Gå til innhold

Folk som ikke innser sine begrensninger, tror at bosted etc er problemet

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Bosted eller at de for eksempel er 40 når en person ser etter en kjæreste som er maks 38 etc. Det vil jo ofte handle mer om hvor attraktiv man er. Denne dama ville fortsatt vært helt sjanseløs om hun bodde et par km unna han som postet bildet, som må være over middels kjekk for alderen, mens hun selv er under middels.

Hva er greia?

Anonymkode: 74972...575

Fjernet bilde med opphavsrett.

Leselusa, mod.

Endret av Leselusa
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor er "over middels kjekk" mann her? Denne med rødt skjegg? Ehhhh....

Anonymkode: 1f745...302

• Liker 8
  • Hjerte 3
  • Nyttig 6
Skrevet

Hva som er greia er nok forskjell fra person til person, men tror dette kan være noe av grunnen(e):

- Det er noe trygt å bli i livet som det er nå. 
Det å endre livet, krever litt. Og det ukjente kan fort bli litt skummelt. Mange snakker om at de vil finne seg en partner, men sjeldent gjør noe aktivt med det. Det er tryggere å bli i det kjente livet man har.

- Usikkerheten på seg selv. 
Både lavt selvbilde men også at man kanskje synes man selv er litt "sær og rar"

Anonymkode: ec2e5...c0b

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvor er "over middels kjekk" mann her? Denne med rødt skjegg? Ehhhh....

Jeg vil tro at mange anser ham som over middels kjekk for alderen. Sjekk antall likes. Middels og under middels kjekke menn får langt færre eller ingen likes/kommentarer.

• Liker 3
Skrevet

Damen som kommenterer er det vel noe galt med.

Sjelden man er så desp i offentligheten. Er vel derfor han får mye likes ect

Mye rare damer der.

Anonymkode: 5aae4...ffe

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg vil tro at mange anser ham som over middels kjekk for alderen. Sjekk antall likes. Middels og under middels kjekke menn får langt færre eller ingen likes/kommentarer.

Antall likes viser at man er kjekk? 90% av likes er fra venner og familie eller fordi folk ønsker å være hyggelige. Jeg synes at skjegget er turn OFF, big time 

• Liker 17
Skrevet

Er enig med deg, ts. Det er så idiotisk at jeg har ikke ord. Jeg har lært meg til å ikke svare når folk ber meg beskrive drømmemannen, for det kommer så an på. I ene øyeblikket er jeg svak for en veltrent blond fyr og i det andre øyeblikket er jeg interessert i en litt kraftig mørk mye lavere mann. 

Det folk som dette ikke skjønner er at skal man snurpe inn kravene sine så jææævlig hele tiden så ender man opp ned å gå rett forbi (og eliminere) en som kunne vært drømmemannen. 

Anonymkode: da0a0...e4d

• Liker 6
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Antall likes viser at man er kjekk? 90% av likes er fra venner og familie eller fordi folk ønsker å være hyggelige. Jeg synes at skjegget er turn OFF, big time 

Du tror at dette er postet på hans egen profil/vegg? Haha, det er i en singelgruppe, og menn får omtrent aldri 20+ likes. Dette er egentlig skyhøyt og kan nok sammenlignes med at en dame får 100+ likes.

• Liker 2
Skrevet

First off all: jeg har sett damer som ikke ser ut i tåka få hinsides mange likes. 

Second of all: Kan ikke folk bare få overbevise seg selv om at avstanden er problemet? Hvem skader det? Michelin-mannen må gjerne tro jeg og han hadde levd lykkelig i alle våre dager om det ikke var for avstanden eller alderen, så lenge det ikke er skadelig/truende på noe vis. 

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det der er bare tull. Likes og kommentarer på fb får de som gir mest likes til andre og kommenterer til de. Når jeg er aktiv på andres profiler får jeg masse likes og kommentarer samme hvor stygt bilde mens når jeg ikke er aktiv på andres profiler får jeg 2 likes og null kommentarer samme hvor digg bilde 

Anonymkode: 6893e...eba

• Liker 4
Skrevet

Det der er jo et eksempel på rare bilder på tinder osv hvordan kan jeg se om du er kjekk når jeg ikke ser øynene en gang 😂

Menn og damer er ganske så forskjellig 🤔

• Liker 2
Skrevet

Jeg vrenger meg av folk som kommenterer slik på facebook. Blir flau på dems vegne, siden de ikke blir flaue selv tydeligvis. 😶

• Liker 7
Skrevet

Og er 23 likes mye? Sånn egentlig? Om det er en helt åpen profil eller en singelgruppe der han posta bildet. 

Jeg hadde ikke liket et så dårlig bilde av en mann sånn helt ærlig. 🙈

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg er overrasket over hvor mange som ikke liker skjegget, det er da et helt ordinært pent skjegg. Klaging på hårfargen hans også.. det er spesielt.

Anonymkode: d4f33...8f7

• Liker 3
Gjest vilkåret
Skrevet

Jeg kan forstå at det er ubehagelig med uønsket oppmerksomhet eller kompliment man ikke liker tonen på, men å reagere med "du hakke sjans på meg, hva er det du innbiler deg", må være en av de verste tilnærmingene å ha til et kompliment.

Skrevet

Hun sier vel ikke at avstanden er problemet, men at om det ikke var så stor avstand ville hun ønsket å bli bedre kjent. Jeg ser ikke noen antagelse om gjensidig tiltrekning her.

Anonymkode: 69b12...c3b

• Liker 4
Skrevet

Jeg syns det er mest interessant her at trådstarter som er en av disse incel mennene her inne, er så overbevist om at den avbildede mannen med ikke-eksisterende lepper, grått stygt skjegg, verdens verste og mest redbull-gaming-rocke-nørd-som-hater-skolen-14 åring-genseren, stygg leilighet av det man ser i bakgrunnen med hvit vegg som har gulnet, har skruer midt på veggen og ikke noe pynt eller stil, at denne mannen må være så utrolig kjekk bare fordi ham har skarve 23 likes og en hyggelig smiskekommentar! 

Jeg er 100% sikker på at det ikke er fordi denne mannen er kjekk som er årsaken til likes og kommentar. Mest sannsynlig er han en som sikkert har chattet med hun damen og mulig flere, en med bra personlighet som flere setter pris på og unner at får seg en dame og derfor liker bildet og en som gir kommentarer på deres bilder også så de føler seg forpliktet til å gi kommentar tilbake for å fortsette å få det selv. 

Dere incel gutter må slutte å leve etter det narrativet om at damer bare vil ha kjekke menn og at kun de kjekkeste mennene får damers oppmerksomhet osv. 

Utvikle personligheten din og vær mer sosial du også så får du mer positiv respons selv :)

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Ja og det at han i tillegg insinuerer at dama som har kommentert er av dårligere nivå enn mannen på bildet men for dum til å innse det selv. Ehem.. 

• Liker 6
  • Hjerte 1
Skrevet

Han ser ut som han er over førti, av det lille man ser er det tvilsomt at han er spesielt kjekk, og han har definitivt eksepsjonelt dårlig klesstil.  Hvorfor skulle en 40 år gammel kvinne være for gammel eller for stygg for han? De er jevnaldrende. Og det er ikke bilde av henne eller hele han. 

Anonymkode: b9a95...927

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Han ser ut som en kjekk kar- men vi ser ikke hele ansiktet - i en kamuflasjesgenser.

Hvordan hun ser ut - eller er som person - aner vi ikke. Du sier ikke noe om det, bare antyder at hun har dårlige sjanser.

Folk er ulike, noen vil kun date noen i samme bydel, andre reiser gjerne halve jorda rundt. Du sier ikke hvilken innstilling disse to har. 

Anonymkode: bcd8c...38b

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...