Gå til innhold

Er det normalt at kvinner kan bli fascinert av bulen i buksa på menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg tok T-banen i går var det såpass fullt at jeg måtte stå. La merke til at det var en dame som satt og kikket ekstra lenge på bulen i buksa mi. Er dette normalt? 

Anonymkode: 0984d...308

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, hun satt nok bare å hvilte øynene et tilfeldig sted mens hun tenkte på hva hun måtte huske å handle med seg på butikken etter jobb. 

Men sånn uansett hva hun tenkte på så er det umulig for deg å faktisk se om hun hvilte øynene sine på bulen din eller på skoene dine eller rett ved siden av setet ditt på gulvet på midtgangen. Så du kan slappe helt av, det er ikke normalt at damer glor fremmede menn i skrittet på t banen din, mest sannsynlig er det bare i hodet ditt :)

Anonymkode: a2fd1...e5c

• Liker 7
  • Nyttig 14
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, hun satt nok bare å hvilte øynene et tilfeldig sted mens hun tenkte på hva hun måtte huske å handle med seg på butikken etter jobb. 

Men sånn uansett hva hun tenkte på så er det umulig for deg å faktisk se om hun hvilte øynene sine på bulen din eller på skoene dine eller rett ved siden av setet ditt på gulvet på midtgangen. Så du kan slappe helt av, det er ikke normalt at damer glor fremmede menn i skrittet på t banen din, mest sannsynlig er det bare i hodet ditt :)

Anonymkode: a2fd1...e5c

Ikke normalt? 

TS, det var nok venninna mi 😁 Vi diskuterte akkurat dette for noen dager siden 😂

Anonymkode: 8a666...389

Skrevet

Jeg kan bli det

Anonymkode: 035f8...231

• Liker 1
Skrevet

Min mann har en shower, og ganske tydelig bul i buksa om han ikke passer på. (Noe han prøver å alltid gjøre, men...) Mitt inntrykk er at det er andre menn som stirrer mest. Av og til kvinner, men 9 av 10 ganger jeg eller han oppdager slik stirring er det fra menn. 

Anonymkode: 2850d...fc1

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Har jeg aldri tenkt over en gang. Er ikke vanlig i mine kretser iallfall. Det å være visuell er nok mer enn mannegreie.

Anonymkode: 07eca...1ea

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har jeg aldri tenkt over en gang. Er ikke vanlig i mine kretser iallfall. Det å være visuell er nok mer enn mannegreie.

Tro det du. Mennesker er i økende grad visuelle. Noen kvinner mer enn andre.

Til TS, du får leve med opplevelsen. Det blir nok ikke siste gang du vil oppleve dette.

Anonymkode: 08e22...c89

• Liker 1
Skrevet

Da må mannen i seg selv være veldig tiltrekkende.

Er han ikke det er bul ekkelt.

Og tiltrekkende menn er det få av 😛

Anonymkode: 5c35d...745

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet

nei ser ikke på tilfeldige menns buler i buksen. noe så uinteressant.

hadde det vært en kjekk fyr, er det større sjanse for at jeg hadde sett på rumpa hans OM jeg noengang hadde sett

• Liker 4
Skrevet

Nei, det har jeg aldri blitt fascinert av.

Anonymkode: 712f6...f66

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Neida, det er bare menn som ser på det motsatte kjønn. Sånn driver aaaldri damer med. Alle menn er forresten stygge. Damer er ordentlig og gjør aldri noe galt. De har bare fine tanker og er snille. Hvis ei dame kikket på deg, så var det nok en mann i forkledning.

Hilsen KG

Anonymkode: d972f...28f

• Liker 7
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Neida, det er bare menn som ser på det motsatte kjønn. Sånn driver aaaldri damer med. Alle menn er forresten stygge. Damer er ordentlig og gjør aldri noe galt. De har bare fine tanker og er snille. Hvis ei dame kikket på deg, så var det nok en mann i forkledning.

Hilsen KG

Anonymkode: d972f...28f

😂👏

Anonymkode: 47235...b5d

Skrevet

Blir ikke fascinert nei. Beklemt er vel korrekt beskrivelse av følelsen jeg har fått de få gangene jeg har lagt merke til en bul. Litt på samme måte har jeg det med veldig dype utringninger som viser mye pupp.

Anonymkode: eeb95...c4b

• Liker 4
Skrevet

Kvinner er ikke så visuelt orienterte som menn på den måten, at vi tenner på å se en bul. Noen ganger kan jeg kikke litt ekstra, om bulen ser usedvanlig stor eller liten ut, men da tenker jeg er anatomi...😄

Anonymkode: 8ae85...e17

• Liker 4
Skrevet

Ærlig talt. Skal ganske mye mer til for å bli fascinert.

Anonymkode: 701b0...6a5

• Liker 3
Skrevet (endret)

Det kommer jo an på. Det er nok ikke vanlig å se på tilfeldige og hvem som helst.

Endret av Warrior
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Tro det du. Mennesker er i økende grad visuelle. Noen kvinner mer enn andre.

Til TS, du får leve med opplevelsen. Det blir nok ikke siste gang du vil oppleve dette.

Anonymkode: 08e22...c89

Vel, du kan begynne med å lese svarene i denne tråden så ser du vel at svaret mitt er nærmere sannheten enn ditt. Tror det er svært få kvinner som i det hele tatt legger merke til bulen hos en mann.

• Liker 5
Skrevet

Når menn har bul er det for peisen er liten. Den henger ikke nedover men blir vippende fremover pga dens lille størrelse.

Anonymkode: fa04f...a27

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Når menn har bul er det for peisen er liten. Den henger ikke nedover men blir vippende fremover pga dens lille størrelse.

Anonymkode: fa04f...a27

Så de kompenserer med penis fordi peisen hjemme er liten. Det er notert.

ja, altså det har jeg gjort mang en gang. Jeg glor ikke da, jeg sender stjålne blikk. Jeg er da en gentlekvinne med sosiale antenner.

• Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Fascinert? Nei. Kleint? Ja. 

• Liker 5
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...