Gå til innhold

Hvilken av disse norske byene ville du helst dratt på ferie til?


AnonymBruker

Beste ferieby   

58 stemmer

  1. 1. Hvilken by vil du reise til?

    • Oslo
      9
    • Bergen
      8
    • Trondheim
      7
    • Kristiansand
      6
    • Drammen
      4
    • Tromsø
      6
    • Bodø
      3
    • Stavanger
      6
    • Ålesund
      7
    • Fredrikstad
      2


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bodø,Tromsø eller Stavanger fordi jeg har vært på ferie alle de andre stedene allerede.

Anonymkode: 8b25d...ac3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor selv i Bergen. Anbefaler å reise til oss 🌟

Men stemte Tromsø, er en by jeg har veldig lyst å reise til. Ellers kommer Trondheim på 2 og Oslo 3 

Anonymkode: f6d32...ea3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Athena Catalina

Oslo, Stavanger og Kristiansand har jeg vært i flere ganger. Så velger Trondheim, siden jeg ikke har vært der før. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bodø, fordi jeg aldri har vært der. Eventuelt Tromsø.

Anonymkode: 0946f...dba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har masse tilknytning til Bergen, og bodde der selv som liten jente. Så jeg kunne godt valgt den 😂 Stavanger er også fristende med f.eks. gamlebyen, Fargegaten og mye mer ser det ut til :) 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tromsø har jeg ikke vært i så den byen frister. Har vært i Trondheim noen ganger, men ikke på ferie så den er også aktuell. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært flesteparten av stedene. Ønsker ikke reise nordover, kaldt. Eneste stedet nordafor jeg drar til er Lofoten. Har bodd i Trondheim masse år. Har også vært turist i egen by, i forbindelse med besøk fra utlandet. Trondheim har mye å by på. Har vært i Ålesund, familiebesøk. Kristiansand, utforsket, dro til Dyreparken flere dager. Oslo, turist, vært på omvisning på slottet, Vigelandsparken flere ganger. Tromsø, familiebesøk. Drammen, familiebesøk. Bodø, nære venner, der blåser det mye. Bergen, var der under festspillene en gang for mange år siden. 

Ingen av byene frister i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært i alle byene som er nevnt.  I byer som Oslo, Bergen, Ålesund, Trondheim, Bodø og Tromsø har jeg vært mange ganger både i forbindelse med jobb og privat.  Har også vært i Kirkenes, Vadsø, Alta og Narvik.  

Siden jeg er fra Stavanger, stemte jeg for den.  Har områder utenfor byen og inn i fjordene, som jeg gjerne skulle sett igjen.   

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært alle stedene, men stemte Oslo fordi der er mest å finne på. Ellers vil jeg kanskje si Tromsø i nordlystida, Kristiansand på sommeren slik at jeg kan bade uten å fryse ihjel, og Ålesund for å ha kort vei til fjellturer. 

Anonymkode: 324fa...984

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bor i Trondheim og har besøkt Bergen, Bodø, Oslo og Ålesund tidligere så de utgår. For meg er det delt førsteplass på Stavanger og Kristiansand, Tromsø på andre plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som trønder som også har vært bosatt i Oslo, kunne jeg tenkt meg en tur til Kristiansand på sommeren for å få litt "sydenfeeling" haha.

Anonymkode: 73bab...4b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville valgt Oslo om jeg ikke allerede bodde i Oslo, Bergen og Tromsø er også bra byer. Men ville valgt Ålesund siden jeg ikke har vært der siden jeg var liten og det ser fint ut der. 

Anonymkode: 7f75b...2fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...