AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #41 Skrevet 27. november 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): ser feks til han mannen kommenterer at han møter 2 ulike kvinner. Jeg tror hvis han ikke holdt på med( ADHD ) damen, så kanskje det hadde utviklet seg raskere med hun andre, eller raskere funnet ut om han datet de etter hverandre at begge var feil..Men i stedet har han begge og sammenligner de opp mot hverandre. Og da er han i mine øyne ikke ute etter en seriøs relasjon Nå beskrev jeg ikke i detalj min relasjon til disse kvinnene, og jeg "har" ikke begge. Sammenligning er dessuten noe vi gjør, bevisst eller ubevisst, uansett. Alle mennesker jeg har kjent oppigjennom, er med på å danne vurderingsgrunnlaget for nye bekjentskaper. Anonymkode: be8dc...c07
Blått Skrevet 27. november 2022 #42 Skrevet 27. november 2022 On 11/23/2022 at 11:55 PM, AnonymBruker said: Hvor vanlig er dette i 2022 at hvis man er så heldig å ha mulighet, at man faktisk dater flere samtidig? I min situasjon har jeg truffet en kvinne en gang, og vi skal treffes igjen. Omtrent samtidig ble jeg bedt ut av en annen kvinne. Og plutselig er det to her. Det er vel innafor å treffe begge? Anonymkode: 125f1...820 Spørs hva du legger i å treffe begge. Jeg ville sagt ja til en date forutsatt at sex ikke er involvert. Også avsluttet med en etter det. Du får litt inntrykk og kjent på kjemien da 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #43 Skrevet 28. november 2022 AnonymBruker skrev (På 24.11.2022 den 14.16): At det kan bli litt overlapping, er vel helt normalt, men hvis det over tid er mange på en gang, så minner det om at dating er en hobby, og målet, mer en veien. Å ha flere på gang, kan hjelpe litt på perspektivet. Det blir ikke desperasjonen som velger, og man ser kanskje egenskaper som er mindre bra, på en tydeligere måte. Jeg har foreksempel to interesserte kvinner nå. Den ene har en supert matchende personlighet, men fysisk inaktiv, og utrolig treig på datingfronten. Den andre er veldig på, er sexy og aktiv, men litt for mye klovn på SoMe, og har adhd. Jeg ser at en mellomting her kanskje passer meg bedre. Anonymkode: be8dc...c07 Er adhd droppe-grunn? Anonymkode: 45797...26b
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #44 Skrevet 28. november 2022 AnonymBruker skrev (På 24.11.2022 den 9.20): Å date flere samtidig er definisjonen på å være useriøs, men for all del, du er i så fall i godt selskap. Anonymkode: fb5fe...458 helt enig. En bør kunne klare å holde seg til 1 i gangen. Men så klart folk får gjøre som de vil. Merker jeg at en mann jeg treffer holder på slik er det kroken på døra for min del. Gidder ikke sånt tull. Anonymkode: 0423a...773
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #45 Skrevet 28. november 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Er adhd droppe-grunn? Anonymkode: 45797...26b For meg er ikke diagnosen i seg selv droppegrunn, men når det gir seg utslag i en livsstil og væremåte, som kolliderer med min egen, så må det jo vurderes. Du kan snu på det, og spørre hvorfor vedkommende vil være sammen med treige meg? Anonymkode: be8dc...c07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå