Gå til innhold

Klargjør PS4 og Playstation-konto for salg (bankkort). Haster


norw

Anbefalte innlegg

Konsollen skal sendes i dag, så det haster litt. Jeg hadde lagt inn 2 bankkort, det ene er utgått. Jeg får ikke fjernet begge kortene, men har byttet betalingsmåte til det utgåtte bankkortet og da kunne jeg slette det gyldige kortet. Har ikke noe å si om jeg lar et utgått bankkort stå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan ikke gjenopprette fabrikkinstillinger eller noe?

Anonymkode: 6f2eb...7cf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Du kan ikke gjenopprette fabrikkinstillinger eller noe?

Anonymkode: 6f2eb...7cf

Jo, og det skal jeg, men jeg prøver å selge kontoen separat og der ligger det et utgått bankkort som betalingsmåte nå. Har fått slettet det gyldige bankkortet mitt, og så virker det som at man MÅ ha en betalingsmåte liggende inne.

trøndermann38 skrev (13 minutter siden):

Du kan slette bruker kontoen kortet er tilknyttet

Vet ikke hva du mener med å slette brukerkontoen, om du bare mener å fjerne kontoen fra konsollen. Se svaret ovenfor om det er oppklarende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

norw skrev (1 minutt siden):

Jo, og det skal jeg, men jeg prøver å selge kontoen separat og der ligger det et utgått bankkort som betalingsmåte nå. Har fått slettet det gyldige bankkortet mitt, og så virker det som at man MÅ ha en betalingsmåte liggende inne.

Vet ikke hva du mener med å slette brukerkontoen, om du bare mener å fjerne kontoen fra konsollen. Se svaret ovenfor om det er oppklarende.

Bare fjern den fra konsollen, det bruker jeg og gjøre. Kortet kan du vel også fjerne om du logger inn på pc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, norw said:

Jo, og det skal jeg, men jeg prøver å selge kontoen separat og der ligger det et utgått bankkort som betalingsmåte nå. Har fått slettet det gyldige bankkortet mitt, og så virker det som at man MÅ ha en betalingsmåte liggende inne.

Vet ikke hva du mener med å slette brukerkontoen, om du bare mener å fjerne kontoen fra konsollen. Se svaret ovenfor om det er oppklarende.

Skal du slette kortet, så må du enten kontakte sony eller slette brukerkontoen hos playstation. Men da forsvinner også alt annet som er på kontoen.

Å fjerne kort fra kontoer fra playstation og xbox kan være ett ordentlig mareritt!

Anonymkode: 1a086...cc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hjelpen. En kompis tipset meg om å fjerne kortet på Playstation.com, det er visst bare på konsollen man tilsynelatende tvinges til å ha en betalingsmåte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Å fjerne kort fra kontoer fra playstation og xbox kan være ett ordentlig mareritt!

Anonymkode: 1a086...cc6

Og bra er det. Tenk om det var to eller tre mareritt 😨

Anonymkode: 0b5a3...f28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...