Gå til innhold

Til klarsynte eller noen som har greier på etterlivet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som kan si meg hvorfor jeg enda ikke har fått noe tegn fra min avdøde mor? Hun tok selvmord for fire år siden og jeg venter enda..

Anonymkode: 98941...a51

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Noen som kan si meg hvorfor jeg enda ikke har fått noe tegn fra min avdøde mor? Hun tok selvmord for fire år siden og jeg venter enda..

Har du vurdert muligheten for at det faktisk ikke går an å få kontakt med de døde?

Endret av Capitan Fracassa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Noen som kan si meg hvorfor jeg enda ikke har fått noe tegn fra min avdøde mor? Hun tok selvmord for fire år siden og jeg venter enda..

Anonymkode: 98941...a51

Samme tenkte eg etter at mor di døydde. Så stoppa eg opp og forstod at ho sender teikn via fuglar. Kan det hende mor di gjer noko liknande? ❤️ 

Anonymkode: 117e0...dfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Samme tenkte eg etter at mor di døydde. Så stoppa eg opp og forstod at ho sender teikn via fuglar. Kan det hende mor di gjer noko liknande? ❤️ 

Anonymkode: 117e0...dfb

Broren min døde av kreft for noen år siden og han sender dyr som tegn på at han følger med og er her. 

Anonymkode: b35ea...758

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Noen som kan si meg hvorfor jeg enda ikke har fått noe tegn fra min avdøde mor? Hun tok selvmord for fire år siden og jeg venter enda..

Anonymkode: 98941...a51

Det er fordi hun har gått inn i lyset over på den andre siden. Hun er ferdig med det gamle livet som ga for mye smerte. Nå er hun på et sted/tilstand som er mye mer fredfylt. 

Anonymkode: 68873...955

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Broren min døde av kreft for noen år siden og han sender dyr som tegn på at han følger med og er her. 

Anonymkode: b35ea...758

Hvilke dyr? 

Anonymkode: 634a1...aba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har flere av mine nære som har gått bort, og bare Tante sender tegn! Kanskje moren din rett og slett ikke er av «typen» som kommuniserer?

Eller kan det være at du ikke er helt åpen eller klar for det ennå?

Anonymkode: 9e140...df4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan oppdager dere disse tegnene? Skulle gjerne funnet ut om noen av mine nærmeste prøver å sende meg tegn, som jeg kanskje ikke oppfatter 🤔

Anonymkode: 5cfa6...77d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har flere av mine nære som har gått bort, og bare Tante sender tegn! Kanskje moren din rett og slett ikke er av «typen» som kommuniserer?

Eller kan det være at du ikke er helt åpen eller klar for det ennå?

Anonymkode: 9e140...df4

Hvordan vet du at det er din tante som sender tegn?

Anonymkode: fba2b...5b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg søker tilflukt hos Gud, min Beskytter og Far, fra ondskapen Han har Skapt.

Tilgi mine synder. Slett dem.

Gi meg et aktuelt sted å være etter døden. Gi meg et aktuelt form å ha.

Ikke la meg havne i mørkets dimensjoner.

Sannelig, jeg vet at ondskapen har vært etter meg siden jeg var et barn, og har 2 ganger prøvd å utslette meg og ta mitt liv.

Du var der og hjalp meg begge gangene, til å utkjempe dem. Du, og, en gang, den Mektige Lys-Ånden som har alltid elsket meg, som jeg ennå ikke vet hvem er.

Min Gud og Skaper!

Vær hos meg når døden inntreffer meg også, siden mørket vil også være der og prøve og kreve min sjel, nok en gang.

I Deg, puttet jeg all min tillit til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hvordan oppdager dere disse tegnene? Skulle gjerne funnet ut om noen av mine nærmeste prøver å sende meg tegn, som jeg kanskje ikke oppfatter 🤔

Anonymkode: 5cfa6...77d

Detre vil høres rart ut. Men - jeg ba min avdøde kjæreste om tegn. Vi hadde en litt morsom intern greie med et spesielt dyr. Det er ikke katt, hund eller noe «vanlig» dyr. Ba om tegn og daglig siden, har jeg sett det dyret overalt; går på en butikk og plutselig er den på en figur, eller på tv, på mobilen, på film, i tekst, på kake,  på ting - sengesett osv osv - hver dag ser jeg det dyret i en eller annen form. Det er et veldig «uvanlig» dyr så er ikke mye tvil.
 

Be om noe spesifikt og vent og se. 

Anonymkode: c87a5...881

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Detre vil høres rart ut. Men - jeg ba min avdøde kjæreste om tegn. Vi hadde en litt morsom intern greie med et spesielt dyr. Det er ikke katt, hund eller noe «vanlig» dyr. Ba om tegn og daglig siden, har jeg sett det dyret overalt; går på en butikk og plutselig er den på en figur, eller på tv, på mobilen, på film, i tekst, på kake,  på ting - sengesett osv osv - hver dag ser jeg det dyret i en eller annen form. Det er et veldig «uvanlig» dyr så er ikke mye tvil.

Er du klar over at dette er et velkjent psykologisk fenomen, at når du av en eller annen grunn blir opptatt av en spesiell ting, så ser du den mye oftere - ikke fordi den dukker opp oftere enn før, men fordi du nå legger merke til det?

Det virker for meg ganske utrolig at en død person skal påvirke verden så kraftig at den feks. endrer hvilke trykk en produsent har på sine sengesett, bare for at du skal legge merke til ett av disse. Er det ikke mye mer sannsynlig at slike sengesett har eksistert uavhengig av dette, men at du nå legger merke til det? 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...