Gå til innhold

Hva er galt med disse som innleder forhold til opptatte folk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Wow, det er mye stygge meninger her rettet mot de som er utro. 

Er det bare folk på KG som sitter høyt på sin hest og er så skinnhellige? Eller er de som kommenterer skadet selv av andres utroskap med smerte i sjela fra det/ bitterskap? Derfor må ha så sterke meninger om andres liv og hvordan de lever det. 

Alle er da bare mennesker. White trash har ingenting med trofasthet å gjøre, tro meg finnes mye white trash som er gift og trofaste hele livet ut. 

Anonymkode: b1e8b...959

Haha, hæ. Tydelig at du føler deg veldig truffet her, du kommer jo med en hel del hersketeknikker for å hevde deg selv her. 

Jeg har selv aldri opplevd utroskap, ei heller vært utro, men ifølge deg må jeg ha opplevd utroskap og være bitter - for å være en del av debatten? Du virker jo til å ha et svært snevert syn på ting. 

Anonymkode: d80a2...c56

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har aldri gjort det, men de beste mennene er i forhold, så vidt jeg vet. 🥹 

 

 

Anonymkode: c8d19...7b3

Der er problemet. Alle damene vil ha topp 20% av mennene, disse mannfolka kan gjøre som dem vil, alltids en dame som vil ha dem.

Anonymkode: f82f2...d06

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Der er problemet. Alle damene vil ha topp 20% av mennene, disse mannfolka kan gjøre som dem vil, alltids en dame som vil ha dem.

Anonymkode: f82f2...d06

Er jo bra det, at de flotte menn er rause, så vi alle kan få litt. 

Anonymkode: 6b189...a9b

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg hadde forhold til to gifte menn, samtidig, da jeg var i tyveåra. Jeg ville bare pule og hadde ingen aning om hva det ville si å være gift, ha onger og familie. 

Da tenkte jeg stakkars de som må være gift med sure tjukke kjærringer med konehår. 

Barnslig og umodent ja, men slik var jeg. 

For det er en gang slik at ingen er så lidenskapelig som en gift mann som ikke har blitt satt pris på, på åresvis. 

Anonymkode: 5a38c...abe

Barnslig og umodent, bedre kan det vel ikke oppsummeres? Se bare på den tråden der en jente på 25 nå er gravid med en fyr på 54 - utroskap selvsagt. En dag vil nok hun og innse at hun var barnslig og umoden.

Anonymkode: e2aa8...90a

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Haha, hæ. Tydelig at du føler deg veldig truffet her, du kommer jo med en hel del hersketeknikker for å hevde deg selv her. 

Jeg har selv aldri opplevd utroskap, ei heller vært utro, men ifølge deg må jeg ha opplevd utroskap og være bitter - for å være en del av debatten? Du virker jo til å ha et svært snevert syn på ting. 

Anonymkode: d80a2...c56

Hvilke hersketeknikker? 

Jeg kjenner folk som har vært utro, dømmer de ikke. 

Min ex var notorisk utro, syns likevel ikke jeg har rett til å dømme. 

Anonymkode: b1e8b...959

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Enig!

Det verste jeg hører i utroskapssaker, er når elskerinnen (eller andre) prøver å legge all skyld på mannen: "Det er de som gjør noe galt, siden det er de som er i et forhold"..... Da tenker jeg folk er dumme! Hadde aldri fått meg til å gjøre noe som gikk ut over andre - spesielt ikke å være med på å ødelegge en familie!! Og kunne aldri levd med en mann etter at vi hadde ødelagt en familie. Hadde følt meg flau og dum! 

Anonymkode: ffb35...7b8

Denne elskerinnen har jo rett i det hun sier. 

Anonymkode: a47bd...155

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, AnonymBruker said:

Barnslig og umodent, bedre kan det vel ikke oppsummeres? Se bare på den tråden der en jente på 25 nå er gravid med en fyr på 54 - utroskap selvsagt. En dag vil nok hun og innse at hun var barnslig og umoden.

Anonymkode: e2aa8...90a

Denne damen som har blitt gravid, blir glad for barnet. Et alternativ er jo å sitte som 40-åring uten barn, fordi alle hun tente på var i et forhold. 

Anonymkode: 6b189...a9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Wow, det er mye stygge meninger her rettet mot de som er utro. 

Er det bare folk på KG som sitter høyt på sin hest og er så skinnhellige? Eller er de som kommenterer skadet selv av andres utroskap med smerte i sjela fra det/ bitterskap? Derfor må ha så sterke meninger om andres liv og hvordan de lever det. 

Alle er da bare mennesker. White trash har ingenting med trofasthet å gjøre, tro meg finnes mye white trash som er gift og trofaste hele livet ut. 

Anonymkode: b1e8b...959

Så du forstår at utroskap sårer, men ikke hvorfor folk som er utro blir misslikt?

Man må ikke være i et forhold. Vil du ligge med mange, vær singel eller i et åpent forhold. Så lett er det 🤷‍♀️

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anciol skrev (2 timer siden):

De er rettogslett løpske tisper, som ikke kan kontrollere seg og ender som homewreckers, men horkarlene deres er ikke et hakk bedre. Utro folk generelt er white trash!

Trash er folk som dømmer andre, synes jeg. Det at du kaller dem for tisper eller horer endrer jo ikke faktumet at det er MANNEN som er utro, mannen som er skyldig, ikke kjerringa som ikke har lovet deg noe. Om min kjæreste var utro, ville jeg aldri skyldt det på dama, men på han, og dumpet han. 

Anonymkode: a47bd...155

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva får mennesker til å bli så opptatt av hva andre gjør?
Er det at de ikke har nok å finne på selv?
Tenker at de selv er bedre enn alle andre?
Håper de kan finne en løsning på det de mener andre gjør galt?

Kanskje slutte å være så opphengt i hva andre gjør, å fokusere mer på seg selv?

Det er den som er i et forhold og som innleder til ett sexuelt forhold med andre, som er den eneste som gjør noe galt. 
Absolutt ingen andre.  eneste de trenger å gjøre, er å si nei.
Så det legitime spørsmålet er nok heller hvorfor enkelte velger å være utro??

Hvis du googler litt, så finner du svar på begge disse spørsmålene. Så det kan jo være ett tips?

Sorry for sarkasmen i det jeg skriver. Er bare så sinnsykt lei av at enkelte skal henge seg så opp i, og ha så mange meninger om hva alle andre gjør, i stede for å passe sine egne saker å bry seg om sine egne liv...

Anonymkode: 45893...a22

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

De mangler vel noen skruer i toppen, helt enkelt. Vet jeg at en kvinne er opptatt blir jeg ikke tiltrukket av henne, hun havner i den andre skuffen automatisk.

Anonymkode: b0e51...663

Mange menn blir MER tiltrukket av opptatte damer. Hun er liksom tabu, utilgjengelig, og derfor frister det mer. 

Anonymkode: a47bd...155

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er MYE verre med opptatte folk som innleder forhold til andre.

Ts, har du opplevd at mannen din har seg noe på si? Det virker sånn, og det er typisk forsmådd kjerring å skylde alt på den andre damen, mens mannen bare er en stakkar.

Anonymkode: 17969...1d7

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du kan være høyt utdannet på papirer men fortsatt ha problem med det sosiale. En blir ikke automatisk sosialt smart og snill fordi en har en høyere grad innen akademia.

Anonymkode: e2aa8...90a

Nettopp !!

Godt noen har skjønt det   👍 👏

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Høyt utdannede menn er også langt mer attraktive for kvinner og har sjansen på flere. Kvinner med høy ut dannelse og reisejobb, er nok ofte også flotte. Det henger sammen. Pene mennesker er mest suksessfulle.  

Anonymkode: 6b189...a9b

Damer med reisejobb, med eller uten høy utdannelse.  Etter et par glass i hotellbaren, er de ofte et lett bytte.

Hilsen ex-reisende mann.

Anonymkode: 7c4bb...99f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

For det er en gang slik at ingen er så lidenskapelig som en gift mann som ikke har blitt satt pris på, på åresvis. 

Det samme gjelder for damer også kan jeg love deg.  40-45+, og ikke fått oppmerksomhet på aldri den tid ......  veldig lett "bytte", om man er ung og kåt og liker modne damer. 🤩

Anonymkode: 7c4bb...99f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er personlig glad for at det finnes slike kvinner. Jeg var gift i 9 år, å hadde det ikke vært for slike kvinner hadde jeg hatt sex 3 ganger i året. Kona mi var så uibtresert i sex att jeg da fant det andre steder. For slik er nok virkeligheten for mange. Hvis damer ikke "orker" å ha sex med mannen sin, så får de heller ikke komme å syte når mannen "orker" å ha sex med noen som faktisk orker å ha sex med han. Jeg hadde ett hærlig sexliv i 7 av de 9 årene vi var gift. Jeg møtte flere kvinner som ikke ville ha ett forhold, men bare dekke lystene sine også. Så det funket fint for oss. Forholdet mellom meg og exen ble mye bedre også. Vi lo, kosa oss og hadde gode stunder når hun følte presset var av seg. Hun sier til dags dato att hun aldri mistenkte att jeg var utro. Men hun er enig i dag att hun skulle "orket" eller jobbet for det mer. For til slutt møtte jeg en kvinne jeg falt for å som falt for meg. Så jeg forlot exen å er nå gift på 10 året med "elskerinna". Å ikke 1 gang har jeg hatt behov for å få sex utenfor forholdet lengre. Fordi hun faktisk legger innsats i å ha sex og om hun ikke "orker" så prøver hu alikevell. Kommer man over dørstokkmila så innser man hvor mye mer man orker enn å bare sitte på rumpa å se på facebook og Kardashians. Kvinner må begynne å ta ansvar for sitt eget syn på forhold, å heller la karene finne seg sex selv om de er såpass asexuel.  

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Nettopp !!

Godt noen har skjønt det   👍 👏

Damer med reisejobb, med eller uten høy utdannelse.  Etter et par glass i hotellbaren, er de ofte et lett bytte.

Hilsen ex-reisende mann.

Anonymkode: 7c4bb...99f

Da har du ikke truffet på meg 😆 Singel, høyt utdannet dame med reisejobb og aldri blitt sjarmert i seng hverken før eller etter ett par glass i hotellbaren.

Anonymkode: 761be...0f6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Da har du ikke truffet på meg 😆 Singel, høyt utdannet dame med reisejobb og aldri blitt sjarmert i seng hverken før eller etter ett par glass i hotellbaren.

Anonymkode: 761be...0f6

Da har du nok fått glipp av mange opplevelser. Ingen skam i å la seg sjarmere.. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Jeg synes det er MYE verre med opptatte folk som innleder forhold til andre.

Ts, har du opplevd at mannen din har seg noe på si? Det virker sånn, og det er typisk forsmådd kjerring å skylde alt på den andre damen, mens mannen bare er en stakkar.

Anonymkode: 17969...1d7

👏👏👏

Anonymkode: a47bd...155

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærligkar76 skrev (5 minutter siden):

Da har du nok fått glipp av mange opplevelser. Ingen skam i å la seg sjarmere.. 😅

Tror ikke ONS med en ukjent på et hotellrom er noen stor opplevelse, nei.

Anonymkode: 761be...0f6

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Trist. Og ja, det er nettopp det jeg lurer på: de kan ikke være helt riktige i hodet? Å leve etter holdningen at det er bare å ture frem uten tanke for hvem som såres av det man gjør.

Ja, jeg vil jo tro at de fleste som puler opptatte folk hadde blitt litt lei seg om deres egen partner gjorde det samme. 

Anonymkode: 23288...0fc

Som ei som har ligget med en gift mann. Nei ingen skyld følelse. For meg var det et knull. Ingen forelskelse. Jeg er singel og vil en mann være uto så er han. 
Mye har med kommunikasjon å gjøre. 
Noe han og partner bør snakke om når det gjelder sex. 
Kanskje lurt å diskutere hva en liker og ikke liker. Det er bare sex. Alle har forskjellige preferanser. Greit å være på samme nivå. Prøve litt forskjellig. Piffe forholdet opp. 
og det er ikke bare menn som er uto. 
Spenning for en annen partner. 
bli begjært av en annen. 
Hvis jeg hadde en partner som gjorde det mot meg?

Vet ikke, men da ville jeg nok valgt åpent forhold eller poly. 

 

Anonymkode: 74d51...d26

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...