den oppfatning at det åpenbart er mulig å se ut som han gjorde da han var yngre uten å ta noe. Det er bare å se på bilder av kroppsbyggere før steroider fantes. Jepp, det er fasit. Syntetisk testosteron ble først skapt i 1935, anabole steroider kom i bruk blant sportsutøvere litt utpå 1950-tallet... det finnes massevis av bilder fra ca. 1950 eller før av karer som ser ut omtrent som han på bildet litt lenger oppe i tråden, så det må nødvendigvis være innafor hva som er mulig å oppnå på naturlig vis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå