Gå til innhold

Kunne du vært sammen med en mann som var veldig mye høyere enn deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som denne høydeforskjellen?

Diff37.jpg

Anonymkode: 17e44...b37

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste «dvergdamer» på 150-160 drømmer om menn på 190-2m, er mitt inntrykk. Men det ser ufattelig dumt ut.

Anonymkode: 1871c...0d7

• Liker 11
Skrevet

Jeg er 157. Samboer er 183. X kjæresten min var over 190.

Nå er det ikke høyden jeg forelsker meg i, men jeg kan ikke noe for at jeg ikke tiltrekkes «lave» menn.

Anonymkode: ef66a...011

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Jeg er 157. Samboer er 183. X kjæresten min var over 190.

Nå er det ikke høyden jeg forelsker meg i, men jeg kan ikke noe for at jeg ikke tiltrekkes «lave» menn.

Trolig skyldes det et mindreverdighetskompleks hos deg selv. Fordi du er på høyde med et barn, trenger du en høy mann ved din side for at folk skal se at du er voksen.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Haha, så jeg er en dvergdame med mindreverdighetskomplekser siden jeg er lav? Den var ny :D 

Liker høye menn men det var tilfeldig at mine kjærester var så høye som de var, 199 og 205.

Anonymkode: c8255...ccb

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Nei, er 168 og liker menn rundt min egen høyde.

Anonymkode: 78cd1...2e0

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

De fleste «dvergdamer» på 150-160 drømmer om menn på 190-2m, er mitt inntrykk. Men det ser ufattelig dumt ut.

Høye "mannedamer" som er bitre fordi de ikke får de høye mennene som de mener de har krav på er ufattelig dumt

Anonymkode: f359e...f6a

• Liker 2
Skrevet

Er 157 selv, og foretrekker menn rundt 170. Sånn rent estetisk ser det bedre ut å gå sammen med en som ikke er så voldsomt mye høyere, men det er også mer praktisk siden hverken han eller jeg får kink i nakken av å se hverandre i øynene. Men nå er det ikke høyden jeg faller for, så om han er fantastisk på alle måter, så avviser jeg ham ikke på grunn av høyden. Dog har jeg inntrykk av at de fleste menn som er mye høyere enn meg, også foretrekker høyere kvinner, så det er jo ikke sikkert han ville ha meg samme hvor mye jeg ville ha ham. 

Anonymkode: c6b38...496

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Høye "mannedamer" som er bitre fordi de ikke får de høye mennene som de mener de har krav på er ufattelig dumt

Anonymkode: f359e...f6a

Mannedamer? Hva faen? Du er jo mer bitter. Hvem er det som ender opp som modeller her i verden? Ikke sånne som deg. Kanskje du ønsker å bli sett på som en liten chihuahua som menn kan bare plukke opp og putte i baggen sin, men for resten av oss ser det bare dumt ut 😂

Anonymkode: e241c...000

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Trolig skyldes det et mindreverdighetskompleks hos deg selv. Fordi du er på høyde med et barn, trenger du en høy mann ved din side for at folk skal se at du er voksen.

Antageligvis 😊🤡

Eller at jeg ikke seksuelt tiltrekkes lave menn 🤷🏼‍♀️

Lave menn har en tendens til å fremstå bitre og sinte på verden. Samtidig er de ofte sykelig opptatt av egen manglende fysikk. Er så slitsomt å forholde seg til. 

Høye menn er ofte mer selvsikre og har oftere selvtilliten på plass. Det i seg selv er attraktivt.💃🏼

Dette skinner alltid igjennom i disse inceltrådene også🤷🏼‍♀️

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg er helt vanlig høy, 163cm. Hadde en kjæreste som var nærmere 2m og det var ikke noe særlig syntes jeg, var ubekvemt å kysse og klemme stående. Nåværende partner er vel 175 eller noe, passer meg mye bedre.

Skjønner ikke helt hvorfor folk ønsker så stor høydeforskjell. Høye menn ser vel flotte ut, men det er jo litt upraktisk med stor forskjell. 

Anonymkode: e2fc9...1fe

• Liker 2
Skrevet

Er 165 og samboer med en på 194. Var gift med en på 175, og synes det var litt i korteste laget. Høyden hans var selvsagt ikke årsaken til skilsmisse. Så overfladisk er jeg dog ikke.

Skrevet

Ja.   Hvis det er sant at penisstørrelse har sammenheng med høyde 😉

Anonymkode: 81c73...102

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 155 cm og kjæresten min er 196 cm. Vi møttes på nett og vi ble faktisk betatt av hverandre før vi visste hvor høy den andre var. 

Før han har jeg stort sett hatt kjærester som er mellom 165-178 cm. 

Det er upraktisk med 41 cm høydeforskjell. Men vi elsker hverandre og jeg kan ikke tenke meg å bytte han ut med noen! Selv om jeg av og til skulle ønske han var 20 cm lavere🙈

Kjenner jeg blir litt lei meg av at folk tydeligvis ser på meg som en dvergdame med mindreverdighetskomplekser. Og at noen mener vi ser dumme ut sammen. 

Anonymkode: e07f8...c2b

• Liker 1
  • Hjerte 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kjenner jeg blir litt lei meg av at folk tydeligvis ser på meg som en dvergdame med mindreverdighetskomplekser. Og at noen mener vi ser dumme ut sammen. 

Det skal du ikke tenke på. Det er en «KG-greie». Disse folka er stort sett ufrivillig single damer og usikre incelgutter. Altså ikke noe å ta på alvor☺️

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

KG er et rart sted, skjønner du. Her er alle kvinner under 170, eller om det muligens er 175, jeg er ikke sikker, fritt vilt. Vi kan latterliggjøres og rakkes ned på som bare det, og om vi sier at det ikke føles greit så er det vi som har et problem, fordi vi har jo så dårlig selvtillit, må du skjønne. Om noen skulle svare en av disse, som vanligvis er amasonedamer eller menn som bare føler for å være litt kjipe, så er det vi som er den fæle, for vi kan jo ikke si noe stygt om de høye damene, samme hvor mye dritt de finner på å kalle oss.

Her på KG er alle kvinner lave, så sant de bare er et par centimeter mindre enn gjennomsnittet, men man er ikke spesielt høy om man er kvinne på 180, nei da, bare helt normal og utrolig flott. Her er også høye kvinner flotte i absolutt alle klær, uansett, mens vi er dverger og ser ut som stabber. Jeg tror aldri jeg kommer til å forstå hva som driver dem, men det er jo fristende å anta at de var mobbere på skolen, og nå lever det ut på forum. Det gjelder å være mest mulig ute i den virkelige verden, og se at de fleste ikke er så kjipe, ikke engang de høye kvinnene. 

Anonymkode: c6b38...496

• Liker 7
Skrevet

Når det er sagt, så trives jeg særdeles godt med min «petit» kropp… Vet selv at jeg er sexy 💃🏼

• Hjerte 1
Skrevet

For meg er det tvilsomt da jeg er k på 185 selv.  Utvalget av menn på +/- 220 er ikke veldig stort.

Det ene paret av besteforeldrene mine hadde en høydeforskjell på over 40cm. Det er ikke noe rart i mine øyne.

Jeg synes det er mere trist at såpass mange tenker (og tildels kommer med stygge kommentarer) så mye om andre mennesker sitt utseende.

Anonymkode: bb0ce...259

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Som denne høydeforskjellen?

Diff37.jpg

Anonymkode: 17e44...b37

Jeg på 167 liker menn som er rundt 10 cm høyere eller samme høyde. Svære menn er ikke min greie. 

Anonymkode: b0459...06c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...