Gå til innhold

Aldri med på sosiale arrangemanger på jobb


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Det er for å kunne bidra til litt bedre samhold/arbeidsmiljø. Det lønner seg selvsagt å kjenne hverandre litt, da flyter ofte samarbeidet litt bedre også profesjonelt. 

 

Anonymkode: 844bd...035

Nei, dette passer ikke meg. Er på jobben samholdet skal være, dette skal bygges på jobb.

Usikre mennesker skal ofte vite alt om andre, for å posisjonere seg.

Jeg trenger ikke vite masse om min kollega for å jobbe sammen, ha det bra på jobb. For på privaten kan den personen være ganske så annerledes, en side jeg ikke vil se. Derfor lar jeg jobb være jobb.

Dette passer meg utmerket.

Anonymkode: 38cdd...afe

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Nei, dette passer ikke meg. Er på jobben samholdet skal være, dette skal bygges på jobb.

Usikre mennesker skal ofte vite alt om andre, for å posisjonere seg.

Jeg trenger ikke vite masse om min kollega for å jobbe sammen, ha det bra på jobb. For på privaten kan den personen være ganske så annerledes, en side jeg ikke vil se. Derfor lar jeg jobb være jobb.

Dette passer meg utmerket.

Anonymkode: 38cdd...afe

Man trenger ikke vise hele siden av seg selv selv om man iblant tar en kveld med kollegaer. 

Anonymkode: 844bd...035

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Helt enig, jo mer privat og personlig man gjør jobben jo verre blir det. Da blir den enda mer belastende mentalt.

Anonymkode: 38cdd...afe

Motsatt. Har det så gøy med kollegaer, Og har alltid god støtte om det er noe. Så føles aldri krevende å dra på jobb da jeg vet at de er der for meg. 

Anonymkode: bd3c4...d71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er heller aldri med på sosiale sammenkomster. Vil heller bruke fritiden min på familien. 
 

og de eneste som reagerer på dette er de som er barnløse, så det gidder jeg ikke bry meg om.

Endret av Danseskjørt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Hva skal du med denne kvelden da? Tåkeprat?

God støtte? Er du så naiv? En kollega vil alltid overkjøre deg fullstendig om de får muligheten til en fordel...

Anonymkode: 38cdd...afe

Kommer veldig an på hva man jobber med da. Ikke alle kollegaer er rivaler. 

Anonymkode: b1258...c8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Kommer veldig an på hva man jobber med da. Ikke alle kollegaer er rivaler. 

Anonymkode: b1258...c8c

Neida, men de fleste vil bruke en fordel foran alle ande kollegaer om de får det....

Derfor bør du ikke ha noe "vennskap" på jobben, men være kollegaer. Du kan aldri regne med en kollega, du vet aldri hva de kan finne på. Du har kanskje delt masse private ting, så vil dette nesten alltid kunne brukes mot deg.

Plutselig er du sykmeldt, disse "gode støttende" kollegaene sitter å snakker dritt om deg, hvorfor du ikke er på jobb. "SÅ henne på butikken i går...hun så IKKE syk ut"

Sorry, men etter mange år lærer man hvordan mennesker kan være. De fleste er onde.

Anonymkode: 38cdd...afe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Neida, men de fleste vil bruke en fordel foran alle ande kollegaer om de får det....

Derfor bør du ikke ha noe "vennskap" på jobben, men være kollegaer. Du kan aldri regne med en kollega, du vet aldri hva de kan finne på. Du har kanskje delt masse private ting, så vil dette nesten alltid kunne brukes mot deg.

Plutselig er du sykmeldt, disse "gode støttende" kollegaene sitter å snakker dritt om deg, hvorfor du ikke er på jobb. "SÅ henne på butikken i går...hun så IKKE syk ut"

Sorry, men etter mange år lærer man hvordan mennesker kan være. De fleste er onde.

Anonymkode: 38cdd...afe

Det går fint å finne en balanse. Man utleverer selvsagt ikke "hele seg" selv om man iblant går på et og annet arrangement med kolleger på kveldstid. 

Anonymkode: 844bd...035

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Det går fint å finne en balanse. Man utleverer selvsagt ikke "hele seg" selv om man iblant går på et og annet arrangement med kolleger på kveldstid. 

Anonymkode: 844bd...035

Kan ikke se noe poeng i å delta på slike ting, er bortkasta tid. Som jeg kan bruke på privatlivet mitt.

Anonymkode: 38cdd...afe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...